Podepnę się pod temat mimo że pompę mam w innym aucie (Nissan sunny) ale jest to chyba bardzo podobna pompa. Wyciek mam stąd:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img17/7609/dsc05858t.jpg)
. Numery pompy: Bosch NP-VE4/10F2500LNP865. Na rysunku z katalogu Boscha wygląda to mniej więcj tak (u mnie są jest inna dźwignie bo jest sterowana siłownikiem reagującym na temperaturę płynu chłodniczego):
![Obrazek](http://img267.imageshack.us/img267/5428/oskaprzyspieszaczarysun.jpg)
A tak wygląda cała pompa w aucie:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img835/6990/dsc05878c.jpg)
. Wyciek mam albo spod dekielka wokół ośki przyspieszacza albo spod samej ośki, albo jedno i drugie, kapie kilka razy na minutę. Czy może to mieć wpływ na trudności z zapaleniem auta albo na spadek mocy podczas jazdy? Da się to uszczelnić bez wyjmowania pompy z auta? W co wychodzi ten bolec mimośrodowo usytuowany na ośce? Czy po wyciągnięczu tej ośki wraz z tą jej podstawką i uszczelnieniu ośki, wymienie oringu nie będę miał problemów w włożeniem tego spowrotem? Chodzi mi o to czy ten bolec trafi tam gdzie byl?