1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
Witam.
Mam duży problem mianowicie po wymianie pompy wtryskowej 1.9 td przez godzine bylo wszystko ok.
po godzinie odpalilem samochod dalem gazu i sie zaczelo
obroty nie potrafily przekroczyc 1600 obrotow pozniej 1800 nastepnie 1300
pomyslalem przejade sie to moze cos pomorze. a tu lipa
po 10ciu kilometrach samochod dochodzil do 2200 obrotow
po 20 kilometrach nagle spadl na 1500 obrotow na pierwszym biegu (ruszanie ze swiatel) i po chwili dostal naglych obrotow i zaczol isc normalnie na kazdym biegu.
nie mam juz glowy brak pomyslow co to moze byc.
rozrząd oik, klin na wale ok,
przeszukalem forum lecz nic nie znalazlem. powiem tyle ze na pierwszej pompie najpierw bylo to samo a pozniej nie dalo sie juz nawet auta zapalic.
mysla nad tym czy nie bedzie to vacum pompa, ewentualnie turbina. pomocy
Mam duży problem mianowicie po wymianie pompy wtryskowej 1.9 td przez godzine bylo wszystko ok.
po godzinie odpalilem samochod dalem gazu i sie zaczelo
obroty nie potrafily przekroczyc 1600 obrotow pozniej 1800 nastepnie 1300
pomyslalem przejade sie to moze cos pomorze. a tu lipa
po 10ciu kilometrach samochod dochodzil do 2200 obrotow
po 20 kilometrach nagle spadl na 1500 obrotow na pierwszym biegu (ruszanie ze swiatel) i po chwili dostal naglych obrotow i zaczol isc normalnie na kazdym biegu.
nie mam juz glowy brak pomyslow co to moze byc.
rozrząd oik, klin na wale ok,
przeszukalem forum lecz nic nie znalazlem. powiem tyle ze na pierwszej pompie najpierw bylo to samo a pozniej nie dalo sie juz nawet auta zapalic.
mysla nad tym czy nie bedzie to vacum pompa, ewentualnie turbina. pomocy
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
Nic z tych rzeczy.Rurson55 pisze:vacum pompa, ewentualnie turbina
Powiedz kolego,kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa?
Ile ta pompa stała nieruszana,zanim ją założyłeś?
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
Filtr paliwa nie byl wymieniany z hm 4 lata odkąd moj ojciec go mial a wczesniej to nie wiem.
pompa z tego co wiem byla tydzien wyciagnieta pod warunkiem ze gosc mowi prawde i jak ją kupilem w sobote to w niedzieje ja zalozylem,
odpalil bez wieksztych problemow, z tym ze utrzymuje obroty 1050- 1000.
a jak go tak wlasnie z muli to ma 900.
Chociarz dzis rano mial 900 i szedlk normalnie, a teraz wrucilem z pracy autobusem bo jak go zgasilem rano tak teraz juz nie odpalil, paliwo coflo sie chyba az do zbiornika i po filipku akumulator pad i nadal nie dostal paliwa
pompa z tego co wiem byla tydzien wyciagnieta pod warunkiem ze gosc mowi prawde i jak ją kupilem w sobote to w niedzieje ja zalozylem,
odpalil bez wieksztych problemow, z tym ze utrzymuje obroty 1050- 1000.
a jak go tak wlasnie z muli to ma 900.
Chociarz dzis rano mial 900 i szedlk normalnie, a teraz wrucilem z pracy autobusem bo jak go zgasilem rano tak teraz juz nie odpalil, paliwo coflo sie chyba az do zbiornika i po filipku akumulator pad i nadal nie dostal paliwa
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
Rurson55 pisze:Filtr paliwa nie byl wymieniany z hm 4 lata odkąd moj ojciec go mial a wczesniej to nie wiem.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
He,he,he...zmień ten filtr i wszystko wróci do normy,tylko zalej go paliwem!Rurson55 pisze:Filtr paliwa nie byl wymieniany z hm 4 lata odkąd moj ojciec go mial a wczesniej to nie wiem.
Po co było zmieniać pompę?
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
heh teraz toi juz nie wiem po co ją zmienialem
ale jakos lepiej na tej pompie sie zbiera i mniej pali, tyle ze nie umiem ustawic jej zeby 950 obrotow bylo,
a starą pompe niewiem zreszta co z nią zrobic.
ale zawsze jakies doswiadczenie zdobylem zmieniając ją sam
jeszcze takie pytanie filtr paliwa ma zawor zwrotny w siobie??
ale jakos lepiej na tej pompie sie zbiera i mniej pali, tyle ze nie umiem ustawic jej zeby 950 obrotow bylo,
a starą pompe niewiem zreszta co z nią zrobic.
ale zawsze jakies doswiadczenie zdobylem zmieniając ją sam
jeszcze takie pytanie filtr paliwa ma zawor zwrotny w siobie??
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
nie, ale są na nim strzałki żeby go źle nie podłączyć, zawór jest w śrubie mocującej wylot paliwa z pompy(czy jak to tam się zwie)
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
aha a jak on dziala to jest mozliwosc pwrotu paliwa do zbiornika czy to juz zalezy od filtra czy jaki bo coflo sie paliwo, zaraz jade go przyprowadzic, hm kupilem zaworek zwrotny wiec na wrazie czego zaloze go przed filter od strony pompy wtryskowej nie mam hcwilowo kasy na filter paliwa (kryzys) ale mam taki filter ktory byl zalozony w audi 80 niby jest taki sam wiec na jakis czas go zaloze.
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
nom zmienilem filter zalozylem zaworek zwrotny i jest ok.
teraz pytanie jakie są objawy źle ustawionego kąta wtrysku??
teraz zauwazylem ze jak odpalam go po dluzszym postoju to podczas krecenia rozrusznikiem prycha i dopiero pali;/
teraz pytanie jakie są objawy źle ustawionego kąta wtrysku??
teraz zauwazylem ze jak odpalam go po dluzszym postoju to podczas krecenia rozrusznikiem prycha i dopiero pali;/
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
Masz za późny kąt.Pchnij lekko pompę na silnik.Rurson55 pisze:eraz pytanie jakie są objawy źle ustawionego kąta wtrysku??
teraz zauwazylem ze jak odpalam go po dluzszym postoju to podczas krecenia rozrusznikiem prycha i dopiero pali;/
Na pompie obok węża paliwowego jest kreska (nadlewka na kadłubie). Ma się ona pokrywać z prostą pionową wytłoczką na blaszanej osłonie paska rozrządu.
To jest oczywiście taki odnośnik,bo idealne ustawienie,to tylko zegarem lub lampą.
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
aha rozumiem.
Zaraz sie za to biore.
ogolnie rzecz biorąc samochod ma dużo wiekszą moc i duzo lepiej sie zbiera niz na starej pompie
aczkolwiek i tak bd go musial dac do pompiarza zeby wszystko idealnie ustawil bo planuje maly mody, tzn bopost pin icek i zwększyć cisnienie na turbawie a nie chce zeby pozniej okazalo sie ze pompa źle hula
Zaraz sie za to biore.
ogolnie rzecz biorąc samochod ma dużo wiekszą moc i duzo lepiej sie zbiera niz na starej pompie
aczkolwiek i tak bd go musial dac do pompiarza zeby wszystko idealnie ustawil bo planuje maly mody, tzn bopost pin icek i zwększyć cisnienie na turbawie a nie chce zeby pozniej okazalo sie ze pompa źle hula
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
Powiedzcie mi czy kąt wtrysku ma coś wspólnego ze spalaniem oraz obrotami silnika??
powiem szczerze ze okazuje sie ze nie pali tak malo, na zatankowanych 6 litrach od rezerwy zrobilem 70 kilometrow i juz zaczyna powoli wchodzic na czerwoną pierwszą kreske;/ po zatankowaniu mialem pierwsza bialą
powiem szczerze ze okazuje sie ze nie pali tak malo, na zatankowanych 6 litrach od rezerwy zrobilem 70 kilometrow i juz zaczyna powoli wchodzic na czerwoną pierwszą kreske;/ po zatankowaniu mialem pierwsza bialą
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s
oczywiście, że ma wpływ
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości