Brak kompresji

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piter865
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:05
Lokalizacja: Łączany

Brak kompresji

Post autor: piter865 » czw paź 25, 2012 16:33

Witam. Po naprawie pompy wtryskowej i wymianie końcówek wtryskiwaczy falowały obroty więc postanowiłem oddać auto do mechanika żeby ustawił kąt wtrysku i ewentualnie wyregulował obroty bo ciężko odpalał i trochu nim telepało ale po dodaniu gazu silnik na wyższych obrotach stabilizował się. A więc mechanik stwierdził że niema silnik kompresji i dlatego tak wariują obroty i zalecił wymianę silnika bądż remont za 1000zł :grrr: . Silnik ma przejechane 250 tys i przed wymianą pompy było wszystko ok. I mam pytanie czy opłaca się remontować silnik czy szukać innego?? Jeśli remont wchodzi w grę to co trzeba by było wymienić?? pzdr



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Brak kompresji

Post autor: Rafał 21 » czw paź 25, 2012 18:28

piter865 pisze: przed wymianą pompy było wszystko ok.
piter865, No to jak z tym silnikiem?? sam sobie odpowiadasz , bylo dobrze a teraz po wymianie pompy silnik jest bez kompresji . Ja bym zrobił tak , jade do fachowca by mi zmierzyli kompresje z próbą olejową ta usługa to nie majatek . A ty rób jak chcesz kupuj silnik rób kapitalkę twój silnik i twoja kasa . Bo może ty wiesz czego my nie wiemy ? zajechałeś silnik sam o tym dobrze wiesz a szukasz odpowiedzi . Ja mam silnik co ma nalatane 400tkm i jakoś kapy mu nie potrzeba robić, Inni jeszcze więcej :bajer:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

piter865
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:05
Lokalizacja: Łączany

Brak kompresji

Post autor: piter865 » czw paź 25, 2012 19:08

silnik i cały osprzęt jest taki jaki fabryka dała i nic nie było grzebane żeby wyciągnąć z silnika bóg wie co. Jeszcze zaprowadze do innego mechanika i niech on sprawdzi próbą olejową. No wiem że to moja kasa i mój silnik ale co by było bardziej opłacalne remont czy kupno używki choć używany silnik tez nie gwarantuje 100% pewności. Z tego co wyczytałem na forum to są dwie możliwości albo puszcza na pierścieniach albo głowica do remontu



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: Michał_1977 » czw paź 25, 2012 19:25

piter865 pisze:Jeszcze zaprowadze do innego mechanika i niech on sprawdzi próbą olejową.
Właściwa decyzja,a tamtego kopnij w :ass: ,dosłownie lub w przenośni.Jak wolisz :grin:
piter865 pisze:Z tego co wyczytałem na forum to są dwie możliwości albo puszcza na pierścieniach albo głowica do remontu
Zrobisz pomiar z próbą olejową,to napisz,wtedy pomyślimy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

piter865
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:05
Lokalizacja: Łączany

Brak kompresji

Post autor: piter865 » sob paź 27, 2012 09:53

jak go zapytałem jakie ciśnienie jest na cylindrach to tylko odpowiedział że na czwartym jest 12 ale coś mi się w to wierzyć nie chce a jak zapytałem czy zrobił próbę olejową żeby się dowiedzieć czy winne mogą być pierścienie czy głowica na najpierw powiedział że nie trzeba bo on juz tyle aut zrobił ale jak mu wytłumaczyłem że dzięki próbie olejowej byśmy się więcej dowiedzieli to nagle powiedział że robił próbę. Normalnie brak słów do dzisiejszych "specjalistów". Tam gdzie mieszkam mam 3 mechaników i w okolicy 5 a każdy się boi Diesla.hehe



piter865
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:05
Lokalizacja: Łączany

Brak kompresji

Post autor: piter865 » pn lis 05, 2012 17:57

Siemka. Sprawdziłem ciśnienie ale na zimnym silniku:

1 cylinder: 19 bar
2 cylinder: 19 bar
3 cylinder: 19 bar
4 cylinder: wskażnik nawet nie drgnął

Czyli silnik kaput. Jak myślicie kupować słupek silnika TD czy TDI??? I czy oprócz przełożenia pompy mechanicznej do TDI trzeba coś wiecej robić?? pozdrawiam



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: souler » pn lis 05, 2012 20:43

nie masz tloka? :rotfl:

glowica w gore, to moze byc wina zaworow.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

piter865
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:05
Lokalizacja: Łączany

Brak kompresji

Post autor: piter865 » pn lis 05, 2012 21:40

tego niewiem bo silnik jeszcze w aucie. Wydaje mi się że to co wydam na remont głowicy to kupię silnik



Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Brak kompresji

Post autor: ja4rqu » śr lis 07, 2012 19:24

robota głowicy jakieś 250zł na tip top, uszczelka metalowa od tdi 80zł, nowy olej, pasek rozrządu plus robota za ściągnięcie i założenie głowicy, i wyjdzie ze 7stówek, a goły słupek w dobrym stanie około 8-10 stówek plus robocizna za wymiane, rozrząd i olej to sobie przekalkuluj :bigok:



piter865
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:05
Lokalizacja: Łączany

Brak kompresji

Post autor: piter865 » śr lis 07, 2012 20:31

silnik sam wymienie. Olej mam bo akurat miałem zmieniać i rozrząd niedawno wymieniłem w TD i wydaje mi się że pasek z TD tez powinien pasować do TDI



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: Michał_1977 » śr lis 07, 2012 20:40

ja4rqu pisze:uszczelka metalowa od tdi 80zł
AAZ i 1Y też mają metalowe.
piter865 pisze:wydaje mi się że pasek z TD tez powinien pasować do TDI
Tak.
Próba olejowa była robiona,przy pomiarze? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

piter865
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:05
Lokalizacja: Łączany

Brak kompresji

Post autor: piter865 » śr lis 07, 2012 20:45

nie robiłem próby olejowej sugerowałem się zwykłym sprawdzeniem kompresji



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 47 gości