Problem po ustawieniu kąta wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mazi1201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz mar 27, 2011 15:08

Problem po ustawieniu kąta wtrysku

Post autor: Mazi1201 » wt paź 23, 2012 15:54

Witam! Otóż kilka dni temu ustawiłem kąt wtrysku gdyż był niewłaściwy. Przed korektą wynosił około 007 natomiast po korekcie 056. Samochód pali sporo lepiej na zimny niż przedtem lecz odczułem spadek mocy. Samochód już nie ma takiego "kopa" jak przedtem szczególnie jest to odczuwalne na pierwszych trzech biegach. Co może być tego przyczyna? Cos pokręciłem przy ustawianiu kąta? czy moze to cos innego? Silnik to 1.9tdi AHU.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem po ustawieniu kąta wtrysku

Post autor: italiano_83 » wt paź 23, 2012 18:42

Nie ma opcji żeby po korekcie w górę auto osłabło :bajer:
Dawaj loga 000 bs


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Mazi1201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz mar 27, 2011 15:08

Problem po ustawieniu kąta wtrysku

Post autor: Mazi1201 » wt paź 23, 2012 20:01

Próbowałem robic te logi i nie wiem dlaczego ale cos mi to nie idzie. Wybieram grupe 000 naciskam log i daje start, po około 30 sekundach daje stop i zapisuje sie plik. A w pliku jest tylko tyle:

Tuesday,23,October,2012,19:43:24
028 906 021 GG ,, 00SG 1432,

,Group A:,'000,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,,,,,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

Nie wiem czy ja robie cos zle czy cos jest nie tak.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem po ustawieniu kąta wtrysku

Post autor: italiano_83 » śr paź 24, 2012 18:45

A jaka wartość kąta wtrysku pojawia się w bs podczas logowania, na to chyba masz podgląd bo inaczej nie mógł byś kąta wtrysku ustawić.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Mazi1201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz mar 27, 2011 15:08

Problem po ustawieniu kąta wtrysku

Post autor: Mazi1201 » śr paź 24, 2012 22:53

Podgląd mam, i kat wtrysku wynosi około 56 ( tzn waha sie miedzy 55-57). Ale logów wciąż nie moge zrobic



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Re: Problem po ustawieniu kąta wtrysku

Post autor: speckom » czw paź 25, 2012 10:17

Mazi1201 pisze:Podgląd mam, i kat wtrysku wynosi około 56 ( tzn waha sie miedzy 55-57). Ale logów wciąż nie moge zrobic
może nie masz pełnej wersji vaga ?


nie ma mnie

Mazi1201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz mar 27, 2011 15:08

Problem po ustawieniu kąta wtrysku

Post autor: Mazi1201 » czw paź 25, 2012 12:04

Vaga mam 208.1 pl zarejestrowanego. Sprawdzałem i logi innych grup mogę robić, tylko z grupa 000 jest problem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości