AGR 90KM zmiana kodu silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

niket
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lip 21, 2012 16:07

Re: AGR 90KM zmiana kodu silnika

Post autor: niket » ndz paź 21, 2012 21:29

Nemo86 pisze:no mam to samo z tego co sie orientowalem zmieniasz kod silnika na manualna skrzynie kod 0002 a powinnoi byc 0001 lub naodwrot ale jak podepniesz to ci wyskoczy ze masz ktorys z tych numerow i wtedy zmieniasz na ten drugi jedni mowia ze zrobione po to zeby lepiej odpalalo auto ale ze szkodzi na dwumas drudzy mowia ze w celu ochrony dwumasu zeby mniej drgan bylo pozdro daj znac co tam zrobisz
A czy to tego wystarczy zwykły vag czy to trzeba osoby co ma oryginalnego np serwis ? Pytam bo nie wiem jaki mój mechanik ma.
A czy zmieniłeś juz ten kod ?? Bo zastanawiam się czy ja mam ten dwumas czy co tam jest. W sumie gdzies toi czytałem ze golf iv miał dwumas od koncówki vin 50 000 ... A jak mozna sprawdzić bez rozbierania skrzyni czy mam ten dwumas ta się ??



Awatar użytkownika
Nemo86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:11
Lokalizacja: SB - GD

AGR 90KM zmiana kodu silnika

Post autor: Nemo86 » pn paź 22, 2012 15:22

niewiem sam bede to robil ale podobno dwumas jest ja chce wymienic dwumas i zmienic kod zeby bylo normalanie ale zobaczymy co to bedzie


Nie chwal wschodu przed zachodem słońca...

Awatar użytkownika
perty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 16:18
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

AGR 90KM zmiana kodu silnika

Post autor: perty » śr paź 24, 2012 11:06

nie sprawdzisz jak nie zdejmiesz skrzyni, w sensie optycznym. no chyba, że zdejmiesz rozrusznik i uda cie sie ruszyc kołem, jak bedzie miał luz lewo-prawo to dwumas, jak sztywno to jednomas ale pewności 100% będziesz miał po zdjęciu skrzyni



niket
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lip 21, 2012 16:07

Re: AGR 90KM zmiana kodu silnika

Post autor: niket » pt lis 02, 2012 19:14

Nemo86 pisze:... ten drugi jedni mowia ze zrobione po to zeby lepiej odpalalo auto ale ze szkodzi na dwumas drudzy mowia ze w celu ochrony dwumasu zeby mniej drgan bylo pozdro daj znac co tam zrobisz
Byłem u mechanika po komputerem. To u mnie sprawa wyglada tak :

Ktos specjalnie to zrobił czyli zmiana tego sterowania na automatyczną bo na ciepłym silniku krecić trzeba dobre 5 sekund zanim załapie i odpali i dlatego dali automat. Coś siedzi w nastawniku pompy gdyż u mnie dawki są minimalne 2,2 a powinno byc dużo więcej. Co fakt zmiana tego sterownika na manualną nie zrywa silnikiem juz jest wszystko płynnie ale co z tego jak na ciepłym silniku trzeba kręcić długo (na zimnym nie było sprawdzane ale chyba nie byłoby lepiej)
Okazało się też ze nie da rady sprawdzić kablem przebiegu (jest niby 212 tyś ) i wskazówki wszystkie są krzywo założone (o tym wiedziałem od zakupu ) I okazało się też ze mam EGR zatkany lewą stronę jakoś tak mówił.
Narazie dalej jezdze na tym sterowaniu na skrzynie automatyczną. Co dalej zobaczy się.


Szapranie zrobione mechanik powiedział ze ktoś przy wymianie rozrzadu nie postarał się i była pompa przestawiona o jeden ząbek ... oczywiście nastawnik zrobiony. Szarpania nie ma :bigok:



niket
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lip 21, 2012 16:07

AGR 90KM zmiana kodu silnika

Post autor: niket » śr lis 07, 2012 19:49

Szapranie zrobione mechanik powiedział ze ktoś przy wymianie rozrzadu nie postarał się i była pompa przestawiona o jeden ząbek ... oczywiście nastawnik zrobiony. Szarpania nie ma :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości