Witam
Chciałbym się upewnić zanim zrobię wymianę bo jest dość kosztowna.
Posiadam MK3 TDI po chipie, autko ma już około 320 000 (ja zrobiłem 130 000), już kiedyś zauważyłem (wtedy myślałem że to tylko złudzenie), przy załadowanym aucie na 5 biegu jakby obroty ciut wzrosły a auto nie przyśpieszało i to było tylko w trasach. Niby ustało albo przestałem zwracać uwagę.
Teraz temat jakby wraca, silnik nagrzany (przejechane np. 30 km), auto nie załadowane, 4 bieg 2000 obrotów gaz w podłogę, obroty rosną na 2300 auto z sekundowym opóźnieniem zaczyna przyśpieszać i po chwili obroty dalej rosną i auto równomiernie z nimi przyśpiesza.
Ostatnio myślę pomęczę i sprawdzę czy się ślizga czy nie, ostro katowałem na każdym biegu, silnik się zagrzał, zrobiłem może z 10 km i nic. Nie odczułem żeby sprzęgło się ślizgało. Na razie jeżdżąc po mieście nie odczuwam żeby coś się ślizgało.
Czy takie objawy wskazują na zużycie sprzęgła??
Ślizga się sprzęgło tylko czasami i na rozgrzanym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- baldman
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:37
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Ślizga się sprzęgło tylko czasami i na rozgrzanym silniku
Golf III Movie, 96, 1,9 TDI, gwintowane zawieszenie H&R, chiptuning
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ślizga się sprzęgło tylko czasami i na rozgrzanym silniku
Tak,to jest początek końca.baldman pisze:Czy takie objawy wskazują na zużycie sprzęgła??
Dla świętego spokoju wyjmij gumowy korek ze skrzyni i przyglądnij się,czy aby zamach nie jest zachlapany olejem,ale bardziej skłaniałbym się ku wymianie sprzęgła.Przebieg,który opisujesz mówi dużo.
- baldman
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:37
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Ślizga się sprzęgło tylko czasami i na rozgrzanym silniku
Jeszcze szansa że to simering, który może przeciekać i chlapać olejem.
Zerknę, sprzęgło już mam w razie czego. Pewnie i tak jak już się tyle rozbierze żeby wymienić simering to już i tak pasuje zmienić to sprzęgło.
Tylko dziwi mnie dlaczego dopiero jak się silnik rozgrzeje i to dobrze a nie cały czas.
Chyba że cały czas się ślizga niezauważalnie dla mnie, jak się nagrzeje to zaczyna bardziej.
Zerknę, sprzęgło już mam w razie czego. Pewnie i tak jak już się tyle rozbierze żeby wymienić simering to już i tak pasuje zmienić to sprzęgło.
Tylko dziwi mnie dlaczego dopiero jak się silnik rozgrzeje i to dobrze a nie cały czas.
Chyba że cały czas się ślizga niezauważalnie dla mnie, jak się nagrzeje to zaczyna bardziej.
Golf III Movie, 96, 1,9 TDI, gwintowane zawieszenie H&R, chiptuning
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ślizga się sprzęgło tylko czasami i na rozgrzanym silniku
Nie wiem na co czekaszbaldman pisze: sprzęgło już mam w razie czego
I odwrotnie.baldman pisze: jak już się tyle rozbierze żeby wymienić simering to już i tak pasuje zmienić to sprzęgło.
Docisk słabnie pod wpływem temperatury.baldman pisze: dziwi mnie dlaczego dopiero jak się silnik rozgrzeje i to dobrze a nie cały czas.
- baldman
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:37
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Ślizga się sprzęgło tylko czasami i na rozgrzanym silniku
No i wszystko mi kolego wyjaśniłeś. Dziękuję za informację w środę lub czwartek wymiana
Po wymianie dolegliwości ustały
Po wymianie dolegliwości ustały
Golf III Movie, 96, 1,9 TDI, gwintowane zawieszenie H&R, chiptuning
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości