Witam,
niedawno miałem kompletnie regenerowaną głowicę, planowana, docieranie zaworow, nowe szklanki, prodawnice itd itd, spawana.
Postaram sie udzielic jak najwiecej informacji:
Po odpowietrzeniu pompy,
- falują obroty- silnik nierówno pracuję, dym mega pieczący w oczy- szary,bialy?
- po ok łącznie 4minutach pracy w garażu na obrotach różnych- 1100-1300-1600rpm, węże wodne już były raczej bardziej ciepłe (....)
- silnik nie przestawał nierówno pracować
- miał tendencje do samoistnie zwiekszajacych sie powoli obrotow, żwawo czasami nie chciał z nich odchodzić po przegazowce (jakby nie ten wydatek szczątkowy)
- jak wyciagne przyspieszac, obroty zwieszaja sie nawet o 500rpm.
I teraz:
-Kąt wtrysku opóźnialiśmy co jedynie po tych objawach.
-Pompa wtryskowa nieruszana, jak byla odkrecaja dobrze wyregulowana, taka została- fakt na wiekszej dawce itd.
-Wtryski nowe- mercedes, cisnienie ustawione, maja ok 2000km
-Wrzucone nurniki od 1,6jr - wczesniej były no seryjne z AAZ, moze tutaj problem? może za szybko/duzo paliwa przepuszczają.., takie optycznie wrazenie jest, są też krótsze ich obudowy.
-Silnik moze i dość twardo pracował, włącznie ze szklankami (daną jakas instrukcje do nowych szklanej co poczyniac jak beda klepac po odpaleniu, kilka prób z obrotami, to moze nieproblem)
-Brak picia na wale.
Co moze byc grane?
Głowica po regeneracji, problem z pracą, AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14294
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Głowica po regeneracji, problem z pracą, AAZ
piotrekgal,jeśli pompa większa (lecz nie tylko) niż 9mm,to prawdopodobnie tutaj może być problem.Stare te nurniki?Myłeś je?piotrekgal pisze:Wrzucone nurniki od 1,6jr
Pytanie jak były przechowywane podczas remontu głowicy?Jak złapały po paprochu,to będą się wieszać.piotrekgal pisze:Wtryski nowe- mercedes, cisnienie ustawione, maja ok 2000km
Tak czy srak,na 99% stawiam na nurniki.Załóż te,na których wcześniej śmigałeś i wszystko wróci do normy

- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Głowica po regeneracji, problem z pracą, AAZ
nie nie, pompa 9mm, dawka większa itd, ale tak czy siak, jak kiedyś wcześniej była ściągana (niedawno stosunkowo), chulała na tym samcohodzie.Michał_1977 pisze:piotrekgal,jeśli pompa większa (lecz nie tylko) niż 9mm,to prawdopodobnie tutaj może być problem.Stare te nurniki?Myłeś je?
Nurniki te z 1,6JR użyte były też w 11mm, to tam takiego problemu nie było jaki jest obecnie- plukane byly w paliwie tez przed.
jeżeli chodzi o wtryski, pewnosci nie mam, nie widzialem miejsca ich leżakowania, ale raczej były przechowane odpowiednio.Michał_1977 pisze:Pytanie jak były przechowywane podczas remontu głowicy?Jak złapały po paprochu,to będą się wieszać.
Tak czy srak,na 99% stawiam na nurniki.Załóż te,na których wcześniej śmigałeś i wszystko wróci do normy
hm

- Michał_1977
- _
- Posty: 14294
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Głowica po regeneracji, problem z pracą, AAZ
Biorąc pod uwagę,to
i topiotrekgal pisze:jeżeli chodzi o wtryski, pewnosci nie mam, nie widzialem miejsca ich leżakowania
obstawiam,że wtryski trzeba wykręcić,porozbierać i zdiagnozować,albo na próbnik i próbować przebić.Zapewne dostał się jakiś paproch i zacinają się.piotrekgal pisze: dym mega pieczący w oczy- szary,bialy?
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Głowica po regeneracji, problem z pracą, AAZ
Juz problem rozwiązany, nurniki poszly do podmiany wg rady, kątem wtrysku jeszcze sie pobawilismy, i juz jest OK, byc ,moze to poproch tez byl we wtryskach choc moze nie do konca- bo jak pytalem, byly przykryte czysta scierka po calosci i lezaly w kartonie, bo po wymianie nurnikow jeszcze przez troche chulał, Dzięki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości