wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony
Witam dzisiaj stalem sie posiadaczem kolejnego VAG'a. Tj seata inca ( vw caddy ) z motórem i skrzynia pochodzaca z golfa mk4. Caly myk w tym polega ze mam przy ok 75km/h jakies 2 tys obrotow i nie udalo mi sie przekroczyc nawet 120km/h ktore byly dla niego wysilkiem. Dla porownania mam jeszcze cordobe ktora rowniez ma 75km ale jest w gazolocie. Robi sdi jak chce - czy to normalne ? w corbi 160km/h to tak lekko w chwile.
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony
Sdi demonem przyspieszenia nie jest Ale 120 km/h max,to nawet jak na SDI coś nie halo ...Vaga podpiąć i podstawowe bloki sprawdzić ,dawka ,kąt wtrysku ,korekcje ,to statycznie .Dynamicznie sprawdzić wskazania z przepływomierzastrikez pisze:seata inca ( vw caddy ) z motórem i skrzynia pochodzaca z golfa mk4. Caly myk w tym polega ze mam przy ok 75km/h jakies 2 tys obrotow i nie udalo mi sie przekroczyc nawet 120km/h ktore byly dla niego wysilkiem. Dla porownania mam jeszcze cordobe ktora rowniez ma 75km ale jest w gazolocie. Robi sdi jak chce - czy to normalne ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony
bledow nie ma zadnych bo to od razu sprawdzilem. jak ktos by mi podal jakie nr blokow dokladnie sprawdzic i jak ta przeplywke dokladnie obadac... mam wlasny interfejs wiec z reszta nie ma problemu.
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
Re: wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony
Sprawdź na początek kąt wtrysku czyli blok 000 BS druga pozycja, potem dawkę blok 001 będzie w mg/R podana.
Przepływkę sprawdzisz logując dynamicznie bloki 003 i 008.
Wszystkie badania na gorącym silniku.
Sprzęgło się nie ślizga?
Przepływkę sprawdzisz logując dynamicznie bloki 003 i 008.
Wszystkie badania na gorącym silniku.
Sprzęgło się nie ślizga?
wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony
nie slizga, bez problemu na 1 rusze z piskiem opon. po prostu pedal w podlodze a obroty nic na biegach 4-5.
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony
temat do zamkniecia a dla potomnych: wg angielskiej wiki dla caddy'ego v-max 140 ( ledwo osiagniety) dla golfa 4 to 160 wg ksiazki serwisowej.
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości