wyprzedzenie kąta wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fryta79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
Lokalizacja: Gostynin

wyprzedzenie kąta wtrysku

Post autor: fryta79 » czw sie 03, 2006 10:44

cześc jak w tytule robił ktoś mody z tym związane? Czytałem troche o tym na niemieckiej stronie ale z moim niemieckim krucho. Może ktoś już z tym eksperymentował?



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » czw sie 03, 2006 18:54

opóźnisz to słabnie ale się tak nie przegrzewa przy pałowaniu wyprzedzisz to grzeje się mocniej i jest troche silniejszy


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt sie 04, 2006 00:06

Czyli jak temperaturka troche wolniej się podnosi to może być opóżniony kąt?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
fryta79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: fryta79 » pt sie 04, 2006 09:21

mam ou siebie pod pompą taki bajerek z którego wychodzą dwa kabelki i to podobno jest to wyprzedzenie kąta wtrysku. na tej niemieckiej stronie było napisane że napięcie jest tam podawane przy rozruchu i dopuki silnik się nie rozgrzeje potem się to wyłącza.
Napisali tam żeby to podłączyć na stałe. Zrobiłem tak że podłączyłem zasilanie na stałe silnik pracował jakby troche ciszej i tak bardziej miękko, ale po rozgrzaniu silnika zaczeła mi mrugać kontrolka od świeć, a jak ostygł to z kolei nie grzały świece.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości