Jak zwiekszyć cisnienie w turbinie(MK2)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Jak zwiekszyć cisnienie w turbinie(MK2)

Post autor: tomogolf2 » śr lip 12, 2006 20:06

Nic nie mogłem znalezc na forum o tym.Moze ktos wie gdzie jest te magiczne pokrętło w turbine w silniku SB? Bede widzięczny za jakąkolwiek informacje( fotki sa mile widziane:) ).
z góry dzięx.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » czw lip 13, 2006 00:17

Obrazek na samej górze poziome ciezko o fotke na turbinie bo tego nie widać bo jest z tyłu turba łatwiej wypatrzyc z kanału


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw lip 13, 2006 07:03

Ok, ale tym regulatorem trzeba pokrecic w jakąś strone? widziałem tam jakąś śrubke, moze to nią trzeba pokrecic?.a tak wogle to ktoś zwiekszał sobie cisnienie w ten własnie sposob?o ile wzrosnie? tak zeby nie przekroczyło 1 bara, bo nie chce narażac głowicy :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » czw lip 13, 2006 07:18

kupujesz manometr (bardzo ważna żecz) kręcisz kilka(dwa-trzy) obrotów kontrujesz na nowo i wsiadasz do pomiaru za kiere furacza. Mało to kręcisz znów cięgnem i znów siadadasz mierzysz i tak aż uzyskasz tyle ile chcesz.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt sie 01, 2006 23:16

ok. wiec aby zwiekszyc cisnienie doładowania wystarczy odkrecic srubke 13, a potem imbusem wkrecic kilka obrotow?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr sie 02, 2006 19:05

tomcio666 pisze:nakrętkę 10
tak tomcio666, masz racje to jest 10 a nie 13 z czyms mi sie chyba pomylilo ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
1czarek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 17, 2006 09:29
Lokalizacja: Otwock

Post autor: 1czarek1 » pt sie 04, 2006 08:06

zamieszczam foto jak wygląda regulacja turbiny jest to fotka z Passata silnik CY
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » pt sie 04, 2006 15:26

tez jestem ciekaw co mozna przy tym silniku pogmerac , mam CY z passata wsadzony do jetty .

1czarek1 - dmuchawe masz KKK??


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
1czarek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 17, 2006 09:29
Lokalizacja: Otwock

Post autor: 1czarek1 » pt sie 04, 2006 16:04

Raczej garett z tego co mi wiadomo



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sie 04, 2006 16:44

1czarek1, to jest T3?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
1czarek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 17, 2006 09:29
Lokalizacja: Otwock

Post autor: 1czarek1 » pt sie 04, 2006 16:47

Może jutro coś pokręcę mam juz wskaźnik doładowania dzięki za podpowiedz



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt sie 04, 2006 22:09

OK.manometr załozylem, zwiekszyłem cisnienie doładowania do 0,8 bara, zwiekszyłem troche dawke paliwa, wszystko ok ,przyspieszenie to teraz niecałe 11 sec do setki :) ale jest problem, KOPCI ZE AZ STRACH, czarna smuga spalin za mną sie ciagnie gdy daje troche w deche, dlaczego? za duza dawka paliwa?za duze cisnienie? boje sie o silnik :(


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości