Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Re: Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: macem » śr lut 29, 2012 12:43

odgrzewam kotleta bo mam to samo na wtryskach 216 i na nowym sprzęgle i dwumasie LUKa, jak telepie silnikiem to dawka i obroty właśnie falują jak tu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5b861.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Jak dodam lekko gazu to wszystko się uspokaja, i po nastepnym dodaniu gazu znowu są drgawki :).


Golf IV ALH+, Astra J CDTI 160km Sport

Awatar użytkownika
yykkes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 23:22
Lokalizacja: Zgierz

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: yykkes » pt mar 09, 2012 22:56

macem, ustawiales dawke? Robiles cos z tym?


Diesel Power!!! :D

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: bambi001 » śr paź 03, 2012 22:18

witam, ja rowniez mam probnlemy z drgawkami, wystepuja na wolnych obrotach na biegu jalowym, oraz podczas chamowania do 0 przy malej juz predkosci az do zatrzymania. PO wcisnieciu sprzegla niema roznicy ( czyc ze pedal sprzegla tez przenosi te drgania jesli to ma jakies znaczenie. wymieniane mialem prawe obie poduszki i niema roznicy nawet nie wiem czy nie bardziej to czuc. i jak wlaczam klime to mniej czuc drgawki. silnik ajm jak cos



Awatar użytkownika
Dziadol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: wt sty 09, 2007 20:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: Dziadol » czw paź 04, 2012 10:41

W moim przypadku na drgawki na biegu jałowym pomogła wymana oringów na PD....Wymieniałem oringi nie ze względu drgawek, tylko miałem problemy z odpalaniem auta po postoju całonocnym, lub jak auto stało pod małym skosem.... Po wymianie oringów na PD problem z odpalaniem przeszedł do historii a ku mojemu zaskoczeniu przestał drgać. Od dwóch miesięcy auto odpala i nie ma drgawek.....Auto Golf V 1.9 TDI 105 BKC..

Pozdro....


[b]Człowiek jest wielki,nie przez to co ma,nie przez to kim jest,
nie przez to co posiada, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.

Jan Paweł II[/b]

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: bambi001 » wt gru 18, 2012 19:28

koledzy mozecie mi odp na moj post. i czy mial by ktos z was namiar na kogos w wwa co zmienia dwumasy i jest godny polecenia..



Awatar użytkownika
wojciech42421
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: sob lut 05, 2011 09:43
Lokalizacja: SZA

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: wojciech42421 » śr gru 19, 2012 19:34

hej

Mam ten sam problem co Wy. Silnik wpada z drgawki przy dojazdach do skrzyżowania i jeździe w miejskim korku. U siebie wykluczył bym dwumas bo jak już ktoś wspomniał po odpięciu impulsatora na skrzyni problem znika. Udało mi się raz pozbyc drgawek a mianowicie po czyszczeniu nastawnika przesunąłem go troszkę przy ponownym montażu ograniczając dawkę paliwa. Problem drgawek zniknął lecz samochód po rozgrzaniu nie chciał za chiny ludowe odpalić. Trzeba było się nieźle nakręcić żeby odpalił.
Reasumując z moich doświadczeń wnioskuję, że problem tkwi w ECU lub w samej pompie. Nosze się z zamiarem zmiany map już ok pół roku bo stawka jest niebanalna.
Jak uporam się z problemem utraty mocy przy ok 3tyś obr/min to wezmę się za kompa ;)


Z gramatyka u mnie różnie, tak więc darujcie wpadki ;)

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: bambi001 » śr gru 19, 2012 21:48

gdzie sie wypina ten impulsator?? i jaki masz kolego silnik??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: munior » śr gru 19, 2012 21:57

wojciech42421 pisze: Problem drgawek zniknął lecz samochód po rozgrzaniu nie chciał za chiny ludowe odpalić. Trzeba było się nieźle nakręcić żeby odpalił.
Przesunąleś nastawnik na pompie w stronę mniejszej dawki ,wiec musiało się tak skończyć :chytry: bez vaga ,nie ma sensu ruszanie nastawnika ,bo nie ma opcji żeby na oko dobrze ustawić...A w golfach IV i audi z tego okresu ,czyli od 98 roku produkcji ,powszechnie znany jest problem skopanych map w ecu ...zwykle najbardziej upierdliwy problem to mapy startowe ,które powodują że trzeba dłużej pochechłać na ciepłym żeby odpalił ...gdzie w starych np.1z czy AHU pali z półobrotu :hmm: Tam nie ma dwumasu i nie trzeba w sofcie kombinować i jest swięty spokój :grin: ja świadomie nie mam tego wynalazku jakim jest dwumas ,w żadnym z moich obu tdi ,i jakoś nie zauważyłem zeby jego brak wpływał na pogorszenie komfortu jazdy ...za to dobrze wpływa na samopoczucie własciciela ,bo wiem przynajmniej że nigdy nie będę musiał go wymieniac :grin:
Ostatnio zmieniony śr gru 19, 2012 22:17 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
wojciech42421
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: sob lut 05, 2011 09:43
Lokalizacja: SZA

Re: Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: wojciech42421 » śr gru 19, 2012 23:31

bambi001 pisze:gdzie sie wypina ten impulsator?? i jaki masz kolego silnik??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257237
tu w tym temacie pod koniec pierwszej strony jest foto z zaznaczonym impulsatorem czy też czujnikiem prędkości, umiejscowione to ustrojstwo jest jakby za papa podciśnienia WACUM od tyłu skrzyni biegów, idzie sie do niego spokojnie dobrać gołymi rękami.
munior pisze:Przesunąleś nastawnik na pompie w stronę mniejszej dawki ,wiec ......
zaznaczyłem skrupulatnie na pompie położenie nastawnika no ale sie lekko przesunął. Sam pewnie wiesz, że przesunięcie o milimetr może bardzo dużo zmienić. No a przecież bez uruchomienia silnika i tak nie sprawdzisz jaka jest ustawiona dawka więc poskładałem i odpaliłem, a że ładnie czodził i dawka mieściła się w wyznaczonych granicach, które podpowiada VAG więc wybrałem się by rozgrzać maszynę i wszystko ładnie chodziło do póki nie zgasiłem silnika...
A odnośnie map to gdzieś czytałem o ich wadach...

Co do dwumasa nie chce się wypowiadać bo głęboko wierzę, że jest dobry :grin:


Z gramatyka u mnie różnie, tak więc darujcie wpadki ;)

bartek1217
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 20, 2012 15:00

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: bartek1217 » czw gru 20, 2012 18:57

może poduszki silnika sprawdź :chytry: ?



SimonNysa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw gru 20, 2012 21:49

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: SimonNysa » czw gru 20, 2012 22:19

Witam Panowie!

Mam problem, silnik przenosi drgania do środka. Co ciekawe wymieniłem poduszki - przednią i tą od skrzyni [strony kierowcy] i drgania są mocniejsze. Co ciekawe przed wymianą drgała mi tylko deska rozdzielcza a po wymianie nie dość że drgania są mocniejsze na desce to przeniosły się też na kierownice i mocniej drga przy ruszaniu i oczywiści na biegu jałowym. Miał ktoś coś podobnego żeby mi podpowiedzieć co z tym zrobić bo okoliczni "fachowcy" z mojego miasta rozkładają ręce... Mechanik który mi to robił twierdzi, że ta 3 poduszka jest w porządku.
Może być tak, że któraś z tych nowych poduch jest walnięta? Co robić, proszę o pomoc.

Auto: Golf III 94r, 1.9 TDI 90km



Awatar użytkownika
wojciech42421
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: sob lut 05, 2011 09:43
Lokalizacja: SZA

Re: Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: wojciech42421 » czw gru 20, 2012 23:23

bartek1217 pisze:może poduszki silnika sprawdź :chytry: ?
to wykluczam na wstępie, jak odepne wtyke z impulsatora autko pracuje jak talala, zero jakiego kolwiek szarpnięcia przy dojazdach i hamowaniu do 0.


Z gramatyka u mnie różnie, tak więc darujcie wpadki ;)

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: bambi001 » czw gru 27, 2012 19:24

czyli co moge stwierdzic odpinajac ten implusator



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!

Post autor: munior » pt gru 28, 2012 00:11

SimonNysa pisze:Może być tak, że któraś z tych nowych poduch jest walnięta? Co robić,
Nie jest walnięta :chytry: tylko jest to zapewne tania podróba ...już lepiej założyć jakieś ori używki ,albo odżałować na nowe ,ale nie tanie :hmm: W audi jest to samo ,wystarczy jedna "nowa " podróba ,i mamy "atrakcje "zapewnione :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości