1.9 TDI BXE Problem z ustawieniem kata synchronizacji

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

collega
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 28, 2012 15:12

1.9 TDI BXE Problem z ustawieniem kata synchronizacji

Post autor: collega » pt wrz 28, 2012 16:50

Witam
Jak w temacie mam problem z ustawieniem kata synchronizacji walka rozrzadu a mianowicie chodzi o to ze jedyne wartosci jakie da sie ustawic to 0 lub -5.9 przy czym na wyzszych obrotach pojawia sie tez wartosc -6.4 zakrez w jakim powinien pracowac vcds pokazuje -/+ 6 przy czym ustawiajac go na 0 auto jest molowate i pali ok 9l przy ustawieniu na -5.9 auto chodzi duzo lepiej co do spalania to nie wiem jeszcze bo dopiero wczoraj zostawilem go na -5.9

I teraz moze mi ktos z was powiedziec co moze byc przyczyna tego ze nie pojawiaja sie u mnie wartosci takie jak -1.0 czy tez -2.0 ? ustawialem to wczoraj ok 3h ruszajac po 1mm lub mniej i jest skok z -5.9 na 0 lub odwrotnie nie ma nic po srodku

Czy moze to byc jakis problem z rozrzadem ( wymieniony przy 75k mil teraz ma 103) czy tez moze z samym czujnikiem polozenia ?



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Re: 1.9 TDI BXE Problem z ustawieniem kata synchronizacji

Post autor: waski1 » pt wrz 28, 2012 20:47

collega pisze:Witam
Jak w temacie mam problem z ustawieniem kata synchronizacji walka rozrzadu a mianowicie chodzi o to ze jedyne wartosci jakie da sie ustawic to 0 lub -5.9 przy czym na wyzszych obrotach pojawia sie tez wartosc -6.4 zakrez w jakim powinien pracowac vcds pokazuje -/+ 6 przy czym ustawiajac go na 0 auto jest molowate i pali ok 9l przy ustawieniu na -5.9 auto chodzi duzo lepiej co do spalania to nie wiem jeszcze bo dopiero wczoraj zostawilem go na -5.9

I teraz moze mi ktos z was powiedziec co moze byc przyczyna tego ze nie pojawiaja sie u mnie wartosci takie jak -1.0 czy tez -2.0 ? ustawialem to wczoraj ok 3h ruszajac po 1mm lub mniej i jest skok z -5.9 na 0 lub odwrotnie nie ma nic po srodku

Czy moze to byc jakis problem z rozrządem ( wymieniony przy 75k mil teraz ma 103) czy tez moze z samym czujnikiem polozenia ?
Miałem podobny problem z Passatem B6 kodu silnika nie pamiętam.Po ustawieniu synchronizacji na 0 auto straciło dynamikę brak dołu silnika przy starcie zużycie paliwa gwałtownie wzrosło.Ustawiłem na blokady bez regulacji synchronizacji i wrócił do życia jednak nie pamiętam jakie było wskazanie.Jeździ i jest okej.



collega
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 28, 2012 15:12

1.9 TDI BXE Problem z ustawieniem kata synchronizacji

Post autor: collega » pt wrz 28, 2012 21:23

A uzywales takiego czegos jak na zdjeciu ?

Obrazek



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

1.9 TDI BXE Problem z ustawieniem kata synchronizacji

Post autor: waski1 » pt wrz 28, 2012 22:42

collega pisze:A uzywales takiego czegos jak na zdjeciu ?
Nie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości