problem z wtryskami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » śr paź 14, 2009 23:15

ja kolem krecilem na 5 biegu ;]
Jesli masz modzona pompe to nie ma sensu wkrecac zegara, tylko na sluch metoda prob i bledow ustawiac...
Jak mialem ori pompe 9mm to tez sobie zegarem na ksiazkowa wartosc ustawialem :bigok:



bajdzik90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
Lokalizacja: Dynów

Post autor: bajdzik90 » ndz paź 18, 2009 17:25

a gdzie dorwać taki zegar?



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 18, 2009 18:13

allegro+dorobienie odp. przejsciowki :bajer:



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pn paź 19, 2009 11:35

żeby nie obciążać paska można kręcić dwoma kluczami 19 na pompie i na wałku



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn paź 19, 2009 11:38

kkolekk pisze:żeby nie obciążać paska można kręcić dwoma kluczami 19 na pompie i na wałku
Wtedy też ciągniesz paskiem cały silnik,pompa wtryskowa nie stawia tak dużych oporów ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pn paź 19, 2009 15:22

oj stawia na dwa klucze idzie lekko, chyba że nie wybiłeś biegu



kubaty85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob wrz 08, 2012 13:10

problem z wtryskami

Post autor: kubaty85 » sob wrz 08, 2012 14:07

witam użytkowników, piszę poraz pierwszy.

Chciałem ustawić kąt wtrysku zgodnie z poradą kolegi kkolekk (zamieszczoną w tym temacie), ale cusik mi nie wychodzi. Porada jest napisana b.dobrze, podobna do tej z książki "VW Golf Obsługa i naprawa", więc tu nie mam rzadnych pytań ani tym bardziej zastrzeżeń.
Kupiłem swoje "klamoty" do ustawiania ( zegar, adapter zegara do wkręcenia w pompę), biorę się do roboty, a tu poważny problem

Robię zgodnie z instrukcjami kkolekk'a (później dla odmiany z instrukcją książkową, w ramach alternatywy) i kąta wtrysku ustawić nie mogę, bo zegar nie pokazuje mi żadnej wartości. Wskazówka czujnika, czy kręcę silnikiem do tyłu czy do przodu, zawsze jest w jednym położeniu i ani drgnie. Oto adapter jaki kupiłem:
Obrazek

Śruba M8 wkręca się ok ale gwint adaptera jest krótszy od tego co na śrubie głowicy pompy. Może to jest przyczyna. Układ adapter+zegar, po wkręceniu w pompę oraz między sobą siedzi ciasno, wydaje się szczelny.

Jeżeli chodzi o zegar to jest to prosta konstrukcja za ok 60 zł.

Majster w sprawach pomp nie jestem, dopiero zaczynam naukę na swoim pierwszym aucie, więc proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony sob wrz 08, 2012 23:25 przez kubaty85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

problem z wtryskami

Post autor: waski1 » sob wrz 08, 2012 22:35

A nie brakuje ci czasem przydłużki zegara ?
http://www.tesam.pl/s0000289-przedluzka ... -6794.html" onclick="window.open(this.href);return false;



kubaty85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob wrz 08, 2012 13:10

problem z wtryskami

Post autor: kubaty85 » ndz wrz 09, 2012 15:30

No pewnie, miałem za krótką przedłużkę. Wstyd przyznać ale kiepsko zająłem się tematem no i bystrością też nie zabłysnąłem. Dzięki za odpowiedź, dała mi do myślenia no i wszystko się wyjaśniło. :pub:



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Re: problem z wtryskami

Post autor: waski1 » ndz wrz 09, 2012 17:27

kubaty85 pisze:No pewnie, miałem za krótką przedłużkę. Wstyd przyznać ale kiepsko zająłem się tematem no i bystrością też nie zabłysnąłem. Dzięki za odpowiedź, dała mi do myślenia no i wszystko się wyjaśniło. :pub:
Uważam że żaden wstyd człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.Sztuką jest przyznać się do błędu.
Udanej regulacji życzę.!!!



PawełB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 07, 2010 08:31

problem z wtryskami

Post autor: PawełB » sob wrz 22, 2012 01:25

pomogło coś ustawienie konta taka metodą kolego? spalanie spadło? kopci mniej? pytam bo mam podobny problem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości