problem z wtryskami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wtedy też ciągniesz paskiem cały silnik,pompa wtryskowa nie stawia tak dużych oporów ...kkolekk pisze:żeby nie obciążać paska można kręcić dwoma kluczami 19 na pompie i na wałku
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
problem z wtryskami
witam użytkowników, piszę poraz pierwszy.
Chciałem ustawić kąt wtrysku zgodnie z poradą kolegi kkolekk (zamieszczoną w tym temacie), ale cusik mi nie wychodzi. Porada jest napisana b.dobrze, podobna do tej z książki "VW Golf Obsługa i naprawa", więc tu nie mam rzadnych pytań ani tym bardziej zastrzeżeń.
Kupiłem swoje "klamoty" do ustawiania ( zegar, adapter zegara do wkręcenia w pompę), biorę się do roboty, a tu poważny problem
Robię zgodnie z instrukcjami kkolekk'a (później dla odmiany z instrukcją książkową, w ramach alternatywy) i kąta wtrysku ustawić nie mogę, bo zegar nie pokazuje mi żadnej wartości. Wskazówka czujnika, czy kręcę silnikiem do tyłu czy do przodu, zawsze jest w jednym położeniu i ani drgnie. Oto adapter jaki kupiłem:
Śruba M8 wkręca się ok ale gwint adaptera jest krótszy od tego co na śrubie głowicy pompy. Może to jest przyczyna. Układ adapter+zegar, po wkręceniu w pompę oraz między sobą siedzi ciasno, wydaje się szczelny.
Jeżeli chodzi o zegar to jest to prosta konstrukcja za ok 60 zł.
Majster w sprawach pomp nie jestem, dopiero zaczynam naukę na swoim pierwszym aucie, więc proszę o pomoc.
Chciałem ustawić kąt wtrysku zgodnie z poradą kolegi kkolekk (zamieszczoną w tym temacie), ale cusik mi nie wychodzi. Porada jest napisana b.dobrze, podobna do tej z książki "VW Golf Obsługa i naprawa", więc tu nie mam rzadnych pytań ani tym bardziej zastrzeżeń.
Kupiłem swoje "klamoty" do ustawiania ( zegar, adapter zegara do wkręcenia w pompę), biorę się do roboty, a tu poważny problem
Robię zgodnie z instrukcjami kkolekk'a (później dla odmiany z instrukcją książkową, w ramach alternatywy) i kąta wtrysku ustawić nie mogę, bo zegar nie pokazuje mi żadnej wartości. Wskazówka czujnika, czy kręcę silnikiem do tyłu czy do przodu, zawsze jest w jednym położeniu i ani drgnie. Oto adapter jaki kupiłem:
Śruba M8 wkręca się ok ale gwint adaptera jest krótszy od tego co na śrubie głowicy pompy. Może to jest przyczyna. Układ adapter+zegar, po wkręceniu w pompę oraz między sobą siedzi ciasno, wydaje się szczelny.
Jeżeli chodzi o zegar to jest to prosta konstrukcja za ok 60 zł.
Majster w sprawach pomp nie jestem, dopiero zaczynam naukę na swoim pierwszym aucie, więc proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony sob wrz 08, 2012 23:25 przez kubaty85, łącznie zmieniany 1 raz.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
problem z wtryskami
A nie brakuje ci czasem przydłużki zegara ?
http://www.tesam.pl/s0000289-przedluzka ... -6794.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tesam.pl/s0000289-przedluzka ... -6794.html" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z wtryskami
No pewnie, miałem za krótką przedłużkę. Wstyd przyznać ale kiepsko zająłem się tematem no i bystrością też nie zabłysnąłem. Dzięki za odpowiedź, dała mi do myślenia no i wszystko się wyjaśniło.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: problem z wtryskami
Uważam że żaden wstyd człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.Sztuką jest przyznać się do błędu.kubaty85 pisze:No pewnie, miałem za krótką przedłużkę. Wstyd przyznać ale kiepsko zająłem się tematem no i bystrością też nie zabłysnąłem. Dzięki za odpowiedź, dała mi do myślenia no i wszystko się wyjaśniło.
Udanej regulacji życzę.!!!
problem z wtryskami
pomogło coś ustawienie konta taka metodą kolego? spalanie spadło? kopci mniej? pytam bo mam podobny problem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości