Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Mizerny91
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: ndz maja 06, 2012 08:32
- Lokalizacja: Wejherowo/Choczewo
Post
autor: Mizerny91 » śr wrz 19, 2012 11:11
Witam !
Nie wiem co się dzieje z moim golfem. Jak przygazuję próbując dojść obrotomierzem do czerwonego pola tzn do odcinki golf powyżej 5 tysięcy obrotów zaczyna kulać i puści chmurę czarnego dymu i po chwili gaśnie co to może być ?
Dzięki za odpowiedzi

-
mavric
- Użytkownik

- Posty: 285
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: mavric » śr wrz 19, 2012 13:00
Mnie to wygląda na podwieszającą się hydraulikę. Robisz to na rozgrzanym czy zimnym silniku?
-
konrad1233
- Nowicjusz

- Posty: 32
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 01:54
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: konrad1233 » śr wrz 19, 2012 13:22
Podepnij VAG-a, może coś powie.
-
mssg1
- Użytkownik

- Posty: 396
- Rejestracja: sob sie 18, 2012 12:23
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mssg1 » śr wrz 19, 2012 15:21
Może sadza z turbo uleciała

VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]
-
Mizerny91
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: ndz maja 06, 2012 08:32
- Lokalizacja: Wejherowo/Choczewo
Post
autor: Mizerny91 » śr wrz 19, 2012 18:32
Robiłem tak na ciepłym silniku (90 stopni) wiadomo rzeźnikiem nie jestem i nie wiem czemu tak sie dzieje a sadza za każdym razem idzie więc nie wiem
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » śr wrz 19, 2012 19:24
to nie gazuj na postoju rzeźniku.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
mssg1
- Użytkownik

- Posty: 396
- Rejestracja: sob sie 18, 2012 12:23
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mssg1 » śr wrz 19, 2012 20:43
Jak za każdym razem no to już nie sadza

VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]
-
wicekdw
- Ma gadane

- Posty: 163
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 00:23
-
Kontakt:
Post
autor: wicekdw » śr wrz 19, 2012 22:32
Ja też tak miałem, jeździłem z tym ze dwa lata i nic więcej się nie działo, dodatkowo towarzyszyło temu lekkie falowanie wolnych obrotów czasem jak silnik był zimny. W międzyczasie uszkodziłem mechanicznie pompę wtryskową i trzeba było ją wymienić. Od tej pory problem raczej ustał. Chłopaki z forum mówili że to zanieczyszczony nastawnik pompy więc chyba mięli rację bo pompę wymieniłem łącznie z nastawnikiem, który był po czyszczeniu. Generalnie nie jest to problem i się tym nie przejmuj bo raczej długo z tym pojeździsz i nic się więcej nie będzie działo. Ewentualnie pogadaj z kimś kto się zna na czyszczeniu nastawników, np poszukaj tu użytkownika "Munior".
-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » śr wrz 19, 2012 23:04
a nie masz dizury w dolocie i turbo nie przeładowuje . jakby podwieszało zawory to chyba by kopciło na szaro. na czarno moze kopcic jak klin sciety albo dziura w dolocie.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
Fahoo
- TDI Power

- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » czw wrz 20, 2012 07:33
pompa i hydraulika złom
-
Mizerny91
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: ndz maja 06, 2012 08:32
- Lokalizacja: Wejherowo/Choczewo
Post
autor: Mizerny91 » czw wrz 20, 2012 09:58
W jeździe to nie przeszkadza, w dolocie wszystko ok, a golfik dobrze sie zbiera, ja też myśle że to pompa trzeba będzie sie tym kiedyś zająć. Dzięki za odpowiedzi

-
Mizerny91
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: ndz maja 06, 2012 08:32
- Lokalizacja: Wejherowo/Choczewo
Post
autor: Mizerny91 » czw wrz 20, 2012 10:01
A przypomniało mi sie coś panowie połamał mi się ten plastik od miarki oleju co z silnika wychodzi da sie to wymienić jakoś ??
-
mssg1
- Użytkownik

- Posty: 396
- Rejestracja: sob sie 18, 2012 12:23
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mssg1 » czw wrz 20, 2012 10:13
Niestety ... silnik do wymiany

A tak na serio to da się :] W sklepie widziałem cały karton tych rurek. Ponoć mają tylko dwa rozmiary - za duży i za mały

VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości