Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
Witam !
Nie wiem co się dzieje z moim golfem. Jak przygazuję próbując dojść obrotomierzem do czerwonego pola tzn do odcinki golf powyżej 5 tysięcy obrotów zaczyna kulać i puści chmurę czarnego dymu i po chwili gaśnie co to może być ?
Dzięki za odpowiedzi
Nie wiem co się dzieje z moim golfem. Jak przygazuję próbując dojść obrotomierzem do czerwonego pola tzn do odcinki golf powyżej 5 tysięcy obrotów zaczyna kulać i puści chmurę czarnego dymu i po chwili gaśnie co to może być ?
Dzięki za odpowiedzi
Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
Mnie to wygląda na podwieszającą się hydraulikę. Robisz to na rozgrzanym czy zimnym silniku?
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 01:54
- Lokalizacja: Lublin
Re: Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
Może sadza z turbo uleciała
VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]
Yamashka R6 :]
Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
Robiłem tak na ciepłym silniku (90 stopni) wiadomo rzeźnikiem nie jestem i nie wiem czemu tak sie dzieje a sadza za każdym razem idzie więc nie wiem
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
to nie gazuj na postoju rzeźniku.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Re: Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
Jak za każdym razem no to już nie sadza
VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]
Yamashka R6 :]
Re: Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
Ja też tak miałem, jeździłem z tym ze dwa lata i nic więcej się nie działo, dodatkowo towarzyszyło temu lekkie falowanie wolnych obrotów czasem jak silnik był zimny. W międzyczasie uszkodziłem mechanicznie pompę wtryskową i trzeba było ją wymienić. Od tej pory problem raczej ustał. Chłopaki z forum mówili że to zanieczyszczony nastawnik pompy więc chyba mięli rację bo pompę wymieniłem łącznie z nastawnikiem, który był po czyszczeniu. Generalnie nie jest to problem i się tym nie przejmuj bo raczej długo z tym pojeździsz i nic się więcej nie będzie działo. Ewentualnie pogadaj z kimś kto się zna na czyszczeniu nastawników, np poszukaj tu użytkownika "Munior".
Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
a nie masz dizury w dolocie i turbo nie przeładowuje . jakby podwieszało zawory to chyba by kopciło na szaro. na czarno moze kopcic jak klin sciety albo dziura w dolocie.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
W jeździe to nie przeszkadza, w dolocie wszystko ok, a golfik dobrze sie zbiera, ja też myśle że to pompa trzeba będzie sie tym kiedyś zająć. Dzięki za odpowiedzi
Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
A przypomniało mi sie coś panowie połamał mi się ten plastik od miarki oleju co z silnika wychodzi da sie to wymienić jakoś ??
Re: Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
Niestety ... silnik do wymiany A tak na serio to da się :] W sklepie widziałem cały karton tych rurek. Ponoć mają tylko dwa rozmiary - za duży i za mały
VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]
Yamashka R6 :]
Golf Mk3 GT 1.9 TDI 90 KM problem !
Mizerny91, w ic maja po 5 zl
http://allegro.pl/rurka-prowadnica-miar ... 20841.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/rurka-prowadnica-miar ... 20841.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości