Drżenie w samochodzie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » pn lip 31, 2006 07:56

Wszystkie golfy TDI miały katalizator? Który to jest, tzn. jak go rozpoznać? :blush:



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt sie 01, 2006 09:53

Ars pisze:witam mam taki sam problem i ten sam silnik. jednak czy to mozliwe ze moze drgac od wydechu. mam tylko katalizator i tlumnik koncowy. a reszta to rura. i trzesie sie na wolnych obrotach ale jak dam gazu to jest okej. czemu drży rura ma za malą czy za dużą średnicę ??? nie ja to robiłem więc nie wiem
jezeli za katem na calej dlugosci do usunietego tlumika srodkowego masz rure proponowal bym dodatkowo wstawic lacznik elastyczny koszt ok 40-70 zl.

[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 9:58 am ]
HellMan pisze:Wszystkie golfy TDI miały katalizator? Który to jest, tzn. jak go rozpoznać? :blush:
prosze nr 4 to katalizator
Obrazek



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » wt sie 01, 2006 13:44

Ja mam cały wydech z 2003 roku (produkcja), więc chyba problem zapchanego katalizatora mogę sobie odpuścić. Poduszki pod silnikiem też mam ok, więc muszę szukać innych przyczyn, które powodują drżenie deski na wolnych obrotach. Może to czego szukam jest też przyczyną niestabilnego gaszenia silnika.



THOMO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:26
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: THOMO » wt sie 01, 2006 14:49

a jesli drży przy gaszeniu ...to normalne?
a ogólnie wydaje mi sie ze cos luzno siedzi silnik na tej poduszce (moge spokojnie bujac go reką przy wyłączonym silniku )


melu

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » wt sie 01, 2006 15:00

THOMO pisze:a jesli drży przy gaszeniu ...to normalne?
Jedni mówią, że tak, inni że nie. Ja też tak mam, choć trudno mi uwierzyć w to by niemcy wypuścili to z fabryki.
THOMO pisze:a ogólnie wydaje mi sie ze cos luzno siedzi silnik na tej poduszce (moge spokojnie bujac go reką przy wyłączonym silniku )
Ja tak nie mogę. U mnie siedzi dosyć sztywno.



medin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:15
Lokalizacja: Tychy

Post autor: medin » wt sie 01, 2006 16:36

Byłem u spawacza kategorycznie zabronił usówanie katalizatora pokazał mi całkiem nowy katalizator od silnika benzynowego i nie miał prześwitu.
Doszłem dla czego mam drgania w kabinie samochodu powodem tego jest wtrysk ktury leje.Na wolnych obrotach nie daje ciśnienia .Teraz obiawy sie nasiliły i dla tego sie zoriętowałem,jak zapalam silnik na ssaniu jest ok a bez sania nim rzuca,to puki sie silnik nie zagrzeje,a jak sie zagrzeje to mi czasami przerywa.Prosze mi napisac jakie kocówki beda dobre i orietacyiną cene.Vandal miałeś racie ze wtrysk nalezy ci sie punkt,a wszystkim kolegom bardzo dziekuje za wszelkie informacie



Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » wt sie 01, 2006 17:22

tuz za katalizatorem dac ta rure elastyczna czy jak ??? i co ona ma na celu :>:>



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt sie 01, 2006 17:54

medin, miałem też tak, dzięki za punkcik. Ja kupowałem końcówki wtrysków Beru - Bosch (ponoć mówią że to to samo obydwie firmy dobre). Wymieniaj cały komplet (czyli 4) koszt umnie to 65 zł sztuka. Braciak kupował Monaco 50 zł za sztukę ale po 6 miechach znów leją. Ja na beru zrobiłem 80 tyś. i jak narazie nie leją ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » śr sie 09, 2006 22:53

ja mialem podobnie, w AAZ, tyle ze pompe i wtryski mam po remoncie wiec to odpadało. tez drżał wydech i myslalem ze to od tego, a wystarczylo troszeczke podniesc wolne obroty. przedtem mialem 900 obr, teraz mam 950 i chodzi równiutko i nic nie telepie :P



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 19:26

Ja mam tak samo jesli chodzi o klekotanie auta- jeszcze nie rozwiązałam problemu...ale znalazłam jedną ciekawa rzecz. Klapka która wpuszcza ciepłe powietrze do filtru powietrza się nie odmyka na niskich obrotach tylko "klepie".
Odpal auto przy otwartej masce i niech ktoś położy rękę na obudowie od filtra i zobaczy czy trzęsie się. Jak tak podzielę się tym co juz wiem :grin:
Hehe od 4 dni przy tym siedzę. :kwiatek:



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob sie 12, 2006 00:30

vszywiec pisze:lejacy wtrsyk ma tak zie do drzenia ze silnik nie bedzi rowno chodzil wi beda wibracje
mi tak lekko podcieka jeden że prawie nie widac a wibracji nie ma żadnych (może na razie)

[ Dodano: Sob Sie 12, 2006 00:33 ]
medin pisze:Byłem u spawacza kategorycznie zabronił usówanie katalizatora
e tam..., kat w dieslu mozna spoko wywalic poczytaj w innych postach, zreszta ja to niebawem zrobie u siebie



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 09:36

Chłopaki jeżeli nie macie sondy Lambda w kacie to co stoi na przeszkodzie usunięcia go?!!!! Nie wiem czy wiecie ale diesla właśnie katalizator dławi !!! A jeżeli jezdzicie powoli to tym bardziej !!! Kto ma TD powinien od razu kata usunąć !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob sie 12, 2006 09:43

vw_vandal pisze:Kto ma TD powinien od razu kata usunąć !!
i dlatego ja też go wywalę :-)



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » sob sie 12, 2006 13:09

Koledzy też ma silnik 1.9 TD AAZ i też mi troche chałasuje w kabinie zaraz po odpaleniu zimnego silnika, ale jak silniczek sie troche nagrzeje to wszystko jest OK. Jeszcze niedawno maiłem Golfa MK2 1.6 D, tam to dopiero chałasowalo po odpaleniu zimnego silnika, teraz w trójce to jest dla mnie bajka :-) pare sekund i jest cichutko, wiec mysle ze małymi drganiami nie ma sie co przejmowac, no chyba że komus tapicerke chce rozwalic, to już co innego :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 162 gości