MK3 - padl aku w 2h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lewyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lis 01, 2005 12:19
Lokalizacja: łódzkie

MK3 - padl aku w 2h

Post autor: Lewyy » pn lip 31, 2006 08:24

Witam,

wczoraj o 17.30 normalnie jezdzilo auto - jak zykle z reszta :-) Pozniej zachodze do samochodu o 19.30 a tu nic. Nawet cyferki przebiegu sie nie swieca. Przekrecam kluczyk, a tu cisza jak w lesie...
Co moglo byc przyczyna tak szybkiego rozladowania aku?

Pomocy, jestem bezradny w tej sytuacji,
pozdrawiam.

PS: aaaa... silnik to 1,9D rocznik 93'



Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » pn lip 31, 2006 08:44

Sprawdz ile masz elektrolitu w akumulatorze... szwgrowi padł też całkowicie, kupił już drugi, do starego dolał wody i teraz ja na nim se śmigam...



Awatar użytkownika
Lewyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lis 01, 2005 12:19
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Lewyy » pn lip 31, 2006 08:58

Na pewno jakies zwarcie musi byc bo to niemozliwe zeby w niecale 2h padl aku calkowicie.



Awatar użytkownika
camelmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: camelmk » pn lip 31, 2006 08:58

najlepiej pojechać do elektryka i sprawdzić pobór prądu na wyłączonym silniku - moze jakieś zwarcie - sprawdź ładowanie też - może padło. No i tak jak przedmówca napisał - czy ci elektrolit nie odparował.


w sumie 200 KM

KRZYSZTOF SKOCZEK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn sty 31, 2005 12:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: KRZYSZTOF SKOCZEK » pn lip 31, 2006 09:31

Sprawdz miernikiem napięcie na akumulatorze. Jak będzie mniej niż 12,5V to masz rozładowany akumulator.



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn lip 31, 2006 11:46

najpewniej gdzies masz jakas zwore niedawno kumple mial identyko sytuacje w reno 19. Jak sie okazalo zwarcie robila mu lampka w bagazniku. Sprawdz poziom elektrolitow w aku, wez miernik i zlookaj tez jaki power daje po naladowaniu. Mozesz go odpiacod klem, naladowac i zostawic na 2h zobaczysz czy sam sie rozladuje jesli tak do bedziesz mial odpowiedz jesli nie odpowiedzi musisz szukac w elektryce auta


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » pn lip 31, 2006 13:22

sprawdź jeszcze ładowanie



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn lip 31, 2006 15:28

Mi nie dawno sam padł aku.Dostał zwarcia a dzień wcześniej dolałem do cel.Ładowałem go cały dzień,ale i tak silnik przekręcił raz i aku zdechł.Od strony plusa to mi się trochę wybrzuszyła bateria.Teraz chwilowo jeżdze na akumulatorze od malucha 45ah i pali,ale troche ciężej i czasami wpada mi silnik w tryb awaryjny.Jestem zmuszony kupić nowy aku i kolejny wydatek :rotfl: Pozdro



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 31, 2006 16:07

Tak jak koledzy wyżej piszą ale ja miałem kiedyś tak że w alternatoże padły diody i jak gasiłem auto to te diody puszczały prąd na masę i kapota. po 3 dniach doszedłem co to :P


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn lip 31, 2006 16:14

Pruszkowiak pisze:Mi nie dawno sam padł aku.Dostał zwarcia a dzień wcześniej dolałem do cel.Ładowałem go cały dzień,ale i tak silnik przekręcił raz i aku zdechł.Od strony plusa to mi się trochę wybrzuszyła bateria.Teraz chwilowo jeżdze na akumulatorze od malucha 45ah i pali,ale troche ciężej i czasami wpada mi silnik w tryb awaryjny.Jestem zmuszony kupić nowy aku i kolejny wydatek :rotfl: Pozdro
na 45aH to ja palilem w zimie przy -15 :D przy - 25 uz nie chcial :D


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 31, 2006 16:19

Lagier, ja kiedyś na takim chciałem odpalić Lublina no i nie dał rady ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Lewyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lis 01, 2005 12:19
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Lewyy » wt sie 08, 2006 18:31

Dzieki Panowie... macie punkciki... :-)


PS: zwarcie mialem przy wlaczniku ogrzewania szyby tylnej...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości