Złe chłodzenie? [mk2 GTD]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BmxRider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:57
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Złe chłodzenie? [mk2 GTD]

Post autor: BmxRider » ndz lip 30, 2006 12:19

Mam mały problem z moim golfem, wydaje mi się, że trochę za słabo sie chłodzi przy dużych prędkościach -- wskazówka z temp. przekracza połowę i pojawia się dziwny zapach?
zdarza sie to powyżej 130km/h.
w/g mnie im szybciej tym bardziej powienien się chłodzić...?
może ktoś sie orientuje o co chodzi?



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz lip 30, 2006 14:38

co do zapachu to nie wiem... ale u mnie powyżej 110 km/h już wskazówka zaczyna przekraczać połowę... myślę że to normalne... w każdym samochodzie przy wyższych obrotach i prędkościach temperatura jest wyższa...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

BmxRider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:57
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: BmxRider » ndz lip 30, 2006 14:56

No w sumie to tak, bo pracuje na wysokich obrotach dluższy czas, tylko mnie zastanawia ten zapach...? jakby ktoś coś o tym wiedział to porzę o informacje.



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » ndz lip 30, 2006 16:15

opisz mniej wiecej ten zapach silnij masz suchy???


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz lip 30, 2006 16:53

anton:-) pisze:opisz mniej wiecej ten zapach silnij masz suchy???
Dokładnie... może ten zapach się bierze z zanieczyszczeń znajdujących się na silniku...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz lip 30, 2006 19:18

BmxRider to ze sie nagrzewa przy wyzszych predkosciach to normalne, sam jak troche sobie pogazuje tak ponad 120 przez jakis czas to dochodzi do przed ostatniej krehy, diesel zawsze szybciej sie nagrzewa, zwłaszcza przy wysokich obrotach, a zapach to mysle, ze powinienes sie upewnic czy w płynie chłodniczym nie masz wody, bo woda szybciej sie nagrzewa i szybciej paruje, a jezeli nie to moze masz jakies przecieki, powinienes sprawdzic czy wszystko jest szczelne, podczas gdy silnik sie mocinje nagrzwea wtedy to co wycieka zaczyna parować i smierdzi :) huh mam nadzieje ze pomogłem :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

BmxRider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:57
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: BmxRider » pn lip 31, 2006 07:25

Generalnie silnik jest troche uwalony olejem... heh nie pomyslalem ze to moze byc on i paruje jak sie nagrzeje. dzieki za pomoc wyczyszcze go i sprobuje



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn lip 31, 2006 07:44

Dzięki za punkciki :pub: ! Jak spróbujesz to napisz...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 31, 2006 16:37

palen, ja jak jadę do 100 km\h to wskazówkę mam tak za połowę a jak mu depnę to wskazówka spada przed połowę. Więc myślę, że albo ja mam coś nie tak albo wy ??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn lip 31, 2006 17:31

vw_vandal pisze:palen, ja jak jadę do 100 km\h to wskazówkę mam tak za połowę a jak mu depnę to wskazówka spada przed połowę. Więc myślę, że albo ja mam coś nie tak albo wy ??
To tego nie rozumiem...może pompa już się zestarzała i tylko przy wyższych obrotach lepiej pompuje... Nawet mojego dziadka CORSA 1,5D przy większej prędkości łapie większą temperaturę... Mojego ojca 3 busy też tak mają... Tak więc to jest normalne że przy większej prędkości temperatura rośnie...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 31, 2006 17:47

palen pisze:To tego nie rozumiem...może pompa już się zestarzała i tylko przy wyższych obrotach lepiej pompuje...
palen, ale jak może być + 30 i nie mam problemu stojąc w korku nic się nie grzeje, więc myśle że pompe mam dobrą. Nie wiem co to jest !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn lip 31, 2006 18:35

vw_vandal pisze:
palen pisze:To tego nie rozumiem...może pompa już się zestarzała i tylko przy wyższych obrotach lepiej pompuje...
palen, ale jak może być + 30 i nie mam problemu stojąc w korku nic się nie grzeje, więc myśle że pompe mam dobrą. Nie wiem co to jest !!
No mi w korkach, mimo że rzadko stoję w korkach, temperaturka skacze i nawet wiatrak się załącza...Nie wiem czmu u Ciebie jest na odwrót...A u Ciebie wiatrak załącza się?? A spróbuj stojąc w korku delikatnie pogazować chwilkę i zobaczy czy temperatura podskoczy...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn lip 31, 2006 19:20

vw_vandal, to ze ci spada to moze byc wina termostatu, moze masz wtawianoy na 84 st C albo jeszce mniej i przy wyzszych temperaturach sie otwiera.a jak pewnie wiesz, silnik NIE powinien byc niedogrzany.

[ Dodano: 31 Lip 2006 19:21 ]
PS.
BmxRider thx za POMÓGŁ :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt sie 01, 2006 16:14

palen, wiatrak załancza się na 3\4 kreski, cały układ był płukan, zmieniany płyn chłodzący, termstat, cała elektryka od śniedziona i zabezpieczona.
tomogolf2, termostat mam na 87 stopni (chyba, że w pudełu zamienili :) ).

Ogólnie powiem wam, że ten golfa ma takie patenty, że mechanicy się dziwią. Np mam taki problem włanczam ogrzewanie i jak jeżdze tak do 100 km\h grzeje aż parzy, a jak depne powyżej albo mu wstawiam to zaraz się robi zimno :-k albo na lince od prędkościomierza ma jakby prądnice. Albo ciśnienie na turbo miał ustawione na 0.9 bara.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości