...gaśnie 1.6 D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VWąski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw paź 13, 2005 20:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

...gaśnie 1.6 D

Post autor: VWąski » pt lip 28, 2006 15:49

Cześć
Mam nastepujący problem...
Codziennie duuużo jeżdże po mieście, Gofer cały czas jest zagrzany. Ostatnio zauważyłem niepokojące objawy - po przekręceniu kluczyka, odpala, po czym za chwile gaśnie... i tak ze 3 razy, po czym odpali i luzz. Nie jest tak za każdym uruchomieniem silnika, ale zdaża się dość często... 2 razy zgasł w chwile po ruszeniu... Dziś na zimnym silniku zrobił tak samo, odpalił i zgasł... Co jest tego przyczyną? Podobno mogą to być jakieś zaśniedziałe kabelki ? (Dodam, że mam odcięcie zapłonu)
Szukałem info na forum, ale podobny problem dotyczył zdecydowanie mk III
Prosze o pomoc
pozdraVWiam :pub:


:wazup: :weedman:

[b]..::NIECH MOC GOLFÓW BĘDZIE Z WAMI::..[/b]

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pt lip 28, 2006 16:05

z tego co mi wiadomo to golfer moze zgasnąć tylko jak mu odłączysz zasilanie na pompie :D też mam odcięcie zasilania pompy zrobione i kiedyś zdarzyło się tak ze sie przetarł kabelek i podczas jazdy auto milkło.
Sprawdz połączenie i izolacje tego twojego odcięcia moze coś masz nieteges. Krok 2 to wyczyszczenie styku przy pompie. moze też juz osniedział kabelek tuż przed złączką albo juz się przetarł. Kawałek noza, kombinerki i nowa złączka załatwi sprawe.

A jakby to nie pomagało to looknij przy stacyjce bo moze coś zluzowało i nie styka podczas jazdy.

Pozdr :bigok:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt lip 28, 2006 16:41

DeGie, styki kabli warto zobaczeć. Też jak siada pompa (jakaś membranka czy uszczelka w niej) to tak robi.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt lip 28, 2006 23:11

A powietrza w przewodach paliwowych nie ma?? Skoro masz jeszcze odcięcie zapłonu to może warto poszukać tam przyczyny...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » pt lip 28, 2006 23:21

to objawy na padnieta pompe paliwowa , ale najpierw sprawdz instalacje elekt.


G R U P A L U B E L S K A

greg

Post autor: greg » sob lip 29, 2006 10:29

sprawdzić czy w przewodach nie pojawia się powietrze, sprawdzić filtr paliwa, złączki, czy nie ma wycieku na pompie - a jak jest z odpalaniem zimnego?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości