NIe chce jechac szybciej jak 140km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jesli cyka to jest duze prawdopodobienstwo ze jest sprawny - u mnie nie cyka ale skad innad wiem ze mój pare razy odmówił współpracy - wystarczyło co prawda przeczyścić, ale co do cykania - to dobrze że cykainek01 pisze:Jesli nie cyka tzn ze nie dziala jak trzeba
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Dzieki wam mój brat kupił okazyjnie A4 facet myslal ze mu silnik padł TDI 1Z, nie jechał wiecej niz 110 km/h max 3500 tys obr. automat, skrzynia ok autko serwisowane zadnych błedów pod Vagiem a on nic wiec brat kupił go wyszło go ok 8tys z wszystkim myslał kupic silnik i dalej jezdzic mówiłem mu o zaworku N75, wyjął go zatkał wężyki i jakby autko lepiej jezdziło, kupił zaworek i autko zamyka 180km/h wiec wszystko ok zadowolony, dzieki wam udało mu sie kupic dobre autko Taka pierdułka a Niemcy facetowi chcieli wymienic silnik
no to jakis "fachowiec" musial go diagnozowac, bo N75 na pewno przy diagnozie dynamicznej wywali błąd - inaczej nie było by notlaufu.Igor1 pisze:nie jechał wiecej niz 110 km/h max 3500 tys obr. automat, skrzynia ok autko serwisowane zadnych błedów pod Vagiem
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Pewnie serwis serwisowi nie równy ale sprawdzaliśmy na postoju vag nic nie pokazywał- tu w Polsce, wszyscy stawiali na automatyczna skrzynie ze nie cvhce przerzucic biegu albo silnik kaput bo automat szalał przy 3500 tys obr zmieniał góra dół, a jak dynamicznie zrobic vaga to trzeba sie uprzec zeby to zrobili najlepiej wymienic wszystko i zarobic- taka pewnie ich polityka, ale dzieki wam brat ma na czym śmigać za małe pieniądze
bo nie miał co pokazac - bez obciazenia nie ma doładowania i zarazem notlaufu, ale wystarczyło by przegonic auto, tak by złapało notlauf, a nastepnie podłaczyc Vaga i bład by wyszedł - byle by wcześniej nie zagsic silnika i odpalic ponownie.Igor1 pisze:Pewnie serwis serwisowi nie równy ale sprawdzaliśmy na postoju vag nic nie pokazywał-
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Corvax pisze:bo nie miał co pokazac - bez obciazenia nie ma doładowania i zarazem notlaufu, ale wystarczyło by przegonic auto, tak by złapało notlauf, a nastepnie podłaczyc Vaga i bład by wyszedł - byle by wcześniej nie zagsic silnika i odpalic ponownie.Igor1 pisze:Pewnie serwis serwisowi nie równy ale sprawdzaliśmy na postoju vag nic nie pokazywał-
no u mnie bylo troszke inaczej po przyjechalem do goscia na warsztat zgasilem auto on sie podpial i wywalilo blad 00575 (chyba taki o ile dobrze pamietam) czyli bald ograniczenia cisnienia
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
To znaczy - nie rozumiem.... Błąd zapisywany jest w pamieci kompa, podczas jazdy, wiec zawsze dynamicznie... Bloki pomiarowe trzeba robic dynamicznie itd. ale błąd powinien byc od razu po podpieciu VAGa.Corvax pisze:przy diagnozie dynamicznej wywali błąd
[ Dodano: 30 Lip 2006 15:11 ]
Przeciez błędy sie nie kasują po zgaszeniu silnika... ?Corvax pisze:byle by wcześniej nie zagsic silnika i odpalic ponownie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości