Turbina zwiększanie ciśnienia ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Turbina zwiększanie ciśnienia ??

Post autor: superkasztan » pt lis 19, 2010 00:11

Michał też tak pisze
na razie jest na maxa przyśpieszony,
w sobotę może pokombinuje, trzeba by to ogarnąć bo jeździ się jak wyścigówką,
albo gaz do dechy :D albo gaz do dechy :D


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Turbina zwiększanie ciśnienia ??

Post autor: t0mal » pt lis 19, 2010 00:24

Jak wyścigówką to będziesz jeździł na pompie 11mm i na doładowaniu 2 bary :) A policja będzie Cię łapać za zadymienie, bo nie zdążą łapać prędkości :)



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

Turbina zwiększanie ciśnienia ??

Post autor: biznes88 » ndz sie 12, 2012 22:59

Witam Panów. Mam podobny problem jak kolega IRAS AAZ, a mianowicie: zmienilem turbo z k03 na Garrett T3 i dmucha mi max 0.4bara (przy skreconym MBC na maxa) K03 dmuchalo do 1bara a tu lipa, Pompa 11mm wiec dawka paliwa jest, zawór WG sprawny, luzy minimalne, oleju na muszlach BRAK, walek sie kreci lekko. Jak zdejme weza miedzy turbo a kolektor ssacy i dodaje gazu to turbo gwizda i dmucha fajnie ale jak go zatkam reka to traci "kompresje" moze mi ktos pomóc :-( ??? Przychodzi mi do glowy jeszcze jedna mysl - mam katalizator, mozliwe zeby to on "blokowal" spaliny i Turbo nie ma sily?...



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Turbina zwiększanie ciśnienia ??

Post autor: IRAS AAZ » pn sie 13, 2012 20:51

Kata wywal koniecznie jesli cos modzisz. Ja wróciłem do k14 i jestem bardzo zadowolony auto nie dymi, mało pali,nie ma laga mimo ogromnego FMIC, i rwie az miło :bigok: A pogłoski ze od k14 siada sprzegło to lipa ja jezdze 5rok i ponad 20tys rocznie i nic sie nie dzieje :bajer: Na k14 tez TDI mi nie podskoczy :pub:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

Turbina zwiększanie ciśnienia ??

Post autor: biznes88 » pn sie 13, 2012 22:02

no chyba bede tak musial zrobic bo mnie to juz wkurza;/ w sumie mtdi'ka nie powinno sie za wysoko krecic wiec k14 chyba wystarczy...
Mam jeszcze KKK 03 ale roobie czesto trasy i przy 120km/h dmucha 0.7bara wiec szkoda zakladac bo szybko sie "skończy" :chytry:

Problem rozwiazany! Wywalilem kata (zapchany), zwiekszylem jeszcze dawke, oraz... poprawilem MBC (chyba bylo cos z nim nie tak :chytry: ) :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości