Regulacja obrotów biegu jałowego w moim AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Regulacja obrotów biegu jałowego w moim AAZ
Witam
Jak w temacie gdzie ustawić ( czym krecić ) żeby zwiększyć obroty (teraz mam 750-800 ) w moim AAZ 96 rok
Fotki mojej pompy :>>>
czasem to nie tą wajchą co jest na wysokości rurki odprawadzającej nadmiar ropy?
ruszyłem ja w prawo i silnik zgasł trzeba pewnie podkrecic w lewo?
Pozdrawiam
Jak w temacie gdzie ustawić ( czym krecić ) żeby zwiększyć obroty (teraz mam 750-800 ) w moim AAZ 96 rok
Fotki mojej pompy :>>>
czasem to nie tą wajchą co jest na wysokości rurki odprawadzającej nadmiar ropy?
ruszyłem ja w prawo i silnik zgasł trzeba pewnie podkrecic w lewo?
Pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
ten rysunek to ja znam ,srubka nr 1 sie kreci ale zobacz na foto u mnie takiej nie ma!
kuwa co za pompa hehe
pozdro
kuwa co za pompa hehe
pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
cześć
obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia, tak mi regulował pompiarz który sprawdzał mi pompe.
tzn. tymi śrubkami tak aby ta lineczka bardziej się wyciągnęła zdięcie nr 3 wkręty na płaski śrubokręt zakontrowane nakrętkami tą z prawej strony patrząc od chłodnicy musisz poluzować i troch wykręcić
obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia, tak mi regulował pompiarz który sprawdzał mi pompe.
tzn. tymi śrubkami tak aby ta lineczka bardziej się wyciągnęła zdięcie nr 3 wkręty na płaski śrubokręt zakontrowane nakrętkami tą z prawej strony patrząc od chłodnicy musisz poluzować i troch wykręcić
to się zwie ssanie upraszczając maxymalniefryta79 pisze:obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia
jeśli miałeś dobrze ustawiony wydatek resztowy pompy to mechanik tylko kosmetycznie ruszyłe przestawiaczem kąta wtrysku i zgolił kase
A jak ustawić dobrze wydatek resztowy aby obroty były ok? U mojego znajomego dotkne lekko gaz i obroty ładnie wchodza u mnie jest z 1 cm luzu na pedale i dopeiro obroty rosną. Ale jak ustawie wydatek na dotyk to mam wysokie obroty?? wiec trzeba popuscic srubką od przyspieszacza zapłonu???
Tu mam podobny problem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56729 dzwoniłem do pompiarza to chce mi pompe wyciagać zeby sprawdzic Inni mówią że przestawia sie kąt wtrysku lub co innego sam nie wiem co robić
Tu mam podobny problem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56729 dzwoniłem do pompiarza to chce mi pompe wyciagać zeby sprawdzic Inni mówią że przestawia sie kąt wtrysku lub co innego sam nie wiem co robić
[quote]fryta79 napisał/a:
obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia
[quote]Pasik napisał\:to się zwie ssanie upraszczając maxymalnie
jeśli miałeś dobrze ustawiony wydatek resztowy pompy to mechanik tylko kosmetycznie ruszyłe przestawiaczem kąta wtrysku i zgolił kase [/quote][/quote]
pompiarz ustawił mi pompe na parametry z książki i powiedział że żeby zwiększyć moc można zwiększyć dawkę paliwa co wiąże się ze zwiększeniem obrotów które można zmniejszyć regulując tym 'ssaniem' "Zgarnął kase" troche wiary w ludzi.
obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia
[quote]Pasik napisał\:to się zwie ssanie upraszczając maxymalnie
jeśli miałeś dobrze ustawiony wydatek resztowy pompy to mechanik tylko kosmetycznie ruszyłe przestawiaczem kąta wtrysku i zgolił kase [/quote][/quote]
pompiarz ustawił mi pompe na parametry z książki i powiedział że żeby zwiększyć moc można zwiększyć dawkę paliwa co wiąże się ze zwiększeniem obrotów które można zmniejszyć regulując tym 'ssaniem' "Zgarnął kase" troche wiary w ludzi.
Luz na pedale ustawiałem spinką na pancerzu linki. Na samym początku (idąc od strony pedału), tam gdzie przymocowana jest do pompy.Igor1 pisze:A jak ustawić dobrze wydatek resztowy aby obroty były ok? U mojego znajomego dotkne lekko gaz i obroty ładnie wchodza u mnie jest z 1 cm luzu na pedale i dopeiro obroty rosną. Ale jak ustawie wydatek na dotyk to mam wysokie obroty?? wiec trzeba popuscic srubką od przyspieszacza zapłonu???
Tu mam podobny problem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56729 dzwoniłem do pompiarza to chce mi pompe wyciagać zeby sprawdzic Inni mówią że przestawia sie kąt wtrysku lub co innego sam nie wiem co robić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości