Adaptacja turbiny WG do ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pele624
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw gru 01, 2011 14:57
Lokalizacja: Kraków

Adaptacja turbiny WG do ALH

Post autor: Pele624 » pn lip 30, 2012 13:49

Witam nie wiem czy umieściłem temat w dobrym dziale, a jeśli nie to prosze o przeniesienie. Tak jak wyżej czy możliwe jest podłączenie turbiny zaworem westegate do ALH?? Ponieważ to VNT mnie już denerwuje. Wiem że "bratnim" siniku AGR jest turbina WG. Jeśli byłoby to możliwe co trzebabyło by wymienić/zastąpić oprócz turbiny oczywiście??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Adaptacja turbiny WG do ALH

Post autor: Adamm » pn lip 30, 2012 14:15

najszybciej i najprosciej ECU z AGRa + turbo + zawor n75


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Pele624
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw gru 01, 2011 14:57
Lokalizacja: Kraków

Adaptacja turbiny WG do ALH

Post autor: Pele624 » pn lip 30, 2012 17:22

A czy wiązki kabli też będą potrzebne czy ECU i N75 podchodzi P&P??



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Adaptacja turbiny WG do ALH

Post autor: wesol » pn lip 30, 2012 18:09

Ja bym to zrobil inaczej. W AGR sterowanie jest nadcisnieniem jak wiadomo. Jednak nie zawsze tak musi byc. Np w oplach mimo iz byly turbiny na WG sterowanie bylo jak w ALH czyli podcisnieniowo razem z elektrozaworkiem na drodze. Mysle ze msialo mozna tylko podczepic gruszke pod ciegno WG przy turbinie, podlaczyc wezyk i powinno to zadzialać. Wysterowanie elektrozaworka jest zalezne od tego jakie cisnienie bedzie w dolocie bo ECM bedzie reagowal na to czy jest za malo czy za duzo i odpowiednio regulowal. Tak czy siak przy obrotach jalowych geografia jest przymknieta to i ten zawor upustowy bylby zamkniety.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Adaptacja turbiny WG do ALH

Post autor: DANIEL LHR » pn lip 30, 2012 20:29

To jest jedno co mi sie w oplu podoba . Sterownie nadcisnieniem ma duza wade poniewaz nie potrafi działac ponizej 1,4 bar.



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Adaptacja turbiny WG do ALH

Post autor: Baryla » pn lip 30, 2012 21:01

może to troszkę w inną stronę, ale jak założyłem do AGR turbo z zmienną geometrią, do tego N75 ze zmiennej geometrii i ori komp z AGR sterował normalnie sztangą, zasyła odpuszczał itp, nie było notlaufów tylko że było strasznie dużo dymu z dołu (miałem wtryski 216 i na ori turbo nie było prawie wcale dymu).



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Adaptacja turbiny WG do ALH

Post autor: wesol » pn lip 30, 2012 21:10

niech zaklada turbo z WG oraz gruszke domontuje tak by sterowane bylo podcisnieniem. Mysle ze to zadziala. Trzeba bedzie zrobic ewnetualnie logi by speawdzic jak wstaje itp.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Adaptacja turbiny WG do ALH

Post autor: JABcok20 » pn lip 30, 2012 23:19

Zadziałać zadziała ale gorzej niż ori wg bo nie tylko mapa n75 steruje samym n75 ale są jeszcze ograniczenia takie jakby zabezpieczenia które sa większym prioryetem niż mapa n75 są to tzw PID o ile sie nie mylę.
np. u mnie w 1.7sdi mam gt 1749va mape n75 mam ustawione aby zawór nie opuszczał geomtrii aż do 2000obr a mimo to PID opuszcza gruszkę kierując sie zapisanymi w komputerze wartościami. Czyli może być tak że jade 1500obr na 5 biegu nagle wciskam gaz do dechy i PID albo n75 od razu otwiera n75 bez względu na ciśnienie w kolektorze albo mogą być skoki ciśnienia, przeładowania chwilowe. Aleponoć tak robią zresztą sam załozyłemnażyczei klienta turbo na wg zamiast vnt ale bez podpinania n75 ( nie pamietam co to było za turbo ) samochód ciągnął tylko do 3000.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości