MK4 śmierdzi spalonym olejem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK4 śmierdzi spalonym olejem
Wiem - ale do silników VP nie ma takiej części zamiennej jak uszczelka, i można w ASO kupić tylko całą pokrywę zaworów ze zintegrowaną uszczelką.
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: czw maja 03, 2012 19:06
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: MK4 śmierdzi spalonym olejem
A teraz trochę z innej beczki, ale nie chce mi się już zakładać nowego tematu wykorzystam ten, czytałem temat o notlaufie z 4-5 razy i jak narazie wymieniłem wszystkie węże na nowe (wszystko dobrze podłączone gdyż mechanior mi to sprawdzał), niby sztanga mi chodzi w zakresie ok.1,5 cm, po wymianie wężyków słyszę świst turbiny więc chyba działa, natomiast mechanior mi mówił że prawdopodobnie stawia na zapieczone kierowniczki turbiny czyli czyszczenie turbiny. Na Vagu mi pokazuje błąd 17965. Moje pytanie brzmi: Jakie są objawy zapieczonych kierowniczek (o braku mocy to wiem)??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości