Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
krissMK4
- TDI - The Devil Inside
![TDI - The Devil Inside TDI - The Devil Inside](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 664
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
- Lokalizacja: Lipsko
Post
autor: krissMK4 » sob lip 28, 2012 20:01
Witam
Otóż chciałem wyczyścić zmienną geometrie w moim ahf , alę nie fartownie urwałem jedną w tych trzech
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
, czy dało by się to jakoś zrobić ? rozwiercić i nagwintować , czy cały kolektor do wymiany ? może ktoś przerabiał ten temat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » sob lip 28, 2012 20:28
To o którą w końcu śrubę chodzi - od VNT czy od kolektora i którego ?
-
krissMK4
- TDI - The Devil Inside
![TDI - The Devil Inside TDI - The Devil Inside](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 664
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
- Lokalizacja: Lipsko
Post
autor: krissMK4 » sob lip 28, 2012 20:31
jedną z tych trzech
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/485/75ea839ffa7b02e1med.jpg)
Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
XV2
- Forumowy spamer :)
![Forumowy spamer :) Forumowy spamer :)](./images/ranks/ranksatan.gif)
- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » sob lip 28, 2012 20:57
Do blacharza naspawać nakrętkę i wykręcić i po problemie
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
krissMK4
- TDI - The Devil Inside
![TDI - The Devil Inside TDI - The Devil Inside](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 664
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
- Lokalizacja: Lipsko
Post
autor: krissMK4 » sob lip 28, 2012 21:04
po niżej lini tej muszli się urwało
Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
JABcok20
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » sob lip 28, 2012 23:25
ja bym też spróbował naspawać nakrętkę nagrzać wokoło gwintu i na pewno wyjdzie...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » ndz lip 29, 2012 00:35
Spawanie można sobie odpuścić bo się nie dojdzie do śruby jak się urwała głęboko poniżej powierzchni bieżni muszli gorącej. Pozostaje chyba tylko rozwiercanie. Ja będę miał na oddanie całą turbosprężarkę VNT z mojego ALH czyli taką samą jaką masz w swoim ale niestety dopiero w drugiej połowie sierpnia ale Ciebie czas nagli więc... Ciężko będziesz miał znaleźć sam kolektor z muszlą ale warto na allegro poszukać ogłoszeń z uszkodzonymi turbosprężarkami.
-
krissMK4
- TDI - The Devil Inside
![TDI - The Devil Inside TDI - The Devil Inside](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 664
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
- Lokalizacja: Lipsko
Post
autor: krissMK4 » ndz lip 29, 2012 07:45
Sztomel, ale to jest do zrobienia czy raczej kolektor z muszą idzie na straty ?
Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
XV2
- Forumowy spamer :)
![Forumowy spamer :) Forumowy spamer :)](./images/ranks/ranksatan.gif)
- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » ndz lip 29, 2012 13:41
Sztomel pisze:Spawanie można sobie odpuścić bo się nie dojdzie do śruby jak się urwała głęboko poniżej powierzchni bieżni
To co myślisz że jak się urwie śruba to od razu trzeba wiercić, nie takie się ukręcają w silniku i spawają i odkręcają. Rozwiert to jest forma ostateczna
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9233
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » ndz lip 29, 2012 13:50
Jesli podejdzie muszla czesci goracej od turbo AUY - jest zintegrowana z kolektorem wydechowym- to mam to na opchniecie. Wysypalo mi sie turbo znacyz sie wirnik w korasie wiec mam jeszcze te szczatki. Niby mozna opchnac takie flaki do zakladu regenerujacego tez z ajakies tam smieszne pieniażki ale zawsze to coś niż wywalenie do smietnika.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
krissMK4
- TDI - The Devil Inside
![TDI - The Devil Inside TDI - The Devil Inside](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 664
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
- Lokalizacja: Lipsko
Post
autor: krissMK4 » ndz lip 29, 2012 14:07
XV2 niby nie ale każdy mi proponuje że ma na sprzedaż taką muszle z kolektorem i można se pomyśleć że już kaplica trzeba kupić nową ;/
Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9233
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » ndz lip 29, 2012 14:26
Ja bym palnikiem potraktowal ale naprawde dlugo by trzeba bylo grzac. wypali rdze z tego zapieczonego gwintu i resztke gwintu wykrecisz bez prolemu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
krissMK4
- TDI - The Devil Inside
![TDI - The Devil Inside TDI - The Devil Inside](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 664
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
- Lokalizacja: Lipsko
Post
autor: krissMK4 » ndz lip 29, 2012 21:37
kolego ale co mi da palnik jak to nie wychodzi po za linie muszli , ja jedyną opcje jaką jaką widzę to wiercenie i to ostre wiertarką stołową dobrym wiertłem i poprawienie gwintu gwintownikiem chyba że coś wspólnymi siłami wymyślimy i może się wykręci , tak by było najlepiej bo byłby ori gwint dokupiłbym ori śrubkę i po kłopocie
Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
JABcok20
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » ndz lip 29, 2012 22:48
Przypominają mi się gadki łepków na forum co czyszczą naście już turbin bez użycia palnika. Ja bez palnika bym nie podchodził do czyszczenia turba. Nie chodzi mi o ten tu przypadek.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości