Witam wszystkich
Tydzień temu montowałem używane turbo (kkk bv39a) do auta. Turbosprężarka przed montażem nie miała luzu wzdłużnego. Dzisiaj po tygodniu kontrolnie zweryfikowałem poziom oleju w ic, oraz luzy wirnika. Okazało się, ze ic jest suchy jednak pojawił się delikatny luz wzdłużny wirnika. Czy to oznacza ze turbo zaczyna tracić wyważenie i powoli się kończy?
Turbosprężarka - luz wzdłużny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
- Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Turbosprężarka - luz wzdłużny
Raczej tak,niestety.tzebrowski pisze: Czy to oznacza ze turbo zaczyna tracić wyważenie i powoli się kończy?
Luz wzdłużny jest niedopuszczalny.
Turbosprężarka - luz wzdłużny
W moim turbo luz wzdłużny wynosi 2.5 mm i powoduje już, że turbo puszcza olej w dolot - jakieś 1,5 litra na 1500 km. Turbo z BRD już czeka na podmianę po powrocie z wczasów. Wyjazd na wczasy oczywiście nie moim samochodem bo pewnie by nie dojechał do celu - ryzyko gwałtownego rzygnięcia olejem w dolot zbyt duże.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości