Poważny problem z silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ZOJA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 28, 2009 17:36
Lokalizacja: SIERAKÓW

Poważny problem z silnikiem

Post autor: ZOJA » ndz lip 22, 2012 19:05

Witam was koledzy z góry sorki jeśli temat już istnieje....mam poważny problem który zaczął się po wymianie uszczelki pod głowicą chodzi o model "VW GOLF 4 1.9 TDI AJM" natomiast problem tyczy się pompowtrysków przed wymianą grało, auto smigało jak talala lecz trzeba było wymienić uszczelkę bo brał płyn chłodniczy, przy montażu pompek byłem bardzo ostrożny wyczyściłem gniazda starannie podszedłem do regulacji suwmiarką itd lecz po podpięciu się kabelkiem VAG i spr okazało się że jest problem i teraz nie wiem co z tym fantem zrobić zapala się ESP po przejechaniu paru metrów...koledzy bardzo proszę o porady załączam zdjecie z odczytu bloków 13, 18, 23....:/



http://imageshack.us/photo/my-images/65 ... dczyt.png/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Poważny problem z silnikiem

Post autor: Fahoo » pn lip 23, 2012 00:51

bipy masakra
sprawdz lub wymien wiazke do pompek,bo to jak by ona nawala ci


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ZOJA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 28, 2009 17:36
Lokalizacja: SIERAKÓW

Poważny problem z silnikiem

Post autor: ZOJA » pn lip 23, 2012 17:18

Koledzy wiązka spr jest ok co prawda spr odczyt był w czasie jazdy, gdy spr na jałowym biegu wartość bipów jak i 1 cyl tak i na 2 cyl przekracza 80 gdy się lekko doda gazu już wskakuje na 127 koło 2000 obrotów silnik zaczyna trząść i w pewnym momencie spadnie lekko z obrotów i zapala się kontrolka ESP oringi są założone nowe co może być pomóżcie bo nie mam już pomysłu czy jest możliwe że przy demontażu chociaż robiłem delikatnie mogły się uszkodzić??!! czy je się jakoś programuje??



ZOJA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 28, 2009 17:36
Lokalizacja: SIERAKÓW

Poważny problem z silnikiem

Post autor: ZOJA » pn lip 23, 2012 19:02

koledzy nikt nie pomoże?????



Awatar użytkownika
lupo4801
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 21:39
Lokalizacja: ROW

Re: Poważny problem z silnikiem

Post autor: lupo4801 » pn lip 23, 2012 20:07

Witam, ile stopni cofałeś regulacje na pompkach, używaleś może czujnika zegarowego, bo jeśli nie to bardzo trudno wyczuć najwyższy punkt i można się machnąć. I wtedy nie ma pełnego otwarcia wtrysku i odwrotnie.
Według mnie sprawdż regulacje.



ZOJA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 28, 2009 17:36
Lokalizacja: SIERAKÓW

Poważny problem z silnikiem

Post autor: ZOJA » pn lip 23, 2012 21:59

Witam lupo4801 no właśnie nie używałem zegara gdyż go nie posiadam tylko suwmiarki do regulacji odległości ale...wyczytałem sposób jak to zrobić bez sprzętu...czyli bez zegara tak ustawić wałek rozrządu by wtrysk był wciśnięty czyli druga strona popychacza od strony wałka na samej górze popuścić śrubą kontrującą i dokręcić bardzo delikatnie do samego końca (oporu) ten popychacz...i popuszczając go o 225 stopni...i zrobiłem to z wszystkimi 4 ema i na 1 i 2 właśnie dzieje się tak jak opisałem...a n a 3 4 jest ok to znaczy trzyma się w normie...



Awatar użytkownika
lupo4801
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 21:39
Lokalizacja: ROW

Poważny problem z silnikiem

Post autor: lupo4801 » pn lip 23, 2012 22:09

Bez zegara sprawdzalem po 3,4 razy i zawsze wychodziło inaczej, raz nawet zablokowało i nie szlo obrucic kolem. Zawsze to robie w dwie osoby, jednemu ciężko wypatrzeć. W 2.0 TDI zalecaja 225 st. a ktoś mądry z forum audi poradził 180 stopni, tak dałem i śmiga.
4 cyl. 64.8 do 66.4mm
3 -- 152.8 do 154.4mm
2 -- 244.2 do 245.8mm
1-- 332.2 do 333.8mm



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Poważny problem z silnikiem

Post autor: Fahoo » pn lip 23, 2012 23:38

lupo4801, przewrazliwiony jestes na punkcie cyfer i tego co wyczytałes w internecie
zegar nie jest potrzebny ale wyczucie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ZOJA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 28, 2009 17:36
Lokalizacja: SIERAKÓW

Poważny problem z silnikiem

Post autor: ZOJA » wt lip 24, 2012 00:40

kolego lupo4801 te wymiary utrzymałem...a kolego fahoo co polecasz w takim razie?? brak mi już sił



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Poważny problem z silnikiem

Post autor: Fahoo » wt lip 24, 2012 08:17

ZOJA, druga osobe do pompcy do krecenia wałem i dobre oko
spokojnie na oko widac kiedy pompka jest max wcisnieta i dalczy obrot wału nie wciska jej głębiej


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
lupo4801
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 21:39
Lokalizacja: ROW

Re: Poważny problem z silnikiem

Post autor: lupo4801 » wt lip 24, 2012 17:36

Fahoo pisze:ZOJA, druga osobe do pompcy do krecenia wałem i dobre oko
spokojnie na oko widac kiedy pompka jest max wcisnieta i dalczy obrot wału nie wciska jej głębiej
O drugiej osobie już pisałem.



ZOJA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 28, 2009 17:36
Lokalizacja: SIERAKÓW

Poważny problem z silnikiem

Post autor: ZOJA » wt lip 24, 2012 19:05

lupo4801 dziś wyregulowałem tak jak napisałeś no i niestety poprawy nie ma...:/



Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Poważny problem z silnikiem

Post autor: IksDe » śr lip 25, 2012 21:08

Nadal swieci się kontrolka ESP?


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

ZOJA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 28, 2009 17:36
Lokalizacja: SIERAKÓW

Poważny problem z silnikiem

Post autor: ZOJA » czw lip 26, 2012 10:57

Witam Iksde nadal zapala się koło 2000 tys obr.:( zaczyna trząś silnikiem...czy wymieniać pompki?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości