turbo t3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

turbo t3

Post autor: wynalazek » wt lip 25, 2006 12:31

witam wszystkich mam golfa mk2 z silnikiem JR td .mam turbine garett t3 i nie mam pojecia gdzie ja regulowac aby dawala wieksze cisnienie .prosze o pomoc PILNA SPRAWA pozdro



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lip 25, 2006 12:53

T3 nie ma regulacji. boost controler ci trza albo zrobić dziurke w gumowej rurce na turbinie i zaciskanie za tą dziurką rurki jakimś ściskiem. ewentualnie całkiem extrem wywalenie tej rurki tylko wtedy turbina bedzie dawać ile sie da bez ograniczenia.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt lip 25, 2006 12:54

nie ma regulacji ?? to jak ograniczone jest ciśnienie ?


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt lip 25, 2006 15:36

pasiak, chyba zaworem bezpieczeństwa.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lip 25, 2006 20:56

pasiak pisze:nie ma regulacji ?? to jak ograniczone jest ciśnienie ?
westgate`m i zaworem na kolektorze ssącym


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » śr lip 26, 2006 07:06

Cinek pisze:westgate`m i zaworem na kolektorze ssącym
no i chyba na wastegate jest coś takiego jak kontra chyba pod 10 i sruba w postaci trzpienia ?? mam racje ? a BOV się blokuje bo będzie upuszczał ciśnienie z tego co misternie napompuje turbo :bajer:


źródło : vw diesel . net ;p


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lip 26, 2006 07:53

pasiak pisze:no i chyba na wastegate jest coś takiego jak kontra chyba pod 10 i sruba w postaci trzpienia ?? mam racje ?
nie masz racji niestety, T3 nie ma takiej regulacji


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 26, 2006 09:23

Cinek, to tam jest zewnetrzny wastegate czy wbudowany? masz jakas fote?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lip 26, 2006 09:49

hmm, zabudowany razem z turbiną. podłączone są do niego 2 rurki i nic sie nie da zrobić, bo reszta jest w środku :)jak mi kiedyś poradziłeś u siebie zrobiłem najpierw dziurke w rurce ale mało mi było i zdjąłem ją całkiem, bo ten garet sie na tyle powoli wkręca że da sie nad tym zapanować przy pomocy wskaźnika :bigok: a teraz mam takiego samego gareta ale w lepszym stanie i już widze że zaczyna kręcić przy 2,4 obr. tylko że na razie oszczędzam maszyne bo mała konserwacja silnika była i nie wiem ile pompuje. myśle że jak dojade i wróce z vwmanii to pokręce znowu czym trzeba i wtedy sie okaże co i jak


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » śr lip 26, 2006 10:47

to ile ta fabryczna nastawa pompuje ??


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lip 26, 2006 11:16

0,6-0,8 tyle co powinna seria


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » śr lip 26, 2006 12:32

możliwości są dużo większe (przynajmiej w 1,9 TD :satan: )


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 26, 2006 13:32

w 1.6 z glowiczka od 1.9 mysle, ze tez moznaby smialo dmuchac :p


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lip 26, 2006 14:17

oj tośmy już milijon razy przerabiali :) faktem jest że T3 troche dupiaty jest, ale za to jak sie rozbuja w trasie to T2 czy małe KKK wysiada :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości