"naprawiany" N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

edpl90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 07, 2012 14:14

"naprawiany" N75

Post autor: edpl90 » czw lip 05, 2012 12:14

Witam,
Dzisiaj chcialem sie zabrac za wyczyszczenie n75 wg poradnika z tego forum, ale przy demontazu zauwazylem cos niepokojacego. Otoz... ten plastikowy wylot (najbardziej z gory) byl widocznie ulamany przez poprzedniego wlasciciela i do srodka zostala wlozona plastikowa rurka znacznie zmniejszajac przelot. Czy ma sens jeszcze czyscic ten czujnik czy przez takie ograniczenie nic to nie da i lepiej kupic nowy?



Awatar użytkownika
Sphinksus
TURBINAAA!!!
TURBINAAA!!!
Posty: 797
Rejestracja: czw lis 19, 2009 17:43
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

"naprawiany" N75

Post autor: Sphinksus » czw lip 05, 2012 14:57

kup nowy. ja swój reanimowałem, pochodził może ze dwa miesiące i padł już na dobre :-)


Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam :pub:

edpl90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 07, 2012 14:14

"naprawiany" N75

Post autor: edpl90 » pt lip 06, 2012 10:18

Chodzi o to, że u mnie nie ma jakiejś ogromnej potrzeby wymiany/naprawy tego zaworka. Zastanawiam się tylko czy 1. przeczyszczenie go, da jakikolwiek efekt biorąc pod uwagę to zwężenie? 2. Czy kupno nowego da mocno zauważalną zmianę? Bo jeśli odpowiedź na oba pytania jest "nie" to po prostu będę póki co jeździł tak jak jest ;)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

"naprawiany" N75

Post autor: Adamm » pt lip 06, 2012 10:57

edpl90, rozumiem ze nic sie nie dzieje a Ty szukasz dziury w calym


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

"naprawiany" N75

Post autor: speckom » pt lip 06, 2012 12:08

załoz n18 ten od EGR ,troche wolniejszy jest ale na troche zastapi n75. 1 rurka od dolotu moze byc zatkana na stale.


nie ma mnie

edpl90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 07, 2012 14:14

"naprawiany" N75

Post autor: edpl90 » pt lip 06, 2012 13:28

Nie tyle, że szukam dziury w całym... szukam powodu spadku mocy - niby niewielkiego ale jednak. Turbina jest nowa, wszystkie wezyki wymienione wiec to nie to.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

"naprawiany" N75

Post autor: JABcok20 » sob lip 07, 2012 00:08

ja już nie jeden czyściłem, wymieniałem w nim membrany i każdy pracował ok.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

edpl90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 07, 2012 14:14

"naprawiany" N75

Post autor: edpl90 » sob lip 07, 2012 10:58

W to nie wątpie. Ale pytanie czy ma to sens jeśli ten plastikowy wylot jest ułamany i jest tam włożona cień sza rurka:
Obrazek

Podejżewam, że znacznie zmniejsza to przepływ, ale nie wiem, czy w takim stopniu, że jakiekolwiek kombinowanie z regeneracją nie ma sensu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości