golf ii 1.6d problem z rozrzadem i pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

redin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lip 01, 2009 20:08
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

golf ii 1.6d problem z rozrzadem i pompa wtryskowa

Post autor: redin » pt lip 06, 2012 13:01

Witam Panowie mam nielada problem, wszystko bylo ok silnik odpalal smigal fajnie ale pompa dostala lekkiego luzu i pasek sie zsuwal rownoczesnie sie przecierajac, wymienilem go odkrecilem pompe i dalem podkladke by miala inny kat, teraz pasek sie nie zsuwa ale ma ciezko odpalic silnik i niema.mocy, rozrzad ustawiony wedle wszystkich cech i tych na walku i wypust widac na kole zamachowym . Rece mi juz opadaja, macie jakis pomysl?



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

golf ii 1.6d problem z rozrzadem i pompa wtryskowa

Post autor: Micjusz » pt lip 06, 2012 13:35

Musisz ustawić odpowiedni kąt wtrysku.


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

redin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lip 01, 2009 20:08
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

golf ii 1.6d problem z rozrzadem i pompa wtryskowa

Post autor: redin » pt lip 06, 2012 13:44

Da sie to zrobic w garazowych warunkach czy trzeba miec specjalistyczne narzedzie ? Jeszcze dodam ze na cieplym pali od strzala a na zimnym rano masakra



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

golf ii 1.6d problem z rozrzadem i pompa wtryskowa

Post autor: Micjusz » pt lip 06, 2012 13:52

DA się to zrobić ale potem i tak dla pewności pojechać skorygować na przyrządzie bo w zimę może mieć ciężko odpalić z złym kątem wtrysku.

Więc poluzuj śruby od pompy i odpal go jak da radę i przesuwaj delikatnie pompę do przodu lub do siebie.


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

redin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lip 01, 2009 20:08
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

golf ii 1.6d problem z rozrzadem i pompa wtryskowa

Post autor: redin » pt lip 06, 2012 14:50

Tak tez robilem i ustawilem.tak zeby chodzil jaknajciszej . Teraz jest w pozycji odepchnietej na max czyli myslisz ze w tym tkwi problem?



redin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lip 01, 2009 20:08
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

golf ii 1.6d problem z rozrzadem i pompa wtryskowa

Post autor: redin » pt lip 06, 2012 14:50

Tak tez robilem i ustawilem.tak zeby chodzil jaknajciszej . Teraz jest w pozycji odepchnietej na max czyli myslisz ze w tym tkwi problem?



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

golf ii 1.6d problem z rozrzadem i pompa wtryskowa

Post autor: Q_mac » pt lip 06, 2012 18:31

Czyli opóźniłeś bardzo kąt wtrysku. Ustawienie na słuch jest tylko dla bardzo doświadczonych, najlepiej czujnikiem zegarowym



Awatar użytkownika
Grzechotnik
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 242
Rejestracja: ndz lip 08, 2012 14:16
Lokalizacja: TLW

golf ii 1.6d problem z rozrzadem i pompa wtryskowa

Post autor: Grzechotnik » ndz lip 08, 2012 15:20

kłaniam się nisko tym którzy ustawiają kąt wtrysku na słuch :helm: nawet doświadczony mechanik nie ustawi na słuch dokładnie to tylko na czujnik zegarowy!!! alee kupić czujnik redukcje to raczej nie opłaca się lepiej dać do proroka i zrobi na poczekaniu za około 50PLN



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości