seat afn wymiana końcówek wtrysków
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
seat afn wymiana końcówek wtrysków
witam. spradzone wtryski.
samochód gdy zimny kopci na biało niebiesko.
ciśnienie na wtryskach około
180, 170, 160, 165.
powinny byc w granicach 190
jeden wtrysk leje. czy moze to byc przyczyna wzrastajacego poziomu oleju?
nie wiem ropa splywa po gladzi cylindra????
[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 23:59 ]
no i skąd wziąć podkładki do regulacji wtrysku?
samochód gdy zimny kopci na biało niebiesko.
ciśnienie na wtryskach około
180, 170, 160, 165.
powinny byc w granicach 190
jeden wtrysk leje. czy moze to byc przyczyna wzrastajacego poziomu oleju?
nie wiem ropa splywa po gladzi cylindra????
[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 23:59 ]
no i skąd wziąć podkładki do regulacji wtrysku?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
minimum to 190 bar - podkładek nie weźmiesz bo tych wtrysków nie reguluje sie - a przynajmniej nie na zasadzie wtryskiwaczy z 1.6D/TD etc (czopikowych)JABcok20 pisze:180, 170, 160, 165.
powinny byc w granicach 190
wtryskiwacz w TDI jest 2sprezynowy - regulacja pilota i wtrysku zasadniczego odbywa się na maszynach skonstruowanych pod tego typu wtryskiwacze
mozesz samodzielnie wymienic końcówki (rozpylacze) - po wymianie bedzie albo dobrze albo źle ... zazwyczaj jest lepiej ... zazwyczaj
glowica po regeneracji. wymienione uszczelniacze i prowadnice zaworów.
wtrsyk leje jak oszalaly i czytałem gdzies na forum ze jesli gładz cylindra albo pierscionki sa słabe to ropa potrafi dostac sie do miski bo jest zle rozpylona przez lejacy wtrysk. u mnie tak sie działo przed wymiana pierscionków( na 1 i 3 cylindrze były do d...(gietkie jak drut)
a teraz jest to samo
wtrsyk leje jak oszalaly i czytałem gdzies na forum ze jesli gładz cylindra albo pierscionki sa słabe to ropa potrafi dostac sie do miski bo jest zle rozpylona przez lejacy wtrysk. u mnie tak sie działo przed wymiana pierscionków( na 1 i 3 cylindrze były do d...(gietkie jak drut)
a teraz jest to samo
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 12:12 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
wtryski dwusporęzynowe reguluje się i to obydwa cisnienia
specjalnie przekładki i trzpienie do tego celu oraz sprzęt pomiarowy mają warsztaty z doświadczeniem w tej dziedzienie
jednak wiele z nich postępuje zgodnie z instrukcją BOSCHa i podbija tylko pierwsze cisnienie i wg wspomnianej instrukcji "automatycznie" podnosi się tez drugie
ponieważ to drugie jest wazniejsze (jest to wtrysk zasadniczy, a wiec wieksza dawka paliwa pod wiekszym cisnieniem) trzeba skontrolować i ustawić również to drugie, co jest nieco trudniejsze ale możliwe z dokładnością do 1-2 Bar
[ Dodano: Wto Cze 23, 2009 12:57 ]
JABcok20, mam setki uzywanych koncówek
podaj mi adres PW to Ci wysle jakąś uzywaną koncówke do AFN-a - wymień sobie i zobacz czy bedzie lepiej
specjalnie przekładki i trzpienie do tego celu oraz sprzęt pomiarowy mają warsztaty z doświadczeniem w tej dziedzienie
jednak wiele z nich postępuje zgodnie z instrukcją BOSCHa i podbija tylko pierwsze cisnienie i wg wspomnianej instrukcji "automatycznie" podnosi się tez drugie
ponieważ to drugie jest wazniejsze (jest to wtrysk zasadniczy, a wiec wieksza dawka paliwa pod wiekszym cisnieniem) trzeba skontrolować i ustawić również to drugie, co jest nieco trudniejsze ale możliwe z dokładnością do 1-2 Bar
[ Dodano: Wto Cze 23, 2009 12:57 ]
JABcok20, mam setki uzywanych koncówek
podaj mi adres PW to Ci wysle jakąś uzywaną koncówke do AFN-a - wymień sobie i zobacz czy bedzie lepiej
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 12:56 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Re:
Witampiow11 pisze:JABcok20, Jak u mnie wtrysk lał to nie zauważyłem żadnego wzrostu poziomu oleju, a wtrysk lał konkretnie. Jedynie przez ten wtrysk zapiekały mi sie kierownice w turbinie. Po wymianie jak ręką odjął.
A jak udało Ci sie zdiagnozować ze wtrysk leje ? Ja mam Leona z silnikiem ASV po programie w firmie COMPSPORT. Program robiłem w marcu tego roku a od tamtego roku ok stycznia borykam sie z zapiekajacymi sie lopatkami w turbinie. W styczniu tego roku zrobilem w TurboTecu regeneracje turbiny i teraz w czerwcu znow sie zasyfila na max ze lopatki stanely. Jak w marcu tego roku robili program to na komputerze wszystkie parametry byly poprawne i korekcje na wtryskach tez w normie. Prosze o pomoc bo teraz mam nowa turbine znow zregenerowana a nie chce jej znow zatkac. A mam ja od wtorku. Moze znacie dobre zakłady ktore mi pomoga z tym...i z tymi wtryskami ??
seat afn wymiana końcówek wtrysków
Podłącz egr i ustaw dawke na nowo...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
seat afn wymiana końcówek wtrysków
Ale po co mam podlaczyc EGR ? I Dawke mam ustawiac ? Powiem tak EGR odlaczylem po zmianie programu w Compsporcie i chlopaki mowili zeby zaslepic EGR ze oni wszystkim odrazu zaslepiaja. I nic nie wpominali o dawkach...
seat afn wymiana końcówek wtrysków
miałem przypadek w skodzi 2003 że po czyszczeniu geometrii zapiekła sie po niecałym pół roku, zruszyłem ją ylko podpiełem spowrotem egr , ustawiłem dawke i jak na razie spokój nie zapieka się wogóle. Nie wiem może przycyzna leżała w czymś innym ale wtryski w niej sprawdzałem i były idealne... silnik przbieg 130tys. km. Co prawda program zrobiłem jakieś 20 kucy więcej bo seryjny to była porażka w tym modelu.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: seat afn wymiana końcówek wtrysków
JABcok20 ogarnąłeś ustwianie ciśnień we wtryskach od TDI? Udało Ci się zaopatrzyć w podkładki?
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
seat afn wymiana końcówek wtrysków
Nie da rady. miałem podkładki ale ustawić szło tylko pierwsze ciśńienie, jak wypada drugie tego nie mogłem sprawdzić. podkładki miały grubość 0,1mm i jedna podnosiła z tego co paamiętam o 20 bar.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości