Witam serdecznie wszystkich forumowiczów jak i użytkowników aut mark VW. Jest to mój pierwszy post, tak więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam VW Golf IV TDI PD 1,9 115KM/AJM z 2000r, i mam mały problem a mianowicie na biegu jałowym silnik lekko wibruje a przy lekkim gazie (1000obr) silnik wpada mi w drgania i wibracje, które przechodzą na całą karoserię, kolumnę kierowniczą i drążek zmiany biegów. Słysze także stuk typu "tuk tuk tuk"(nie chodzi o dźwięk pracy zaworów/popychaczy). Podczas jazdy przy obciążeniu drgania są jeszcze bardziej wyczuwalne, a po rozpędzeniu auta i pozostawieniu go bez wysprzęglenia słychać w silniku "tuk tuk tuk". Proszę o pomoc co to może być.
PS: Nadmieniam że koło dwu-masowe jest nowe, poduszki pod silnikiem wszystkie wymienione, rozrząd wymieniony oraz wszelkie paski oraz napinacze.
Nierówna praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nierówna praca silnika
Ostatnio zmieniony pt lip 20, 2012 09:14 przez neosm, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Nierówna praca silnika
neosm, cos mieszasz napisz czym diagnozujesz i jakie sa prawdziwe wartosci bo w 018 nie moze byc tego o czym piszesz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości