Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dymel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn lis 22, 2010 07:36
Lokalizacja: borne sulinowo

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: dymel1984 » ndz cze 24, 2012 09:54

Witam
chciałbym aby ktoś mi pomógł może ktoś miał taki problem
ostatnio jadąc swoim gofrem odczułem znaczny spadek mocy oraz mocne stukanie pod maską, podpiety został komp okazało sie kąt wtrysku 23. diagnoza pompa wtryskowa. robiona głowiczka element odpowiadający za kąt wtrysku oraz czyszcony nastawnik ale to nie wszystko po złożeniu auto nie ma takieogo kopa jak wczesniej. do 140 jeszcze jakos jedzie później praktycznie nnie czuć przyśpieszenia doładowanie turbiny jest prawidłowe przepływka też filtr paliwa zmieniony. możliwe ze pompa została źle zrobiona??? :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: prosze o pomoc dzięki.


--DYMEK--

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: italiano_83 » ndz cze 24, 2012 10:06

Jaka jest ustawiona dawka na nastawniku i jaki jest kąt wtrysku ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
dymel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn lis 22, 2010 07:36
Lokalizacja: borne sulinowo

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: dymel1984 » ndz cze 24, 2012 10:24

kąt wtrysku jest ustawiony na 3.9 - 4.0 wracając do tego bo nie dopisałem kąt sie sam przestawił bo po podpięciu pod kompa pokazał 7 ustawione znowu na 3.9 -4.0 i po wekendzie mam podjechać na sprawdzenie. rorząd jest ok koło na wale tez nie ma luzu a co do dawki to do końca nie wiem ale jak dał mi większa to też nic nie dało. :crazy: :crazy:


--DYMEK--

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: italiano_83 » ndz cze 24, 2012 10:30

dymel1984 pisze:kąt wtrysku jest ustawiony na 3.9 - 4.0
To chyba dotyczy dawki paliwa na nastawniku... kąt wtrysku powinien być w okolicach 50... :bajer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
dymel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn lis 22, 2010 07:36
Lokalizacja: borne sulinowo

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: dymel1984 » ndz cze 24, 2012 10:45

to na kompie ma pokoza c 50 stopni???? to czemu jak było 23 była metaliczna praca może 5.0??


--DYMEK--

boleK1315
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: boleK1315 » ndz cze 24, 2012 12:11

Grupa 000 pozycja 2 zobacz jaki masz kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
dymel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn lis 22, 2010 07:36
Lokalizacja: borne sulinowo

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: dymel1984 » ndz cze 24, 2012 14:27

ale ja nie mam kompa mechanik to ogarnia


--DYMEK--

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: italiano_83 » ndz cze 24, 2012 14:54

dymel1984

Nie wiem z jakiego programu korzysta Twój mechanik, skoro nie masz sam kompa, to trudno będzie tu cokolwiek poradzić, zapłaciłeś mechanikowi za usługę niech doprowadzi auto do stanu właściwego. Ustawienie kąta wtrysku jest opisane na forum, dawka paliwa też.
dymel1984 pisze:doładowanie turbiny jest prawidłowe przepływka też
Barak podstaw aby to potwierdzić, już nie raz użytkownicy pisali, że jest ok, a w logach była lipa..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
dymel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn lis 22, 2010 07:36
Lokalizacja: borne sulinowo

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: dymel1984 » ndz cze 24, 2012 15:45

możliwe jest ze po naprawie pompy logi sie posypały??


a jeszcze jedno dlaczego kat sie mógł przestawić?


--DYMEK--

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: munior » ndz cze 24, 2012 20:37

dymel1984 pisze:możliwe jest ze po naprawie pompy logi sie posypały??


a jeszcze jedno dlaczego kat sie mógł przestawić?
italiano_83 pisze: zapłaciłeś mechanikowi za usługę niech doprowadzi auto do stanu właściwego.
Taaaa ...i te pytania powinieneś skierować również do niego ,skoro
dymel1984 pisze:ja nie mam kompa mechanik to ogarnia


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: oldstaszek » ndz cze 24, 2012 20:37

dymel1984 pisze:a jeszcze jedno dlaczego kat sie mógł przestawić?
Możliwe że coś się dzieje z przestawieniem początku wtrysku(suwak na dole pompy) - należałoby sprawdzić przy różnych obrotach.
Jeszcze jedno:
Dość często naprawa pompy pociąga za sobą naprawę wtrysków - praktycznie dowiedzione. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
dymel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn lis 22, 2010 07:36
Lokalizacja: borne sulinowo

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: dymel1984 » ndz cze 24, 2012 20:41

Dość często naprawa pompy pociąga za sobą naprawę wtrysków - praktycznie dowiedzione

niby tak ale skoro przed robieniem pompy chulało jak trzeba a teraz jest słaby to nie wierze w to. w tygodniu ma jeszcze to ogarnąć bede chciał aby wstawił drugą pompe i sprawdził na innej. :grrr: :grrr:


--DYMEK--

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: oldstaszek » ndz cze 24, 2012 21:49

dymel1984 pisze:niby tak ale skoro przed robieniem pompy chulało jak trzeba a teraz jest słaby to nie wierze w to.
Zdanie to właśnie się powtarza - przed było OK a po naprawie pompy ....zrobione wtryski i jest OK. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
dymel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn lis 22, 2010 07:36
Lokalizacja: borne sulinowo

Problem z mocą po naprawie pompy wtryskowej mk4

Post autor: dymel1984 » pn cze 25, 2012 22:16

pod koniec tygodnia mykam do mechanika zobaczymy co powie
:blush:


--DYMEK--

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości