Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
witam, mam straszny problem z odpaleniem mojego golfa, po dluzszym czasie jak autko postoi np rano(po calej nocy na parkingu) chcac odpalic autko trzeba go bardzo dlugo krecic, czasami sie zdarza ze doslownie zalapie i odrazu gasnie, po ponownym kreceniu autko odpala i przez jakies 2-3 sekundy chodzi nierowno i zaraz jest ok. czy mozliwe jest to ze pompa cisnienia paliwa jest nieszczelna i do wezy dostaje sie powietrze i dlatego tak dlugo trzeba go krecic? po odpaleniu i ponownym zapaleniu auto odpala odrazu.nadmieniam ze widac ze pompa jest wilgotna. czy wystarczu wymienic tylko uszczelki/zimeringi czy lepiej nowa kupic? jakie sa koszta naprawy takiej usterki. no i czy wiecie czy w szczecinie ktos to naprawia?
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
Witam , jest temat dotyczący tego problemu , Tak na szybko to mogę podpowiedzieć że wcale Vacum nie musi być tego przyczyną, pewnie uszczelki na pompowtryskach do wymiany a w gorszym wypadku całe pompowtryski( nowe bądź reg.), do sprawdzenia także pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa. Poczytaj moje zmagania z podobnym problemem.
Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
Od kiedy masz taki problem? Problem się pogłębiał od jakiegoś czasu, czy zaczął gorzej palić z dnia na dzień?
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
problem zaczal sie jakis czas temu, nie bylo to gwaltowne. na poczatku zdarzalo sie to zadko i zbiegiem czasu coraz czesciej az teraz jest tak codziennie przewaznie z rana bo cala noc autko stoi,trzeba go dluzszy czas krecic aby zapalil, a jak odpali to juz jest wszystko ok do momentu az znowu nie postoi powiedzmy calej nocy. bylem na komputerze 2 razy i zadnych bledow nie wykrylo odnosnie silnika. a czy jakby cos dzialo sie z pompowtryskami to by wyskoczyl jakis blad na diagnozie komputerowej?
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
odpada - ciężko by palił nawet i potempiotreq pisze:A może problem z kostką stacyjki...
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
i problem rozwiazany, na poczatek uszczelki w pompie wymienione i bylo ok przez tydzien....no i zostaly uszczelniacze na pompowtryskach wymienic i to byl cel w dziesiatke, autko juz pali od kopa. a uszczelki na pompowtryskach te gumowe poparciale byly masakrycznie ;/ dzieki wszystki za pomoc
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
OLGRAN pisze:Tak na szybko to mogę podpowiedzieć że wcale Vacum nie musi być tego przyczyną, pewnie uszczelki na pompowtryskach do wymiany
Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
Re: Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
Miałem podobny problem, okazało się że wymiana pompy vacum (używka) pomogła.
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
Panowie a ja wymieniłem pompe wacum i problem pozostał po nocy na rozruch potrzebujue z 5-6 obrotów czujniki cieczy nowe , MOze ktos wie ile paliwa powinna podac ta pompa w zbiorniku ? bo jak wezk z filtra dałem do butelki to po przekreceniu zaplonu wypluła słabo 100-200ml
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
bolooo, pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku masz sprawną, ona pracuje tylko kilka sekund po przekręceniu kluczyka. Obstawiam u Ciebie na 99% uszczelki na pompkach. Po wymianie będzie palił od strzału.
Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
no i na 3 pompkach uszczelki były zwalone .... zobaczymy jak auto bedzie paliło po długiej nocy na dworze- zamątowany kpl BOSCHA
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
OLGRAN, taa...a jak uszczelki wymienione na pompkach i w vacum i dalej lipa po nocy to co moze byc nie tak?
OLGRAN,
OLGRAN,
czy aby na pewno?pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku masz sprawną, ona pracuje tylko kilka sekund po przekręceniu kluczyka
Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM
A nie? Kolega bolooo zapytał o ilość podanej ropy przez pompę niskiego ciśnienia po przekręceniu kluczyka a nie odpaleniu. Przekaźnik uruchamia pompę na kilka sekund. Pewnie kolega Fahoo miał na myśli prace pompy już po odpaleniu?Fahoo pisze:OLGRAN,
pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku masz sprawną, ona pracuje tylko kilka sekund po przekręceniu kluczyka
Fahoo, czy aby na pewno?
Ps. Wiadomość od kolegi bolooo po wymianie uszczelek pompek
cyt.
nawet nie zdążę pomyśleć żeby kluczyk przekręcić i już pali takie tanie gówienko a potrafi taki zamęt wprowadzić
Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości