Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomcio111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lis 29, 2010 22:59

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: tomcio111 » pn cze 18, 2012 23:44

witam, mam straszny problem z odpaleniem mojego golfa, po dluzszym czasie jak autko postoi np rano(po calej nocy na parkingu) chcac odpalic autko trzeba go bardzo dlugo krecic, czasami sie zdarza ze doslownie zalapie i odrazu gasnie, po ponownym kreceniu autko odpala i przez jakies 2-3 sekundy chodzi nierowno i zaraz jest ok. czy mozliwe jest to ze pompa cisnienia paliwa jest nieszczelna i do wezy dostaje sie powietrze i dlatego tak dlugo trzeba go krecic? po odpaleniu i ponownym zapaleniu auto odpala odrazu.nadmieniam ze widac ze pompa jest wilgotna. czy wystarczu wymienic tylko uszczelki/zimeringi czy lepiej nowa kupic? jakie sa koszta naprawy takiej usterki. no i czy wiecie czy w szczecinie ktos to naprawia?



Awatar użytkownika
OLGRAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr paź 28, 2009 17:11
Lokalizacja: Oleśnica

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: OLGRAN » czw cze 21, 2012 14:29

Witam , jest temat dotyczący tego problemu :bajer: , Tak na szybko to mogę podpowiedzieć że wcale Vacum nie musi być tego przyczyną, pewnie uszczelki na pompowtryskach do wymiany a w gorszym wypadku całe pompowtryski( nowe bądź reg.), do sprawdzenia także pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa. Poczytaj moje zmagania z podobnym problemem.


Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r

Awatar użytkownika
ktm950
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: wt paź 04, 2011 14:30
Lokalizacja: Kraków/Leżajsk

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: ktm950 » czw cze 21, 2012 14:51

Od kiedy masz taki problem? Problem się pogłębiał od jakiegoś czasu, czy zaczął gorzej palić z dnia na dzień?


Obrazek

tomcio111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lis 29, 2010 22:59

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: tomcio111 » pt cze 22, 2012 11:28

problem zaczal sie jakis czas temu, nie bylo to gwaltowne. na poczatku zdarzalo sie to zadko i zbiegiem czasu coraz czesciej az teraz jest tak codziennie przewaznie z rana bo cala noc autko stoi,trzeba go dluzszy czas krecic aby zapalil, a jak odpali to juz jest wszystko ok do momentu az znowu nie postoi powiedzmy calej nocy. bylem na komputerze 2 razy i zadnych bledow nie wykrylo odnosnie silnika. a czy jakby cos dzialo sie z pompowtryskami to by wyskoczyl jakis blad na diagnozie komputerowej?



Awatar użytkownika
piotreq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob lis 13, 2004 15:59
Lokalizacja: Płock

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: piotreq » pt cze 22, 2012 12:43

A może problem z kostką stacyjki...



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: grg474 » pt cze 22, 2012 18:48

piotreq pisze:A może problem z kostką stacyjki...
odpada - ciężko by palił nawet i potem


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

tomcio111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lis 29, 2010 22:59

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: tomcio111 » ndz lip 22, 2012 13:56

i problem rozwiazany, na poczatek uszczelki w pompie wymienione i bylo ok przez tydzien....no i zostaly uszczelniacze na pompowtryskach wymienic i to byl cel w dziesiatke, autko juz pali od kopa. a uszczelki na pompowtryskach te gumowe poparciale byly masakrycznie ;/ dzieki wszystki za pomoc



Awatar użytkownika
OLGRAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr paź 28, 2009 17:11
Lokalizacja: Oleśnica

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: OLGRAN » pn lip 23, 2012 09:23

OLGRAN pisze:Tak na szybko to mogę podpowiedzieć że wcale Vacum nie musi być tego przyczyną, pewnie uszczelki na pompowtryskach do wymiany :smoke:


Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r

ferry1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 08:40

Re: Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: ferry1 » pn sie 27, 2012 09:46

Miałem podobny problem, okazało się że wymiana pompy vacum (używka) pomogła.



bolooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: bolooo » pn lis 19, 2012 21:10

Panowie a ja wymieniłem pompe wacum i problem pozostał po nocy na rozruch potrzebujue z 5-6 obrotów czujniki cieczy nowe , MOze ktos wie ile paliwa powinna podac ta pompa w zbiorniku ? bo jak wezk z filtra dałem do butelki to po przekreceniu zaplonu wypluła słabo 100-200ml


Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D

Awatar użytkownika
OLGRAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr paź 28, 2009 17:11
Lokalizacja: Oleśnica

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: OLGRAN » wt lis 20, 2012 13:53

bolooo, pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku masz sprawną, ona pracuje tylko kilka sekund po przekręceniu kluczyka. Obstawiam u Ciebie na 99% uszczelki na pompkach. Po wymianie będzie palił od strzału.


Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r

bolooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: bolooo » śr gru 05, 2012 23:11

no i na 3 pompkach uszczelki były zwalone .... zobaczymy jak auto bedzie paliło po długiej nocy na dworze- zamątowany kpl BOSCHA


Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: Fahoo » czw gru 06, 2012 19:21

OLGRAN, taa...a jak uszczelki wymienione na pompkach i w vacum i dalej lipa po nocy to co moze byc nie tak?
OLGRAN,
pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku masz sprawną, ona pracuje tylko kilka sekund po przekręceniu kluczyka
czy aby na pewno?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
OLGRAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr paź 28, 2009 17:11
Lokalizacja: Oleśnica

Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

Post autor: OLGRAN » pt gru 07, 2012 16:04

Fahoo pisze:OLGRAN,

pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku masz sprawną, ona pracuje tylko kilka sekund po przekręceniu kluczyka


Fahoo, czy aby na pewno?
A nie? Kolega bolooo zapytał o ilość podanej ropy przez pompę niskiego ciśnienia po przekręceniu kluczyka a nie odpaleniu. Przekaźnik uruchamia pompę na kilka sekund. Pewnie kolega Fahoo miał na myśli prace pompy już po odpaleniu?

Ps. Wiadomość od kolegi bolooo po wymianie uszczelek pompek
cyt.
nawet nie zdążę pomyśleć żeby kluczyk przekręcić i już pali :D takie tanie gówienko a potrafi taki zamęt wprowadzić :bigok: :pub: :pub:


Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości