Tryb awaryjny w Golfie Mk4 1.9 Tdi- jaki może być tego powód

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Tryb awaryjny w Golfie Mk4 1.9 Tdi- jaki może być tego powód

Post autor: Adamm » sob paź 23, 2010 20:04

17664 czujnik tem plynu, moze byc uzkodzony lu byl wypinany na zaplonie, (dlugo grzeje swiece za kazdym razem) ? czy temp na vagu pokrywa sie z ta z zegarami i z faktyczna temp?

17563 czujnik cisnienia w kolketorze ssacym, innymi slowy mapsensor, moze go szlak trafil, jakie sa wartosci w grupie 10 i 11 ?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Stasiuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lut 16, 2010 11:16
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Tryb awaryjny w Golfie Mk4 1.9 Tdi- jaki może być tego powód

Post autor: Stasiuuu » śr cze 13, 2012 21:59

Przepraszam ,że tak późno ale problem rozwiązany.Po podpięciu pod kompa okazało się ,że jeden z dwóch zaworków n75 , bo są dwa. Ale Pan w serwisie Skody kłócił się ze mną xD



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości