Problem z pracą silnika 2.5 TDI R5 VW T5

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Problem z pracą silnika 2.5 TDI R5 VW T5

Post autor: pszczolek » wt cze 12, 2012 22:02

Witam
Mam nastepujacy problem w silnku 2.5 tdi R5 AXD 130km
Na zimnym silniku na 3 i 5 cylindrze jest wysoka korekcja wtrysku na
trzecim -1,6 na piątym 1,9
Samochod wtedy troche nierówno chodzi. Jezeli natomiast nagrzeje sie do
przynajmniej 70C to korekcje sie wyrównują i są bliskie zeru (max 0,4
mg/s) i wtedy autko chodzi juz równo.

Silnik odpala bez problemu czy jest zimny czy ciepły.
Myslalem ze to moze być wina swiec,3 okazały sie spalone. Wymienilem komplet ale nadal jest tak samo.

Moje pytanie jest nastepujace czy powodem tego problemu sa wtryskiwacze?
Jezeli nie to prosze o jakies sugestie.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem z pracą silnika 2.5 TDI R5 VW T5

Post autor: Haki » wt cze 12, 2012 23:07

Moja sugestia jest taka by zrobić logi i dać do działu DIAGNOSTYKA by koledzy ocenili .... możesz też jak masz możliwość - sprawdzić wtryskiwacze na maszynie -- może już nie rozpylają tak jak powinny


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Problem z pracą silnika 2.5 TDI R5 VW T5

Post autor: $iwy » śr cze 13, 2012 21:06

Ostatnio znajomek przerabiał coś podobnego u siebie ale w tej najmocniejszej wersji... Wyrobiły się gniazda wtyskiwaczy i trzeba było jakieś tulejki wstawiać czy coś.Nie pamiętam już dokładnie.



Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Problem z pracą silnika 2.5 TDI R5 VW T5

Post autor: pszczolek » śr cze 13, 2012 21:17

Jakby sie wyrobiły gniazda pompek to moim zdaniem byłby problem z odpalaniem a to wogole nie wystepuje..
Hmm zastawia mnie fakt zmiany korekcji po nagrzaniu..Czy jak pompka juz kuleje to nie ma znaczenia czy bedzie zimny czy ciepły silnik?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości