Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znaleźć przyczynę
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt cze 12, 2012 19:34
Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znaleźć przyczynę
Witam!
Pacjent: Golf III 1.9 TDI 90KM, 95r
Objawy: Brak mocy. Samochodem jeździ jakby to było zwykłe wolnossące 1.9 albo z tyłu była zaczepiona duża przyczepa...z wysoką plandeką Silnik nie dymi, zużycie paliwa w normie, filtr paliwa nowy, powietrza zmieniany całkiem nie dawno. Występował błąd przepływomierza. Zakładany był nowy przepływomierz, nawet dwa, w tym jeden oryginał Pierburg nie jakaś podróba, bez zmian.
EGR wyczyszczony, był zaślepiony wcześniej teraz nie. Sam zawór EGR jest sprawny, był sprawdzany w drugim samochodzie i na wolnych obrotach jest otwarty po lekkim dodaniu gazu zamykał się. Natomiast w Golfie, o którym mowa, reaguje inaczej. Na wolnych obrotach jest otwarty a jak się dodaje gazu to nie zawsze go zamyka albo tak skacze otwiera się i zamyka. Ale myślę, że to nie jest przyczyną spadku mocy, zrsztą na zaślepionym EGR-ze nie ma różnicy.
Przewody podciśnieniowe szczelne, cały dolot też jest szczelny. Zresztą gdyby była jakaś nieszczelność to powinien dymić a praktycznie nie dymi wcale.
Zawór przy turbinie też sprawdzony i jest ok.
Ostatnio była też sprawdzana pompa wtryskowa i wtryskiwacze, też podobno wszystko jest w porządku.
Podłączany był pod komputer już u kilku mechaników i podobno wszystko jest ok. Wszelkie parametry podczas jazdy są podobno w normie.
Brakuje już pomysłów co jeszcze może być nie tak, może ktoś z Was ma jakiś pomysł albo spotkał się z podobnym przypadkiem?
Pacjent: Golf III 1.9 TDI 90KM, 95r
Objawy: Brak mocy. Samochodem jeździ jakby to było zwykłe wolnossące 1.9 albo z tyłu była zaczepiona duża przyczepa...z wysoką plandeką Silnik nie dymi, zużycie paliwa w normie, filtr paliwa nowy, powietrza zmieniany całkiem nie dawno. Występował błąd przepływomierza. Zakładany był nowy przepływomierz, nawet dwa, w tym jeden oryginał Pierburg nie jakaś podróba, bez zmian.
EGR wyczyszczony, był zaślepiony wcześniej teraz nie. Sam zawór EGR jest sprawny, był sprawdzany w drugim samochodzie i na wolnych obrotach jest otwarty po lekkim dodaniu gazu zamykał się. Natomiast w Golfie, o którym mowa, reaguje inaczej. Na wolnych obrotach jest otwarty a jak się dodaje gazu to nie zawsze go zamyka albo tak skacze otwiera się i zamyka. Ale myślę, że to nie jest przyczyną spadku mocy, zrsztą na zaślepionym EGR-ze nie ma różnicy.
Przewody podciśnieniowe szczelne, cały dolot też jest szczelny. Zresztą gdyby była jakaś nieszczelność to powinien dymić a praktycznie nie dymi wcale.
Zawór przy turbinie też sprawdzony i jest ok.
Ostatnio była też sprawdzana pompa wtryskowa i wtryskiwacze, też podobno wszystko jest w porządku.
Podłączany był pod komputer już u kilku mechaników i podobno wszystko jest ok. Wszelkie parametry podczas jazdy są podobno w normie.
Brakuje już pomysłów co jeszcze może być nie tak, może ktoś z Was ma jakiś pomysł albo spotkał się z podobnym przypadkiem?
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2012 22:43 przez czescirozne, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znależć przyczynę
No to cud jakiś ,wszystko w normie ,a nie jedzie Już ja widzę jak ci sprawdzali w czasie jazdy Większość z tych "speców" nie wie nawet co to logi dynamiczne ,ale gadane to mają ..."panie wszystko sprawdzone ,wszystko jest jak powinno być "...idę o zakład że nie jest ,niech ci ktoś sprawdzi dynamicznie 003 ,czyli wskazania z przepływomierza i 011 z doładowaniem...bo cudów nie ma Dobrze że osobiście nie muszę korzystać z usług tych naszych "fahmanów" ,bo tylko by nerwów napsuli ,opowiadając wymyślne historie ,czego to auto nie jedzie jak powinno ....i kieszeń wydrenowali,wymieniając na chybił -trafił osprzęt .A tak sobie człowiek sam podepnie vaga ,przejedzie się i wszystko jak na dłoniczescirozne pisze:Podłączany był pod komputer już u kilku mechaników i podobno wszystko jest ok. Wszelkie parametry podczas jazdy są podobno w normie.
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2012 21:32 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znależć przyczynę
Kostkę od N75 czyściłeś?
Rust is lighter than carbon fiber
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt cze 12, 2012 19:34
Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znależć przyczynę
o to, to właśniemunior pisze:No to cud jakiś ,wszystko w normie ,a nie jedzie
właśnie nie wiem czy wiedzą czy nie. Niby jeden z tych "speców" tylko diesle robi i tylko układy paliwowe i z tego co zrozumiałem to niby te logi były sprawdzanemunior pisze:Większość z tych "speców" nie wie nawet co to logi dynamiczne
Tzn? Był podmieniany ten zawór 1HO 906 627A i nie było różnicy.nitrox89 pisze:Kostkę od N75 czyściłeś?
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znaleźć przyczynę
jakby caly czas mial notlaufa
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znaleźć przyczynę
Niby Jak sprawdzą przy tobie ,to uwierzę ale widzę że to raczej nierealne ,bo cienkie bolki z tych fachmanów ,skoro nie potrafią zdiagnozować i usunąć tak prostej usterki .Przyjedż do mnie to ci po kilkuminutowej przejażdzce z podpiętym vagiem , znajdę przyczynę mam też wszystkie graty na ewentualną podmianę podejrzanego osprzętuczescirozne pisze:właśnie nie wiem czy wiedzą czy nie. Niby jeden z tych "speców" tylko diesle robi i tylko układy paliwowe i z tego co zrozumiałem to niby te logi były sprawdzane
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt cze 12, 2012 19:34
Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znaleźć przyczynę
Witam kolegę .. munior ma pytanie bo u mnie jest co takiego że powyżej obrotów 2600-3000 zaczyna przerywać po puszczeniu gazu lekko jest normalnie niewiem coro może być ??
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znaleźć przyczynę
Ja też nie wiem ,ale zaraz wyciągnę czarodziejską kulę A poważnie ,to logi ,logi i jeszcze raz logi ...na zabawę w zgadywanki szkoda czasumariandzy pisze:Witam kolegę .. munior ma pytanie bo u mnie jest co takiego że powyżej obrotów 2600-3000 zaczyna przerywać po puszczeniu gazu lekko jest normalnie niewiem coro może być ??
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znaleźć przyczynę
Kolego moze masz to samo co ja
wypnij ta kostke co przychodzi do przeplywomierza i sprawdz czxy wszystkie piny sa na swoim miejscu.
najlepiej sprawdz czt nie sa luzne czy np przetarte czy wyciete.
podjedz do jakiegos bystrego meczhanika to napewno dobrze ci to zrobi..
u mnie tak bylo i przeplywka nie dzialala i auto lapalo strasznegoooooo mula
byla wina terj kosteczki wlasnie jeden kabelek byl chyba luzny.
najlepiej jeszcze podjedz na kompa i niech mechanik ci sprawdzi
pozdrawiam daj znac czy pomoglo.
wypnij ta kostke co przychodzi do przeplywomierza i sprawdz czxy wszystkie piny sa na swoim miejscu.
najlepiej sprawdz czt nie sa luzne czy np przetarte czy wyciete.
podjedz do jakiegos bystrego meczhanika to napewno dobrze ci to zrobi..
u mnie tak bylo i przeplywka nie dzialala i auto lapalo strasznegoooooo mula
byla wina terj kosteczki wlasnie jeden kabelek byl chyba luzny.
najlepiej jeszcze podjedz na kompa i niech mechanik ci sprawdzi
pozdrawiam daj znac czy pomoglo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości