Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » czw cze 07, 2012 14:27

Zgięty korbowód powodowałby drgania silnika, a ja mam tylko drgania gdy pompka siadła, więc raczej odpada, ale oczywiście dzięki kolego za pomysł :pub: :pub:


Markoś :)

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » wt cze 12, 2012 18:46

Nowe newsy odnośnie gofra:

1. Z korka wlewu oleju na rozgrzanym silniku leci dym :banghead:
2. Pompki działają prawidłowo
3. Urządzenie którego foto zamieszczam poniżej jest cale w oleju, mechanik powiedział że to może być wina turbiny ( zdj pożyczone od użytkownika Fahoo, )

PLANY:
1. Samochód idzie we wtorek do mechanika i sprawdzi ciśnienie na tłokach, mozliwe że to wina pierścieni


Obrazek


Markoś :)

marek_st
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt sie 24, 2010 07:24
Lokalizacja: nysa

Re: Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: marek_st » wt cze 12, 2012 20:22

Markoś pisze:Nowe newsy odnośnie gofra:

1. Z korka wlewu oleju na rozgrzanym silniku leci dym :banghead:
Obrazek
ile tego dymu? u mnie od trzech lat leci i dalej śmiga a zawór egr też jest spocony olejem od dołu, cieknie przez małą dziurkę



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Fahoo » wt cze 12, 2012 20:42

Markoś, zaolejony egr świadczy o obecności oleju w przewodach powietrznych między turbo a kolektorem ssącym.
Obecność oleju spowodowana jest przez 2 czynniki: uszkodzone uszczelnienia w turbo,przelany olej w silniku wyrzucony przez odme do dolotu"ekologia"


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Re: Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » wt cze 12, 2012 20:48

Fahoo pisze:Markoś, zaolejony egr świadczy o obecności oleju w przewodach powietrznych między turbo a kolektorem ssącym.
Obecność oleju spowodowana jest przez 2 czynniki: uszkodzone uszczelnienia w turbo,przelany olej w silniku wyrzucony przez odme do dolotu"ekologia"
Przelany olej na pewno nie jest, dlatego że raz na tydzień dolewam bo miarka nie łapie nawet, ale dolewam po 50-100 ml więc tragedii nie ma, jeżeli egr świadczy tylko o tych dwóch czynnikach to co ma ciśnienie na tłokach ? za pewne ten dym, ale co ma zaolejony egr :banghead: I następne pytanie co mają do tego pompki :banghead:


Markoś :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Fahoo » wt cze 12, 2012 21:24

Markoś, Badaniem "kompresji" ocenia sie stan silnika
Pompki i ich korekcje pomagaja w ocenie stanu poszczególnych cylindrów ale nie sa wyznacznikiem w 100%
Dopiero pełna diagnostyka logi,kompresja,korekcje i pare innych testów pozwalaja określić przybliżony stan motoru


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » wt cze 12, 2012 21:31

Fahoo, masz rację, szczerze to ostatnio każdy mechanik mówi bym sprzedał swój samochód, że już turbina pada ( nie prawda) że co tydzień będę dolewał litr oleju ( nie prawda)... ale poczekam na wynik tego ciśnienia na tłokach.


Markoś :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 147 gości