AJM - Dymi na siwo zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
delph34i
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 19:57
Lokalizacja: małopolska

AJM - Dymi na siwo zimny

Post autor: delph34i » czw cze 07, 2012 18:44

Pacjent jak w temacie.
Po zapaleniu rano dymi na szaro-niebiesko, spaliny mają gryzący zapach (jakby nie dopalona ropa, coś jak w starach :))
Po zagrzaniu silnika dymienie ustaje, przy niskich temperaturach efekt dymienia jeszcze większy?
Moje pytanie jak się za to zabrać?? Świece mam dobre, czujnik temperatury OK.
Doszukałem się w necie dwóch przypadków gdzie winą dymienia były skrzywione korbowody, dlatego zastanawiam się czy ściągać głowice bo u mnie sytuacja jest taka sama. Nie mam jak sprawdzić na którym cylindrze tak dymi bo kolektor jest razem z turbiną :/ i nie da się go zdjąć tak by odpalić auto.
Ktoś ma jakieś pomysły?



wojtek1418
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob sie 13, 2011 12:05
Lokalizacja: Limanowa

AJM - Dymi na siwo zimny

Post autor: wojtek1418 » pt cze 08, 2012 09:56

kolega nic nie pisze że silnik nie równo pracuje czy coś w tym stylu.. może to banalne ale jest normalnym to że przy zimnym układzie wydechowym bedzie dymił na biało. tworzy się para wodna a mieszając się ze spalinami może robić właśnie taki efekt, tym bardziej efekt będzie się nasilał im niższa temperatura.. pozdro



wojtek1418
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob sie 13, 2011 12:05
Lokalizacja: Limanowa

AJM - Dymi na siwo zimny

Post autor: wojtek1418 » pt cze 08, 2012 18:58

myślę że coś tu jest na wyrost powiedziane.. gdyby korby miał krzywe pewnie miałby problem w ogóle z odpaleniem...



Awatar użytkownika
delph34i
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 19:57
Lokalizacja: małopolska

AJM - Dymi na siwo zimny

Post autor: delph34i » pt cze 08, 2012 19:39

sugeruje się tym tematem: http://www.a6klub.pl/c5-19-tdi-ajm-kopc ... dc8beac169" onclick="window.open(this.href);return false;
z samochodem jest wszystko ok po zagrzaniu, synchronizacja wałka wacha się międy 0 a 0,6
ciągnie jak wściekły, wyczyściłem kierowniczki na turbinie

przez pierwsze 5 s nierówno pracuje potem obroty sie wyrównują
natomiast nie jest to skraplająca się para wodna, bo dymi bardzo dużo, po rozgrzaniu dymienie ustaje całkowicie

Zrobiłem logi, zrobione przy wyłączonych wszystkich odbiornikach na wolnych obrotach.
Log (0 - 000)
Log (1 - 000)
Log (2 - 001,003,007)
Log (3 - 011)
Log (4 - 005,011,013)

Może ktoś je ocenić?



Awatar użytkownika
lodyga152
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lip 01, 2011 10:40

AJM - Dymi na siwo zimny

Post autor: lodyga152 » ndz cze 10, 2012 16:36

Witam :D .Mam Golfa 1,9 TDI z silnikiem ASV.Miałem taki sam problem a winny był 4 wtrysk.Na niskich obrotach nie miał takiego ciśnienia jak powinien i po prostu przy starcie zalewał go przez co kopcił i puszczał dość sporą chmurę gryzącego aż dymu.


Tak Gorąco a Ty w Golfie ?! ;D

Awatar użytkownika
delph34i
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 19:57
Lokalizacja: małopolska

AJM - Dymi na siwo zimny

Post autor: delph34i » ndz cze 10, 2012 16:42

no właśnie licze na to, że ktoś kumaty zobaczy moje logi i powie co jest, jak się pompki mają?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 125 gości