Witam.
Ostatnio zauważylem, ze turbinkaw moim aaz czly czas pompuje. Wcześniej po rozpedzeniu sie do około 100km/h na prostej drodze i swobodnej jeździe ciśnienie turbinki spadało prawie do zera(silnik jakby troszkę się wyciszał). Pododaniu gazu lub jazdy z obciążeniem (np.górka) turbinka z powrotem się załączała.
Od pewnego czasu turbo ciągle pompuje, przys takiej swobodnej jeździe jest okolo 0,55 bara, auto trochewięcej pali i jest głosniej w kabinie.
Od czego taka praca turbiny może zależeć? Taka sama sytuacja działa się wtedy gdy kiedyś odłączałem na próbe zawór n18(ten kolo filtra paliwa).
Dodam, że zawór EGR jest zaślepiony blaszką(wczesniejnie miało to wpływu na prace turbiny), Co może być powodem zmiany pracy turbawki ?
Turbo k03 cały czas pompuje AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Turbo k03 cały czas pompuje AAZ
sprawdz ciegno WG i przewód bo jesli jest nieszczelny to zawór wg jest non stop zamkniety i turbo pompuje max
Re: Turbo k03 cały czas pompuje AAZ
Turbo nie przeładowuje, dmucha tak jak ustawilem - czyli 0,8 bara. Tylko poprostu kiedy jedzie po prostej drodze a silnik ma "lekko" wcześniej turbo przestawało dmuchać, a teraz dzaiła cały czas.
1,9 turbodiesel
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Turbo k03 cały czas pompuje AAZ
Sprawdź czy cięgno chodzi luźno , czy nie ma dziur w układzie .
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Turbo k03 cały czas pompuje AAZ
Od turbiny do kolektora ssącegobrak nieszczelności. Podciśnienie w wężykach dochodzące do czujnika n 18(ten na prawej podłużnicy przy filtrze paliwa) w węzyku od czujnika do turbiny brak ciśnienia i podciśnienia przy pracującym silniku autko było mułowate.
Podłączyłem przewod od gruszki (ten co idzie do n 18) bezpośrednio do podciśnienia to autko było mułowate ale za to przy stałej predkości na 5 biegu w dolocie nie było prawie ciśnienia.
Pręt od gruszki do turbiny jest ruchomy.
Podłączyłem przewod od gruszki (ten co idzie do n 18) bezpośrednio do podciśnienia to autko było mułowate ale za to przy stałej predkości na 5 biegu w dolocie nie było prawie ciśnienia.
Pręt od gruszki do turbiny jest ruchomy.
1,9 turbodiesel
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości