FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: piotrekgal » śr maja 16, 2012 21:22

czesc, mam fmic od meganki, potem chlodnica plynu rzecz jasna, dumam nad montazem klimatyzacji, chlodnica klimatyzacji jest no gabarytow chlodnicy plynu, niedlugo dojdzie duza pompa, powiedzcie mi czy nie bede mial problemow z nagminnym przegrzewaniem sie silnika?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: Michał_1977 » śr maja 16, 2012 21:44

piotrekgal, wskazane byłoby założyć podwójny wentylator chłodnicy i termostat możesz założyć od benzyny z temp. otwierania 84*C.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: piotrekgal » śr maja 16, 2012 21:50

Michał_1977, mam podwojny wentylator, nie mojej roboty- ale jeden napedza drugi poprzez gumke :kac: ...,moze wowczas na stale uruchamiac wentylatory?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: Michał_1977 » czw maja 17, 2012 07:21

piotrekgal pisze: jeden napedza drugi poprzez gumke
Tak było ori w golfach i paskach.Zawsze pracują obydwa na raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Re: FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagot

Post autor: piotrekgal » czw maja 17, 2012 09:29

Michał_1977 pisze:
piotrekgal pisze: jeden napedza drugi poprzez gumke
Tak było ori w golfach i paskach.Zawsze pracują obydwa na raz.
calkiem mozliwe, u mnie to chyba tez czesciowo jest takie rozwiazanie przez ustrojstwo zwane thermotronicem.
Proponowalbys wiec moze jakies "wzbogacone" chlodzenie, wentylacje? Czy moze po prostu odpuszczac sobie na poczet bezpieczenstwa.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: Michał_1977 » czw maja 17, 2012 16:08

Myślę,że możesz spokojnie wszystko poskładać do kupy,bo IC z Meganki nie jest aż tak duży,żeby osłabić chłodzenie silnika,ba,schłodzone powietrze w dolocie,spowoduje,że silnik będzie mniej się grzał.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: piotrekgal » czw maja 17, 2012 16:24

Michał_1977, Zgoda, zgoda z tym FMIC, tylko niepokoi mnie to, ze chłodnica klimatyzacji jest gabarytu chłodnicy cieczy, a więc zakryje ją niemalze całkowicie, a wiadomo nam, że głowica (TD)i tak będzie obciążona cieplnie poprzez montaż dużej pompy wtryskowej. Chyba, że zastosować patent, z ciągle działającymi wentylatorami- ew. uruchamiać je na jakiś pstryczek.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: Michał_1977 » pt maja 18, 2012 19:39

piotrekgal, nic mu nie będzie.
marcinas1983 ma klimę,dużą pompę i IC tak jak ja od Mastera i nie narzeka na przegrzewający się układ.
Będzie dobrze :popcorn:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: IRAS AAZ » ndz maja 20, 2012 18:55

Ja w TD mam Chłodnice FMIC od saaba i jest takiej samej wielkosci co od wody czyli zasłania całkowicie i nic sie nie dzieje tem wody sie nie zmieniła :bajer:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: tomogolf2 » wt maja 22, 2012 13:11

Ja mam 1,9 td, pompe 11, turbo vnt, chlodnice od toledo 1,9 (duza i gruba)tyle ze z 1 wentylatorem, icek od mastera, termostat 75st + włacznik wentylatora z kabiny 2 biegi i.... jak jest goraco i chce troche pociskac... to niestesty ale wentylator musze wlaczac za wczasu...
ale dzieje sie tak tylko gdy krece do 5500 :bajer: obr... do 4000 nic sie nie grzeje :bigok:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

FMIC, chłodnica klimatyzacji, chłodnica, mody, nie zagotuje?

Post autor: piotrekgal » śr maja 23, 2012 09:24

Dobra fajno pany, pocieszajaco, bede musial to wziac do rozwazania :bigok: ale najpierw wszystko zloze i zobacze jakie temp bede uzyskiwal a potem jakby cus wrzuci sie klime, bo poki co to i tak mam problemy z wzrastajaca temp, ale to moze wina czujnika chlodnicy, zobaczymy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości