PO REGENERACJI POMPY WTRYSKOWEJ .... PYTANIE !!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

PO REGENERACJI POMPY WTRYSKOWEJ .... PYTANIE !!!

Post autor: lluukkaasss » czw lip 20, 2006 00:28

Dalem do regenracji pompre wtryskowa poniewaz ju nie chciala podawac paliwa i przez to czasem auto chodizlo na 3 gary pozniej gaslo....nie szlo odpalic, dalem z aREGENERACJE rowne 500 zl.

Ale jest ok wszystko chodzi juz, tylko:

1. wydaje mi sie ze auto ma nizsze obroty teraz

2. wydaje mi sie ze auto jest bardziej mulowate nie ma tragedii ale wtedy ten TD naprawde zapierdalal... a teraz niewiem jakby byl poprostu slabszy...

3. chodiz o polowe ciszej ten jego klekot

4. PYTANIE CO TERAZ? JA CHCE ZEBY ON MIAL NADEPNIECIE TAK JAK WTEDY CYZ TO MOZLIWE ZE TO PRZEZ TO ZE OBNIZONE SA OBROTY AUTO SIE JUZ TAK NA NIE NIE WKRECA ?

DLACZEGO WOGOLE SA NIZSZE OBROTY O TO NIE PROSILEM MECHANIKA !!! ???

ALE DODAM ZE OBROTY NIE SA ZA NISKIE BO AUTO NIE GASNIE NIE KRZTUSI SIE CHODZI PLYYNNIE I STABILNIE TYLE ZE MA NIZSZE OBROTY NIZ PRZEZ REGENERACJA....



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw lip 20, 2006 12:01

Trzeba po prostu wyregulowac obroty biegu jałowego i ustawić większą ilość podawanego paliwka(odnośnie utraty mocy). Wszystko to możesz sobie zrobić sobie nawet samemu regulując odpowiednie śrubki. Z tym , że musisz miec dokładny opis która do czego służy bo można sobie biedy narobić i rozregulowac pompę.



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » czw lip 20, 2006 14:09

dzieki , oddam to do mechanika on wie ktora srubka wiec nie bede sie bawil ! pozdrawiam



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lip 20, 2006 15:47

lluukkaasss, tak jak pisze Michnik, ja też jak odbierałem pompę to tak było. Mechanik mi mówił, że przeważnie jak montuje pompy po regeneracji to trzeba ją wyregulować i po sprawie. Ja nu dałem na :kufel: i zrobił to w 10 min.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości