NIe chce jechac szybciej jak 140km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

NIe chce jechac szybciej jak 140km/h

Post autor: Komas » śr lip 19, 2006 19:39

Moj mk3 nie chce jechac szybciej jak 140km/h
Mialem wymieniany pasek rozrzadu, ustawiana pompe i kat wtrysku, zapala od dotkniecia, do 100km/h ma niezlego kopa ale dochodzi do 140 i zdycha. Czy to mozliwe aby mial wsadzona blokade? W 2001 roku zostal sciagniety z niemiec rocznik 1997.

Jak sprawdzic czy nie ma ograniczenia?
Albo jaka moze byc jeszcze przyczyna naglego zdychania?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lip 19, 2006 20:26

Komas, podepnij go pod VAG'a


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 19, 2006 21:13

zdiagnozuj dynamicznie VAGiem i zobacz co sie dzieje powyżej tych 140 km/h ?

może być wiele przyczyn np. przepływka...

czy po tym zamuleniu wpada Ci tryb awaryjny tzw. notlauf tak że dopiero po zgaszeniu silnika znowu ciągnie dobrze czy po prostu do 140 tyklko chce jechac ?



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr lip 19, 2006 21:33

tylko do 140, zdejme noge z gazu troszke zwolnie o 20 km/h i moge znowu przyspieszac ale tylko do 140


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 19, 2006 21:48

a na nizszych biegach przyspiesza powyżej 3500 rpm ?



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr lip 19, 2006 21:56

cowboy pisze:a na nizszych biegach przyspiesza powyżej 3500 rpm ?
tak



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 19, 2006 22:10

Komas pisze:
cowboy pisze:a na nizszych biegach przyspiesza powyżej 3500 rpm ?
tak
ja tam fachowcem nie jestem ale na 100 % musisz zdiagnozować VAGiem..

najlepiej na 4 lub 5 biegu od 1500 rpm do 4200 rpm - konieczna długa prosta :)

wtedy bedziesz mógl zobaczyc co się dzieje w blokach 003, 008, 011 i sprawdziśz co z przepływką, n75, ile dmucha turbina itd.. a przede3 wszystkim czy masz jakies błędy ?

sam możesz sprawdzic szczelność węzyków gumowych, może filtr powietrza zabetonowany od wewnątrz ? możesz tez wyczyścic przepływkę sam... ale nie wiem czym - wd-40 podobno nie jest polecane..jest to taka blaszka zmieniająca rezystancję w zalezności od przepływu powioetrza..



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr lip 19, 2006 23:53

cisnienie doladowania mam ok, na VAG-u zadnych bledow.
A jak sprawdzic czy niemcy nie wsadzily w niego oranicznika?



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw lip 20, 2006 00:40

to samo mialem u siebie, tryb awaryjny. po zgaszeniu i włączeniu ponownie silnika wszysto bylo ok az znow do 140km/h. okazał sie zapieczony zawór upustowy, ktory po rozruszaniu i wyczyszczeniu oraz wykasowaniu błedow silmnik bangla jak ta lala! mnie to kosztowalo 80zl. Załącza sie w tryb awaryjny poniewaz chroni w ten sposob silnik przed przeładowaniem ze strony turbiny. Mam ten sam silnik co Ty AHU. Zeby sprawdzic czy to przepływka, odpenij kosc ktora wpina sie do przepływomierza i przejedz sie. jesli jedzie słabiej to na pewno nie ona a własnie szukałbym cos od cisnienia, czyli posprawdzac wszystkie wezyki od podcisnienia, oraz zaworek N75 czy cyka.


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 20, 2006 11:24

to samo mialem u siebie, tryb awaryjny
z tego co kolega pisze to on nie łapie notlaufów...



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » czw lip 20, 2006 12:27

cowboy pisze:
to samo mialem u siebie, tryb awaryjny
z tego co kolega pisze to on nie łapie notlaufów...
zgadza sie nie lapie.
Nie ma potrzeby gaszenia silnika wystarczy troszke zwolnic. A jak sprawdze czy n75cyka? slychac go jak auto stoi?



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw lip 20, 2006 13:49

Komas pisze:Nie ma potrzeby gaszenia silnika wystarczy troszke zwolnic. A jak sprawdze czy n75cyka? slychac go jak auto stoi?
tak takie systematyczne cykanie


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lip 20, 2006 13:58

Komas pisze:cisnienie doladowania mam ok, na VAG-u zadnych bledow.
rozumiem ze diagnoza była robiona dynamicznie a błedy zczytywane przed zresetowaniem kompa (przekreceniem stacyjki)
Komas pisze:A jak sprawdzic czy niemcy nie wsadzily w niego oranicznika?
daruj sobie sprawdzanie - nie ma czegos tkiego jak ogranicznik - mozna co prawda obnizyc VAGiem predkosc max ale chyba w niewielkim stopniu.

Jesli diagnoza nic nie wykazala - cisnienie, przepływka w normie - to trzeba sie przyjrzeć mapsensorowi i ECU, aha sprawdź jeszcze jaką masz dawke paliwa na wolnych obrotach.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » czw lip 20, 2006 23:17

macientyvw pisze: oraz zaworek N75 czy cyka.
kurcze nie wiem czy to to przekaznik do ktorego dochadza wezyki jeden czerwony z gory cyka jak opetany co to moze byc? cos sie popsnelo?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości