Parametry silnika 1.9TDI AHU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw lip 20, 2006 13:29

Krzylu, to ja własnie sprawdzalem z tamtej stronki. Jest bardzo wiarygodna! :bigok:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: skubip » czw lip 20, 2006 13:34

wszystko fajnie tylko ze tu nie ma oznaczen silnika

zakladajac ze to moja wesja

CL 1,9 / 90 PS / Diesel 5-Gang 178km/h 8,5s 12,8s 3,8l 5,4l 5,6l

to juz sie cos niezgadza bo pisze ze Vmax to 178 km/h a ja se lajtowo 180 lecialem w 4 osoby z pelnym bagaznikiem

Pnowie szukamy dalej



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw lip 20, 2006 13:56

skubip, fabryka przewaznie zniza! ty sie takimi pierdołami nie przejmuj!


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
marsell
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: czw sty 27, 2005 22:45
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marsell » czw lip 20, 2006 14:04

A w sumie czy to ważne, parę Nm wiecej czy mniej, grunt, że auto fajnie jeździ. Przedwczoraj byłem w Masters Tuning w Katowicach na diagnozie dynamicznej i w czasie tego testu na liczniku wskoczyło ponad 180 km/h więc nie ma powodów do narzekania na silniczek. Swoją drogą dowiedziałem się tam paru rzeczy na temat chiptuningu, które mnie trochę zastanowiły, ale o tym napiszę w osobnym temacie.
Pozdrowionka dla posiadaczy AHU :pub:


...życie to nie bajka, nie smyra nas po jajkach...

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lip 20, 2006 14:17

macientyvw pisze:Krzylu, to ja własnie sprawdzalem z tamtej stronki. Jest bardzo wiarygodna!
Chyba zart... Doppel-Wobber wiarygodna :panna:



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw lip 20, 2006 14:19

inek01 pisze:Chyba zart... Doppel-Wobber wiarygodna :panna:
niby dalczego?


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lip 20, 2006 14:24

macientyvw pisze:niby dalczego?
Jest sporo bledow i niedociagniec, o jednym pisalem w poprzednich postach...



Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: skubip » czw lip 20, 2006 14:29

chalcik pisze:A w sumie czy to ważne, parę Nm wiecej czy mniej, grunt, że auto fajnie jeździ. Przedwczoraj byłem w Masters Tuning w Katowicach na diagnozie dynamicznej i w czasie tego testu na liczniku wskoczyło ponad 180 km/h więc nie ma powodów do narzekania na silniczek. Swoją drogą dowiedziałem się tam paru rzeczy na temat chiptuningu, które mnie trochę zastanowiły, ale o tym napiszę w osobnym temacie.
Pozdrowionka dla posiadaczy AHU :pub:
ile placiles za usluge, co ci powiedzieli po takiej diagnostyce??



Awatar użytkownika
marsell
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: czw sty 27, 2005 22:45
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marsell » czw lip 20, 2006 16:21

Płaciłem 50 zł. Pojechałem bo zdarzało się raz na kilka, kilkanaście dni, że auto traciło moc, wchodziło w jakiś tryb awaryjny. W czasie testu mimo ostrego dawania w kitę żaden błąd nie chciał wystąpić ale w pamięci był zapisany błąd związany z ciśnieniem doładowania a ponieważ cisnienie turbiny jest w porządku podejrzenie padło na N75 i jego okolice (węzyki). Sprawdziłem to, jeden z tych wężyków był lużny, ścisnąłem go opaską i na razie jest dobrze, może to było przyczyną. Poza tym okazało się, że mam w aucie źle ustawiony kąt wtrysku, poprzedni właściciel wymieniał rozrząd i pewnie wtedy mu nie ustawili. Reszta parametrów wyszła w normie chcociaż jakiś parametr związany z wtryskami miał pewne odchylenia ale mieściły się w tolerancji. Warto zrobić sobie taką diagnozę jak się chce wiedzieć czym się jeździ, ja to zrobiłem pod kątem przyszłego ewentualnego chiptuningu.


...życie to nie bajka, nie smyra nas po jajkach...

Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » czw lip 20, 2006 16:42

Ja tam dzisiaj dzwoniłem i pytalem o cene diagnozy silnika to powiedzial mi koles 100 zł to nie wiem skad ta roznica?



Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: skubip » czw lip 20, 2006 17:23

widze ze z sosnowca jest wiecej osob z tdi (AHU)

marcina juz poznalem - piekna kombica!!!



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw lip 20, 2006 20:09

Chyba zart... Doppel-Wobber wiarygodna

fakt ma bledy ale oparcie jakies jest pozostaja jeszcze katalogi motoryzacyjne



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw lip 20, 2006 23:01

marrcin, umnie koles kasował róznie, raz 30 raz 50 nigdy wiecej. :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pt lip 21, 2006 11:15

ja też mam AHU i kiedyś analizowałem różnice w częściach silnika AHU i 1Z w ETK i okazało się, że są to takie same mechanicznie silniki, różniące się właśnie momentem obr.

pzdr
zyggy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości