Wyciek płynu chłodzącego na wężu za alternatorem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

deemek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 23, 2007 18:04
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Wyciek płynu chłodzącego na wężu za alternatorem

Post autor: deemek » pt maja 11, 2012 20:51

Witam sprawa dotyczy BKC, mianowicie wycieka mi płyn na łączeniu węża z blokiem silnika. Chodzi o ten plastik który jest za alternatorem, a przykręcony jest dwoma śrubami do bloku. Czy odkręcić i założyć nową uszczelkę (gdzie taką można dostać i co to w ogóle jest za uszczelka) czy kupić nowy plastik razem z uszczelką. Sprawa jest pilna bo płyn już zbiera się na misce olejowej i jazda w takim stanie nie ma sensu.



Awatar użytkownika
cross2900
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pt maja 04, 2012 09:17
Lokalizacja: Großpolen

Wyciek płynu chłodzącego na wężu za alternatorem

Post autor: cross2900 » pt maja 11, 2012 21:58

Oring lub kolanko
Zależy co u ciebie się stało i czy ma być tanio czy jeszcze taniej :-)
Ostatnio zmieniony sob cze 09, 2012 21:57 przez cross2900, łącznie zmieniany 1 raz.



deemek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 23, 2007 18:04
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Wyciek płynu chłodzącego na wężu za alternatorem

Post autor: deemek » pt maja 11, 2012 22:30

Nie chce żeby było tanio tylko chce żeby było to zrobione! Czyli wychodzi na to że lepiej kupić nowe kolanko z nowym oringiem?



Awatar użytkownika
cross2900
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pt maja 04, 2012 09:17
Lokalizacja: Großpolen

Wyciek płynu chłodzącego na wężu za alternatorem

Post autor: cross2900 » sob maja 12, 2012 21:14

Tak pewniej wg mnie :-)



mzawrotniak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr paź 31, 2007 14:31
Lokalizacja: Myślenice

Wyciek płynu chłodzącego na wężu za alternatorem

Post autor: mzawrotniak » sob maja 12, 2012 23:07

Przede wszystkim ściągnij kolanko i zobacz to sam się dzieje.. Być może kolanko jest ok, tylko oring poszedł.. Być może zebrał się osad i w połączeniu z podwyższonym ciśnieniem w układzie chłodniczym wywaliło oring..
Przy okazji jeśli nie był wymieniany nigdy/dawno płyn chłodniczy to warto skorzystać z okazji "grzebania" w układzie chłodniczym i go zmienić na nowy..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 91 gości