samodzielne spawanie głowicy 1,6 td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
samodzielne spawanie głowicy 1,6 td
mam starego golfa 2 praktycznie nieużywany (niepotrzebny) warty może z 1300-1500 zł z silnikiem 1,6 td 1V i wali mi kompresja do układu chłodzenia uszczelki już dwie wymienione, zauważyłem pęknięcia między zaworami i pytanie czy da się to samemu pospawać amatorsko ,poszlifować aby to jeszcze trochę pojeżdziło gdzieś na ryby po hałdach ,uprzedzam że nie będę ładował już kasy na regenerację profesjonalną byle by to trochę pojeżdziło i na szrot ,,,,może ktoś to robił (spawał) z powodzeniem
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw sie 06, 2009 13:15
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon
- Silnik: bcb
samodzielne spawanie głowicy 1,6 td
Większość głowic jest popękana między zaworami i nic się nie dzieje, no chyba że pęknięcie rzeczywiście jest tak głębokie, że tamtędy kompresja ucieka - tylko pomiar szczelności prawdę ci powie w którym miejscu puszcza. Miałem przyjemność uczestniczyć w naprawie głowicy w moim seacie - silnik 1y po przegrzaniu, właśnie pęknięcie między zaworami do spawania i powiem ci że robota gościa dość precyzyjna, zwłaszcza frezowanie miejsc na gniazda zaworowe, toczenie gniazd, szlifowanie, planowanie, Bez doświadczenia w tym temacie, żeby to miało ręce i nogi to raczej będzie trudno to ogarnąć
http://seifenqueen.de/96a6b
samodzielne spawanie głowicy 1,6 td
A masz profesjonalny sprzęt do spawania to raz ... dwa - czym chcesz to szlifować później i obrabiać w warunkach domowych ( papierem ściernym ? i pilnikiem ) .... jeśli nie chcesz się bawić w profi naprawę - to zostają 2 opcje ....
1 - poszukanie sprawnej głowicy w małych pieniądzach
2 - zabawy z dobrej jakości klejami do naprawy głowic ( LOCTITE etc firmy ) .... znam takich , którzy naprawiali w ten sposób i byli zadowoleni ///
1 - poszukanie sprawnej głowicy w małych pieniądzach
2 - zabawy z dobrej jakości klejami do naprawy głowic ( LOCTITE etc firmy ) .... znam takich , którzy naprawiali w ten sposób i byli zadowoleni ///
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: samodzielne spawanie głowicy 1,6 td
no ten klej to mnie zaciekawił tylko czy to wytrzyma temp ej tam w razie czego zawiozę parcha do autozłomu i przynajmniej nie będę zmuszony do babrania w smarach bo ostatnimi latami jakoś średnio mnie to bawiHaki pisze:A masz profesjonalny sprzęt do spawania to raz ... dwa - czym chcesz to szlifować później i obrabiać w warunkach domowych ( papierem ściernym ? i pilnikiem ) .... jeśli nie chcesz się bawić w profi naprawę - to zostają 2 opcje ....
1 - poszukanie sprawnej głowicy w małych pieniądzach
2 - zabawy z dobrej jakości klejami do naprawy głowic ( LOCTITE etc firmy ) .... znam takich , którzy naprawiali w ten sposób i byli zadowoleni ///
a ta druga opcja była by najrozsądniejsza ale tu na Śląsku te cymbały w tych autogracikach to by mnie z torbami posłali pewnie z miną pokerzysty by zażądał tyle ile ten cały mój golf kosztuje
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
samodzielne spawanie głowicy 1,6 td
dziś zrzuciłem tą głowicę i widać na śroskowych cylindrach że uszczelka siedziała dobrze ale na pierwszym był ciemny kolor tak około 4-6 cm od strony kabiny ,może faktycznie zawaliłem z tym dociąganiem głowicy po około 1000 km to się teraz dopilnuje tylko jaka byłaby teraz najlepsza uszczelka myśląc o tym że głowica może być lekko skręcona ,,cała metalowa z tdi czy może zwykła i jeszcze jedno ja miałem z 3 dziurkami czyli najgrubsza może dać cieńszą z 1 lub 2 dziurkami tylko że to jest td niespecjalnie aż tak pojęcia nie mam o tym i kleju w żadnym wypadku żadnego tam się nie daje pewnie co ????
a z tymi rysami między zaworami to nie ma się czym przejmować bo podobno 300 % Volkswagenów tak ma
a z tymi rysami między zaworami to nie ma się czym przejmować bo podobno 300 % Volkswagenów tak ma
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw sie 06, 2009 13:15
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon
- Silnik: bcb
samodzielne spawanie głowicy 1,6 td
Kolego ilość dziurek na uszczelce oznacza w skrócie- wysokość "wystawienia tłoka nad powierzchnię bloku", także proponuję nie kombinować z cieńszą uszczelką. Istnieje oczywiście szansa że ktoś wcześniej założył taką z trzema dziurkami, także przed ewentualną zmianą grubości trzeba by pomierzyć ile wystają tłoki nad blok i oczywiście uszczelka montowana, bez żadnego kleju czy silikonu.
http://seifenqueen.de/96a6b
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: samodzielne spawanie głowicy 1,6 td
spoon83 pisze:Kolego ilość dziurek na uszczelce oznacza w skrócie- wysokość "wystawienia tłoka nad powierzchnię bloku", także proponuję nie kombinować z cieńszą uszczelką. Istnieje oczywiście szansa że ktoś wcześniej założył taką z trzema dziurkami, także przed ewentualną zmianą grubości trzeba by pomierzyć ile wystają tłoki nad blok i oczywiście uszczelka montowana, bez żadnego kleju czy silikonu.
tak to wiem że ilość dziurek to grubość uszczelki ale biorąc pod uwagę że ta głowica może być co nieco nie teges chociaż nie musi to myślałem aby zastosować tą metalową z tdi ale gostek w sklepie mi wmawia że one nie pasują do 1,6 a na forum wyczytałem że jest to pasowne z 1,9 do 1,6 a średnica tłoków jest niby inna no i jak to kumać
e tam już zamówiona uszczelka do 1,6 firmy ERLING myśle i mam nadzieje że będzie gites ales
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości