Powietrze w układzie paliwowym- tylko MK IV TDI lata 97-02
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Powietrze w układzie paliwowym- tylko MK IV TDI lata 97-02
Może sie komus przyda a szczególnie tym osobom co walcza z powietrzew układzie paliwa w MK IV TDI VP. Jak wiadomo , ze jezeli pojawiaja sie pęcherzyki powietrza najpier należy wymienic filtr na dobrej firmy, dobrze uszczelnic i zamocowac przewody i wymienic podgrzewacz filtra. Ja u siebie wymieniłem filtr na Knechta, kupiłem zaworej oryginał VW , zamocowałem nowe opaski, wymieniłem przelewy na wtryskach i co pęcherzyki dalej sie pojawiały- przewody szczelne. Co ciekawe po nocy w przewodzie był 1 cm pecherzyk, jak odpaliłem zimny silnika to pęcherzyków nie było lub było mało albo jak traciłem filtr paliwa, wiecej pojawiało sie po nagrzaniu autka. Wtedy zaworek zamyka obeg i pompa ssie całe paliwo ze zbiornika i tu jest problem. Za granica niektóre serwisy przeprowadziły akcje seriwsową wymiany wadliwego wkładu zbiornika paliwa. Wadliwa partia to 1J0 919 183 C i 1J0 919 183 D ponoc zaworek popuszczał a szczególnie jak w baku było ponizej połowy zbiornika wtedy było wiecej pecherzyków. Wiec po przeczytaniu informacji z zachodnich forów
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=68872" onclick="window.open(this.href);return false; i http://forums.tdiclub.com/showthread.ph" onclick="window.open(this.href);return false; ... ost2417269 sprawdziłem ze mam wadliwy element wiec kupiłem w ASO 1J0 919 183 H i co jak reka odjął zero baniek nawet po przygazówce do 4 tys obr i pali teraz rano od strzała a wczesniej musiałem krecic z ok 2-3 sek. . Więc może sie komus to przyda.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=68872" onclick="window.open(this.href);return false; i http://forums.tdiclub.com/showthread.ph" onclick="window.open(this.href);return false; ... ost2417269 sprawdziłem ze mam wadliwy element wiec kupiłem w ASO 1J0 919 183 H i co jak reka odjął zero baniek nawet po przygazówce do 4 tys obr i pali teraz rano od strzała a wczesniej musiałem krecic z ok 2-3 sek. . Więc może sie komus to przyda.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 23:24 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pt kwie 18, 2008 09:35
- Lokalizacja: Leżajsk
Najpierw trzeba wykluczyc inne rzeczy jak pisałem wyzej ostatecznie to wymiana na inny pływak. Zaworek od podgrzewacza filtra paliwa kosztował 40zł Febi, wezyki od przelewów 15zł + opaski zaciskowe nieskrecane po 3 zł na każdy weżyk, po tym zmniejszyła sie ilośc powietrza ale nie do konca na koncu wymieniłem pływak na ten zmodyfikowany 335zł.stanley142 pisze:Mam ten sam problem z powietrzem. Możesz napisać dokładnie ile Cię to kosztowało itd. Napewno sie przyda nie tylko mi. Z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony czw sty 29, 2009 00:41 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Powietrze w układzie paliwowym- tylko MK IV TDI lata 97-
witam!PinkFloyd pisze:Może sie komus przyda a szczególnie tym osobom co walcza z powietrzew układzie paliwa w MK IV TDI. Jak wiadomo , ze jezeli pojawiaja sie pęcherzyki powietrza najpier należy wymienic filtr na dobrej firmy, dobrze uszczelnic i zamocowac przewody i wymienic podgrzewacz filtra. Ja u siebie wymieniłem filtr na Knechta, kupiłem zaworej oryginał VW , zamocowałem nowe opaski, wymieniłem przelewy na wtryskach i co pęcherzyki dalej sie pojawiały- przewody szczelne. Co ciekawe po nocy w przewodzie był 1 cm pecherzyk, jak odpaliłem zimny silnika to pęcherzyków nie było lub było mało albo jak traciłem filtr paliwa, wiecej pojawiało sie po nagrzaniu autka. Wtedy zaworek zamyka obeg i pompa ssie całe paliwo ze zbiornika i tu jest problem. Za granica niektóre serwisy przeprowadziły akcje seriwsową wymiany wadliwego wkładu zbiornika paliwa. Wadliwa partia to 1J0 919 183 C i 1J0 919 183 D ponoc zaworek popuszczał a szczególnie jak w baku było ponizej połowy zbiornika wtedy było wiecej pecherzyków. Wiec po przeczytaniu informacji z zachodnich forów
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=68872 i http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... ost2417269 sprawdziłem ze mam wadliwy element wiec kupiłem w ASO 1J0 919 183 H i co jak reka odjął zero baniek nawet po przygazówce do 4 tys obr i pali teraz rano od strzała a wczesniej musiałem krecic z ok 2-3 sek. . Więc może sie komus to przyda.
mam chyba ten sam problem . mam golfa IV z 2002r. tez raz pali od strzalu a raz krece 1,5 sek. gdzie jest ten podgrzewacz filtra to jest to cos na filtrze ? i jeszczcze jedno jak sprawdzic jaka mam partie tego władu w baku ?? dzieki pozdrawiam
Witam, dziękuję za odpowiedź. Wczoraj już doszedłem do tego :PPP.
A zna ktoś może dokładny wymiar tej uszczelki (oringu), który jest odpowiedzialny za przepuszczanie powietrza.
Chciałbym zakupić przed rozepraniem tego urządzenia. Zmierzyłem krócieć góny i wynosi 8mm, ale nie wiem jaka grubość uszczelki. Sądząc po zdjęciach, to będzie gdzieś 8x1, lub 8x1,5. Macie jakieś pewno informację, co do tego ?
A zna ktoś może dokładny wymiar tej uszczelki (oringu), który jest odpowiedzialny za przepuszczanie powietrza.
Chciałbym zakupić przed rozepraniem tego urządzenia. Zmierzyłem krócieć góny i wynosi 8mm, ale nie wiem jaka grubość uszczelki. Sądząc po zdjęciach, to będzie gdzieś 8x1, lub 8x1,5. Macie jakieś pewno informację, co do tego ?
Soldier_Marine
Powietrze w układzie paliwowym- tylko MK IV TDI lata 97-02
PinkFloyd, odświeżam temat, auto nie VP ale PD, 115KM Borówka, objawy jak u Ciebie, uszczelnione na nowo wtryskiwacze (zestaw naprawczy BOSCH), filtry, podgrzewacze z ASO, dzisiaj sprawdziłem numer w baku okazał się wadliwy. Jest to mój punkt odniesienia w walce zapowietrzającym się układem. Dam znać czy pomogło.
Powietrze w układzie paliwowym- tylko MK IV TDI lata 97-02
Jak już odświeżyłeś temat to jeszcze ja co dorzucę. Od kilku kilku miesięcy też borykam się z pęcherzykami powietrza w przewodach, ale u mnie paliwo się nie cofa i nie mam problemów z odpalaniem nawet po tygodniu postoju choć mój numerek pompy to 1J0 919 183 D. Jeszcze nie spotkałem w żadnym poście mojego przypadku , a mianowicie:
drobne pęcherzyki zaczynają płynąć po kilku sekundach po odpaleniu i chwilami zanikają lub po większym dodaniu gazu ponad 2000 obr/min zaczynają płynąć intensywnie, tak że wtryski zapowietrzają się i za samochodem jest chmura siwego, gęstego i śmierdzącego ropą dymu a silnik pali tylko na niektórych cylindrach i dopóki nie zgaszę i nie odczekam kilka lub kilkanaście minut to nie mogę ponownie jechać. Zaznaczam, że po rozgrzaniu silnika brak takich objawów lub po gwałtownym dodaniu gazu (do deski) silnik potrafi przejść w stan serwisowy a po zgaszeniu wszystko wraca do normy i mogę przejechać następne 100 km i nawet z gazem do podłogi bez najmniejszych problemów. Taki objaw siwego dymu na ciepłym silniku mogę wymusić na postoju po gwałtownym dodaniu gazu do podłogi i równie gwałtownym zdjęciu nogi z pedału. 3 dni temu wymieniłem filtr paliwa na nowy i bez żadnych zmian. Jak by ktoś miał jakiś pomysł gdzie i jak szukać proszę o odpowiedź.
drobne pęcherzyki zaczynają płynąć po kilku sekundach po odpaleniu i chwilami zanikają lub po większym dodaniu gazu ponad 2000 obr/min zaczynają płynąć intensywnie, tak że wtryski zapowietrzają się i za samochodem jest chmura siwego, gęstego i śmierdzącego ropą dymu a silnik pali tylko na niektórych cylindrach i dopóki nie zgaszę i nie odczekam kilka lub kilkanaście minut to nie mogę ponownie jechać. Zaznaczam, że po rozgrzaniu silnika brak takich objawów lub po gwałtownym dodaniu gazu (do deski) silnik potrafi przejść w stan serwisowy a po zgaszeniu wszystko wraca do normy i mogę przejechać następne 100 km i nawet z gazem do podłogi bez najmniejszych problemów. Taki objaw siwego dymu na ciepłym silniku mogę wymusić na postoju po gwałtownym dodaniu gazu do podłogi i równie gwałtownym zdjęciu nogi z pedału. 3 dni temu wymieniłem filtr paliwa na nowy i bez żadnych zmian. Jak by ktoś miał jakiś pomysł gdzie i jak szukać proszę o odpowiedź.
Gaz dobry do kuchenek gazowych a nie do samochodów.
Powietrze w układzie paliwowym- tylko MK IV TDI lata 97-02
Zna ktoś rozmiar tego oringu wkładu zbiornika paliwa odpowiedzialnego za powietrze w układzie paliwowym, ponieważ chciałbym go kupić przed rozebraniem a nie później szukać po sklepach skoro wymiana samego oringu rozwiązuje problem pęcherzyków powietrza bez ponoszenia kosztów zakupu nowego wkładu zbiornika paliwa
Powietrze w układzie paliwowym- tylko MK IV TDI lata 97-02
Dolaczam siedo pytanie bati1986,
A tak poza tym, to gdzie pisze te oznaczenie pompy ? W ksiazce serwisowej to jest ?
A tak poza tym, to gdzie pisze te oznaczenie pompy ? W ksiazce serwisowej to jest ?
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Powietrze w układzie paliwowym- tylko MK IV TDI lata 97-02
bati1986 pisze: ponieważ chciałbym go kupić przed rozebraniem a nie później szukać po sklepach skoro wymiana samego oringu rozwiązuje problem pęcherzyków powietrza
proponuję rozebrać zobaczyć może sam smok jest zabrudzony glutami , ewentualnie uszczelkę odwrócić drugą stroną nieraz może pomóc na pewno nie zaszkodzi.maciek805 pisze:Dolaczam siedo pytanie bati1986,
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Powietrze w układzie paliwowym- tylko MK IV TDI lata 97-02
Dzieki za odpowiedz, smok na pewno warto przeczyscic, ale jesli chodzi o ta uszczelke to dostane ja w ogole ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości