Pompa z TDI w SDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Pompa z TDI w SDI

Post autor: krzycho85 » ndz maja 06, 2012 13:00

Witam, wie ktoś może czy silnik 1,9 SDI będzie normalnie chodził na pompie z TDI? Znajomy ma seata ibizę 2002r SDI, padła mu pompa i mechanik założył mu pompę od TDI, silnik chodzi ale na wolnych obrotach pracuje nie równo (jakby nie palił na jeden gar). Po lekkim zwiększeniu obrotów jest ok. Podczas jazdy moc ma większą niż na ori pompie ale przy butowaniu kopci na czarno. Pali na dotyk zimny i gorący. Podłączyłem VAGa i kąt wtrysku pływa 38-64 :shock: Teraz pytanie, czy to może być wina tego, ze pompa jest od innego silnika czy też musi coś być z rozrządem nie tak?

Pozdrawiam



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Pompa z TDI w SDI

Post autor: DANIEL LHR » ndz maja 06, 2012 20:39

sprawdz i ustaw dawke paliwa . Mozliwe ze troche fala sie roznia ale po zmianie dawki powinna chodzic ok



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Pompa z TDI w SDI

Post autor: krzycho85 » ndz maja 06, 2012 20:49

Kolego, mam zrobiony log grupy 000 w BS. Jeśli czwarte okno to dawka to waha się ona w przedziale 0 do 15.
Orientujesz się może jaka powinna być w silniku ASY?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pompa z TDI w SDI

Post autor: munior » ndz maja 06, 2012 21:28

krzycho85 pisze:wie ktoś może czy silnik 1,9 SDI będzie normalnie chodził na pompie z TDI?
Będzie normalnie pracował ,o ile pompa sprawna i dawka dobrze ustawiona ...w co wątpie czytając to
krzycho85 pisze: silnik chodzi ale na wolnych obrotach pracuje nie równo (jakby nie palił na jeden gar). Po lekkim zwiększeniu obrotów jest ok. Podczas jazdy moc ma większą niż na ori pompie ale przy butowaniu kopci na czarno. Pali na dotyk zimny i gorący. Podłączyłem VAGa i kąt wtrysku pływa 38-64
i to
krzycho85 pisze:czwarte okno to dawka to waha się ona w przedziale 0 do 15.
Dawka ,jak i kąt wtrysku ,nie ma prawa wahać się wiecej niż w przypadku dawki 0,2 dziesiąte miligrama ,czyli np.4,2 -4,4 mg...w przypadku kąta wtrysku też coś w podobie np.48-52...Kiepski ten "fachman "skoro nawet nie próbował ustawić dawki ,i zadowolił się że pali od kopa na zimnym i ciepłym


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Pompa z TDI w SDI

Post autor: krzycho85 » ndz maja 06, 2012 21:49

Podobno stwierdził, że mu się VAG nie łączy z tym autem, ale montując pompę od TDI powiedział, że będzie chodzić dużo lepiej niż na oryginalnej. Mój VAG się połączył bez problemu tylko nie wiem jak te dawke przestawić. Da rade samym VAGiem czy trzeba nastawnik ruszać? Zobaczyłem, że kąt tak pływa to pomyślałem, że może wpust na wale ścięty.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Pompa z TDI w SDI

Post autor: JABcok20 » śr maja 09, 2012 22:44

Zakładałem pompę tdi do sdi mk4. po założeniu musiałem dawke zwiększyć. jeździł ok. jak miał za małą dawke to palił dużo ropy i był mułowaty.
To że skacze dawka to może wina ciśnienia w pompie.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Pompa z TDI w SDI

Post autor: krzycho85 » śr maja 09, 2012 23:25

W tym wypadku akurat podejrzewam, że jeśli to coś z dawką to jest za duża bo kopci jak sie depnie na pedał ale przyspiesza lepiej niż na tej oryginalnej.
Zastanawiam się jeszcze, czy powodem pływania kąta wtrysku i tej dawki może być wtrysk sterujący? Błędu na VAGu nie było.



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Pompa z TDI w SDI

Post autor: krzycho85 » pn maja 14, 2012 22:04

Zmniejszyłem dziś VAGiem dawkę ile tylko się dało i zaczął pracować normalnie :grin: Co prawda przydało by sie ruszyć nastawnik bo mimo zmniejszenia dawka ma 2.0mg/R - 2.2mg/R i bardziej zniżyć nie można. Przed korektą wartość dawki w kanale 001 wahała sie 0 - 1.6mg/R. Kąt wtrysku też się ustabilizował :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości