Silnik TDI 90/100/105/110/130/150 km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » pn lis 30, 2009 22:11

Witam,
ygd pisze:Mogę jeszcze dziś/jutro załatwić namiar do ludzi, którzy za 6500 wkładają na gotowo... :)
Bynajmniej nie są to brednie wyssane z palca, tylko fakty... auta od nich jeżdżą, niedługo wyjedzie kolejne :)
rozmawiałem z gościem, który sam sobie przekładał silnik z ARL do AFN i koszty wyniosły go 10000zł, sam silnik to koszt 5000zł, całą elektrykę również sam robił. Tak, że nie wiem już kto z was jest bliżej prawdy. Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Maron1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt sie 26, 2011 10:26
Lokalizacja: WWL

Silnik TDI 90/100/105/110/130/150 km

Post autor: Maron1993 » pt maja 04, 2012 11:56

Witam. Mam silnik AHV 110 i podla mi turbina. Ze wzgledu ze mialem w planach zwiekszenie mocy chcialbym wsadzic turbine od 150 km tylko czy to wszystko bedzie pasowac a jezeli tak to z czym to sie wiaze? Chyba ze macie jakies inne pomysly to prosze o pomoc :)



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Silnik TDI 90/100/105/110/130/150 km

Post autor: Piasek » pt maja 04, 2012 13:32

Nie bardzo. 110tki miały turbiny wymienne nt 130 i 150 są połączone z kolektorami i to nie jest prosta sprawa przełożyć turbiny. Sporo rzemieślniczej pracy.
Poszukaj bardziej jakiejś wydajnej hybrydy zrobionej pod silnik VP.
Inna sprawa że VP-ki są bardzo podatne na wzmocnienie nawet na seryjnej turbince. Końcówki wtrysków na 216tki lub 230tki + dobrze zregenerowana bądź nowa turbina + odpowiedni soft i spokojnie pod 150 a może i nawet 160KM osiągniesz. Inna sprawa że zaraz klęknie sprzęgło ale nie tym się martwisz z tego co widzę.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Silnik TDI 90/100/105/110/130/150 km

Post autor: Łuki_79 » pt maja 04, 2012 16:10

Piasek pisze:110tki miały turbiny wymienne nt 130 i 150 są połączone z kolektorami
W AHF/ASV jest również turbosprężarka zintegrowana w całość z kolektorem wydechowym.
Maron1993 pisze: Ze wzgledu ze mialem w planach zwiekszenie mocy chcialbym wsadzic turbine od 150 km tylko czy to wszystko bedzie pasowac
KLIK KLIK
Maron1993 pisze:jezeli tak to z czym to sie wiaze?
Aby pasował wąż od strony zimnej turbo http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 12146.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Silnik TDI 90/100/105/110/130/150 km

Post autor: tomek08 » pt maja 04, 2012 23:11

Witam, ja ma u siebie 162KM i 333NM i sprzęgło ma się dobrze. Wszystko zależy od tunera, jak to zestroi.
Słyszałem, że koleś w ASV maił na 230tkach i chyba BRD 190KM i 360NM na seryjnym sprzęgle. :bigok:
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości