AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości
To może ktoś z was wie gdzie podłączyć ten impulsator zrobię instalacje to nie jest skomplikowane chyba ze 3 kabelki tylko gdzie je podłączyć bo w instalacji u mnie niema wtyczki
AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości
W bodajzę kadetach były czujniki z wyjsciem na linke. moze z tego by cos wymodził. To był chyba czujnik do tego licznika elektronicznego digital czy jak tam zwał.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości
koledzy czujnik zrobiony i dalej to samo przy podłączonym VAGU podczas jazdy gdy szarpie nie skacze ani dawka paliwa i wszystkie parametry są OK i się nie zmieniają nie wiem co morze powodować te szarpanie w mieście jest masakra jedyne wyjście to wysokie obroty
AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości
JABcok20 może podjadę któregoś dnia do ciebie to zerkniesz bo pomysły mi się skoczyły
AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości
Witam odkopuje temat mam problem podobny a mianowicie:
Posiadam Seata Arose 1.7 sdi 98'
Ostatnio zauwazylem ze przy nacisnieciu pedala gazu i trzymania w jednej pozycji (tak aby tylko utrzymywal predkosc ) samochodem szarpie i wydobywaja sie dziwne odglosy ( stukoty jakby tlokow , ale moge sie mylic bo sie nie znam ) kiedy depne delikatnie mocniej samochod mocno zrywa , przyspiesza i wszystko pracuje normalnie kiedy znow odpuszczam gaz zeby utrzymywac predkosc znow slysze stukotanie i szarpanie. Kiedy puszcze gaz samochod normalnie cichutko hamuje silnikiem i wszystko sie wydaje ok. dzieje sie to na kazdym biegu . Skrzynia byla wymieniana jakies 2 miesiace temu gdyz zrobila sie dziurka najprawdopodobniej spowodowana wyciekiem oleju z uszczelniasza . kupilem nowa , mechanik wymienil uszczelniacze , zalal olejem , pracuje bardzo dobrze. przy montazu zobaczyl na grubosc sprzegla , mowil ze jest grube i ze jest ok. Filtry :oleju - wymieniany 5 miesiecy temu , powietrza - 4 miesiace temu , paliwa- mniej wiecej 9-12 miesiecy temu. dodam ze od 3 miesiecy leje tylko verve na orlenie w jednym punkcie. silnik na luzie pracuje rowno i bez zadnych problemow. Jestem kompletnym nowicjuszem jesli chodzi o budowe samochodu , gdyz jest to moj 1 auto . Z logicznego myslenia przyszlo mi na mysl ze moze to byc pompka paliwa ( ale to moje tylko i wylacznie ,,zielone'' myslenie) moj tata pytal sie mnie czy pompa paliwa smarowana jest centralnie czy ma osobny uklad. mowil ze w starych samochodach smarowanie bylo osobno . niestety nie moglem mu odpowiedziec na to pytanie . moze miec to cos wspolnego z tym? W razie co kupilem juz filtr paliwa filtrona . zeby byl bo wymiana sie zbliza. Jak myslicie co to jest i jak temu zapobiec ?
Jest to moj 1 posta a zarazem 1 temat tutaj wiec pozdrawiam was serdecznie .
Posiadam Seata Arose 1.7 sdi 98'
Ostatnio zauwazylem ze przy nacisnieciu pedala gazu i trzymania w jednej pozycji (tak aby tylko utrzymywal predkosc ) samochodem szarpie i wydobywaja sie dziwne odglosy ( stukoty jakby tlokow , ale moge sie mylic bo sie nie znam ) kiedy depne delikatnie mocniej samochod mocno zrywa , przyspiesza i wszystko pracuje normalnie kiedy znow odpuszczam gaz zeby utrzymywac predkosc znow slysze stukotanie i szarpanie. Kiedy puszcze gaz samochod normalnie cichutko hamuje silnikiem i wszystko sie wydaje ok. dzieje sie to na kazdym biegu . Skrzynia byla wymieniana jakies 2 miesiace temu gdyz zrobila sie dziurka najprawdopodobniej spowodowana wyciekiem oleju z uszczelniasza . kupilem nowa , mechanik wymienil uszczelniacze , zalal olejem , pracuje bardzo dobrze. przy montazu zobaczyl na grubosc sprzegla , mowil ze jest grube i ze jest ok. Filtry :oleju - wymieniany 5 miesiecy temu , powietrza - 4 miesiace temu , paliwa- mniej wiecej 9-12 miesiecy temu. dodam ze od 3 miesiecy leje tylko verve na orlenie w jednym punkcie. silnik na luzie pracuje rowno i bez zadnych problemow. Jestem kompletnym nowicjuszem jesli chodzi o budowe samochodu , gdyz jest to moj 1 auto . Z logicznego myslenia przyszlo mi na mysl ze moze to byc pompka paliwa ( ale to moje tylko i wylacznie ,,zielone'' myslenie) moj tata pytal sie mnie czy pompa paliwa smarowana jest centralnie czy ma osobny uklad. mowil ze w starych samochodach smarowanie bylo osobno . niestety nie moglem mu odpowiedziec na to pytanie . moze miec to cos wspolnego z tym? W razie co kupilem juz filtr paliwa filtrona . zeby byl bo wymiana sie zbliza. Jak myslicie co to jest i jak temu zapobiec ?
Jest to moj 1 posta a zarazem 1 temat tutaj wiec pozdrawiam was serdecznie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości